Ćwiczenia na smukłą sylwetkę - jakie są najlepsze?

Ćwiczenia na smukłą sylwetkę - jakie są najlepsze?

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Szukasz zestawu ćwiczeń, który sprawi, że spalisz tłuszcz, zarysujesz mięśnie, uatrakcyjnisz kondycję oraznajlepsze  ćwiczenia  na  sylwetkę

na do tego zaoszczędzisz okres? Mam coś dla Ciebie! Wypróbuj ekspresowy trening oraz pożegnaj się z niechcianymi fałdkami. JOANNA MAKOWSKA 2014-10-27pasuje się do Ciebie. posiadasz kwadrans? Z tym szybkim programem będzie wystarczające Ci 15 minut, aby podkręcić przemianę materii, dzięki czemu spalisz tłuszcz oraz odsłonisz swoje atrakcyjne kształty. Po 4 tygniach będziesz z satysfakcją obserwować, jak wszystkim na plaży opadają na Twój widok szczęki. Jak ćwiczyć? Trening z upływem momentu Smukła i zgrabna w 15 minut dziennie! pobudza intensywność, ale ciągnie się krócej. dodatkowo długo po nim będziesz spalać kalorie, nawet jeżeli do zakończenia dnia nie kiwniesz palcem. Po każdym ćwiczeniu odpoczywaj 15 s. Po 3 min powtórz serię, łącznie robiąc ich 3. Trenuj 3 razy w tyg. z 1 dniem przerwy. Po 2 tygodniach skróć odpoczynek do 10 s oraz do 2 min po serii. Plan treningowy 2 x w tyg. w miejsce ćwiczeń wybierz się na sesję kardio, by dodatkowo przyspieszyć licznik spalonych kalorii. Rozgrzej się oraz rozpędź do 30 s sprintu. alt2 Zwolnij oraz spokojnie pobiegnij poprzez kolejne 60 s. zrób 6 takich serii „szybko-wolno”. Ochłoń 3 min. Co tydzień dorzucaj jeden szybki oraz jeden regeneracyjny odcinek, aż dojdziesz do 9 powtórzeń. Przejdź na następną stronę oraz rozpocznij trening z wh. sponsor sekcji

1. Ćwiczenie na sprężysty tułów – deska Oprzyj się na przedramionach oraz palcach stóp. wciągnij brzuch.trening  odchudzający

Wyciągnij lewą dłoń do przodu oraz utrzymaj ją wyprostowaną poprzez 3–10 s. Cofnij lewą dłoń do podporu oraz powtórz ; prawą. zrób taki ruch 5–10 razy każdą alt3 ręką. Oprzyj lewe kolano oraz lewą dłoń na ławeczce do ćwiczeń albo na innej stabilnej, płaskiej powierzchni. W prawej dłoni trzymaj hantelkę. Zegnij prawe ramię w łokciu, podnosząc ciężarek do klatki piersiowej. Zatrzymaj się na minutę oraz powoli opuszczaj dłoń. zrób 10–12 powtórzeń na każdą stronę.Chcesz więcej ćwiczeń na atrakcyjne ramiona? Zobacz: 15-minutowe ćwiczenia na ramiona.   Pod względem produkty odżywczej najzdrowsze jest pieczywo razowe – wypiekane z mąki razowej pszennej albo żytniej, która posiada więcej witamin oraz soli mineralnych oraz błonnik– aktualny w zewnętrznej osłonce ziaren oraz niezbędny do prawidłowego funkcjonowania jelit. Pieczywo alt4 białe posiada niewielką wartość odżywczą, a przy tym z zasady charakteryzuje się

większą ilością kilokalorii, np. grahamki 258 kcal/100 gramów, kajzerki 296 kcal/100 g,  jakie  ćwiczenia

rogaliki maślane 326 kcal/100 g, a bułeczki do hot dogów 340 kcal/100 g. W przypadku pieczywa: żytni pełnoziarnisty 237 kcal/100 g, pumpernikiel 252 kcal/100 g, pszenny 249 kcal/100 g, bagietki 283 kcal/100 g, a bułka wrocławska 293 kcal/100 g[2]. specjaliści od diety zalecają spożywanie różnych rodzajów pieczywa, tak aby dostarczyć do organizmu dużo różnorodnych suplementów odżywczych oraz błonnik.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness