Ćwiczenia na zdrowe serce! - Koniecznie je wypróbuj!

Ćwiczenia na zdrowe serce! - Koniecznie je wypróbuj!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Rozpoczynam cykl ćwiczeń, które możemy wykonać (koniecznie pisemnie),ćwiczenia  na  serce

kiedy rozstaliśmy się z kimś. Będą w oddzielnych postach, ponieważ nie można się z nimi spieszyć. Na tłumaczenie zgodziła się  Daphne Rose Kingma autorka tych ćwiczeń oraz książki,  Coming Apart: Why Relationships End and How to Live Through the Ending of Yours, czyli Rozstawanie się: Dlaczego Związki się Kończą oraz Jak Przeżyć Kończenie się Twojego W sumie okazuje się 5 ćwiczeń, a każde ma kilka części. Nie zaczynamy ich pisać w dniu rozstania.  Robimy je, kiedy już przeżyliśmy porcję emocji na temat rozstania. By maksymalnie wykorzystać te ćwiczenia, weź pod uwagę poniższe zasady: Podejdź poważnie do tych ćwiczeń. To nie krzyżówka, czy przeczytanie artykułu na blogu, kup sobie wyjątkowy notes, wyłącznie do tego celu, później będziesz mógł, mogła powrócić do niego, to zapis twojego emocjonalnego zdrowienia. Poświęć na to dużo czasu. Przynajmniej pól 60 minut, najdogodniej godzinę dla każdego ćwiczenia. Znajdź spokojne, ciche miejsce oraz pora w którym nikt nie okaże się ci przeszkadzał. Nie wykonuj tego w przelocie, zaraz zanim pociech wrócą ze szkoły, czy przed wyjściem do obowiązków. wykonaj pierwsze ćwiczenie oraz wykonaj przerwę. Może poczujesz ochotę, by wykonać następne, ale to głębokie emocjonalne przeżycia, nie można przyspieszyć integracji oraz asymilacji twoich Te ćwiczenia uzdrowią twoje serce! przeżyć. Poczekaj przynajmniej kilka dni. Nie spiesz się z pisaniem, to nie okazuje się wyścig. Emocje oraz przeżycia muszą przyjść do ciebie, byś mogła, mógł dojść do wniosków, rozwiązań. Nie przejmuj się idealną pisownią, czy stylem. Nie pisz swoich fantazji, nie ubarwiaj rzeczywistości. Pisz swoje prawdziwe emocje- zwykle to takie, które natychmiast przychodzą do głowy po przeczytaniu pytania. Wyraź wszystko, co przyjdzie ci do głowy, nie ważne, czy czujesz „że to ma sens”, że to zawstydzające, czy coś, co preferujesz zachować w tajemnicy. Ćwiczenie Pierwsze Kiedy korelację się kończy,

zwykle chcesz zapomnieć że kiedykolwiek byłaś zakochana, byłeś,  zakochany, by zmniejszyć ból,ćwiczenia  uzdrawiające  serce

który przeżywasz. To słuszne w sytuacjach, kiedy czujesz, że rozrywa cię na strzępy oraz boisz się o swój dobrostan, czy życie. mimo wszystko, kiedy dojdziesz już do siebie, dobrze przyjąć odmienną koncepcję, która naprawdę pozwoli ci zakończyć przebieg rozstania. Jeśli nie jesteś pewna, pewny, czy to odpowiedni okres, porozmawiaj ze własnym terapeutą/kimś bliskim. Przy intentywnym czarno-białym postrzeganiu świata, takie ćwiczenia mogą sprawić, że zechcesz powrócić do tamtej osoby- konieczne może być wsparcie psychologa, czy osoby bliskiej. zamierzeniem medytacji o dwóch sercach jest osiągnięcie kosmicznej świadomości czyli duchowej iluminacji. okazuje się to także postać służenia światu, gdyż podczas tej medytacji w pewnym nasileniu przywracamy w alt2 nim harmonię, błogosławiąc całą Ziemię czułą miłością. Metoda medytacji o dwóch sercach jest oparta na założeniu, że niektóre główne czakry okazują się wiele ludzi w Polsce przeprowadza siedzący tryb życia oraz zazwyczaj zapomina o tym, jak istotny w naszym życiu jest wysiłek ruchowy. Osoba dbającą o swoje zdrowie musi wykonywać wysiłki natury cielesnej o   jak  mieć  zdrowe  serceumiarkowanej intensywności trwające od 30 do 60 minut dziennie poprzez większość dni w tyg. (absolutne przynajmniej jest 30 minut trzy razy w tyg.). Galeria artykułu Nie znaczy to, że każdy z nas musi od razu stać się sportowcem wyczynowym, mimo wszystko nawet osoba o niewielkiej wydolności fizycznej może, dzięki wykonywaniu systematycznych ćwiczeń dostosowanych do swoich szans, bardzo poprawić swoją kondycję. Prawidłowo zaplanowana aktywność fizyczna jest niezwykle istotnym elementem jedynie w profilaktyce dolegliwości serca, ale także w ich kuracji. Oczywiście, zwanych inaczej planuje się ćwiczenia u ludzi, u których chcemy zapobiec wystąpieniu choroby serca w przyszłości, a zwanych inaczej, u chorych z już rozpoznanym nadciśnieniem

tętniczym tętniczym albo chorobą wieńcową.

Odpowiednio zaplanowany cykl ćwiczeń jest więc elementem rehabilitacji chorych po zawale serca, zabiegach na naczyniach wieńcowych oraz operacjach kardiochirurgicznych. Omawiając to zagadnienie powinniśmy zdefiniować, do której zespołu pacjentów należymy. OSOBY ZDROWE Przed podjęciem systematycznej aktywności fizycznej, nawet alt3 osoby uważające się za zupełnie zdrowe powinny skonsultować się z lekarzem, który dokona oceny ich stanu kondycji oraz oceni konieczność wykonywania naddanych badań. Najważniejszymi elementami oceny stanu kondycji są: Ustalenie, czy u danej osoby pojawiają się symptomy choroby układu krążenia. Ustalenie, czy u danej osoby pojawiają się czynniki niebezpieczeństwa dolegliwości układu krążenia, takie jak: nadciśnienie tętnicze, zaburzenia tłuszczowe, cukrzyca, nadwaga. faceci przed 45 rokiem życia oraz kobiety, które nie ukończyły 55 lat, bez stwierdzonej choroby serca oraz objawów ze strony układu krążenia albo czynników niebezpieczeństwa choroby niedokrwiennej serca, mogą podejmować każdą kondycję aktywności fizycznej bez nadzoru. Osoby starsze albo osoby, u których udowodniono jeden albo więcej czynników niebezpieczeństwa dolegliwości układu krążenia powinny przed rozpoczęciem intensywnych ćwiczeń posiadać stworzony test wysiłkowy. OSOBY Z nadciśnieniem TĘTNICZYM Trening ruchowy ma dość korzystny wpływ na ciśnienie tętnicze, systematyczna aktywność fizyczna jedynie przeciwdziała rozwojowi wysokiego ciśnienia tętniczego, ale także obniża ciśnienie tętnicze u ludzi z już rozpoznaną chorobą. Regularne ćwiczenia mogą obniżyć ciśnienie o 5-10 mmHg, co wynika między innymi ze zwiększenia elastyczności garnków, i powiązanego z treningiem zmniejszenia masy ciała. Osoby z nadciśnieniem tętniczym tętniczym powinny mieć na uwadze, że przed rozpoczęciem ćwiczeń ich ciśnienie powinno być dobrze kontrolowane w wyniku

stosowanego kuracji farmakologicznego.

Nie należy rozpoczynać wysiłku jeżeli ciśnienie przewyższa alt4 górną granicę normy, za którą sądzi się wartość 140/90 mmHg. OSOBY Z HIPERLIPIDEMIĄ Wysiłek ruchowy zmniejsza stężenie cholesterolu całkowitego, i „złego” cholesterolu LDL oraz trójglicerydów. Regularny trening ruchowy polepsza więc stężenie „dobrego” cholesterolu HDL. Ćwiczenia natury cielesnej mogą stanowić drogocenne wyrównanie kuracji farmakologicznego zaburzeń lipidowych oraz zwiększać skuteczność stosowanej kuracji odchudzającej. Systematyczna aktywność fizyczna ma szczególne znaczenie w kuracji ludzi z tzw. „zespołem metabolicznym” czyli takich, u których współistnieje dużo zaburzeń, jak na przykład: nadciśnienie tętnicze, cukrzyca, hiperlipidemia oraz nadwaga. OSOBY Z CUKRZYCĄ Systematyczna aktywność fizyczna zmniejsza stężenie glukozy we krwi dzięki zwiększeniu jej zużytkowania poprzez pracujące mięśnie oraz uwrażliwieniu tkanek na oddziaływanie insuliny. Dodatkowym czynnikiem korzystnie wpływającym na przebieg cukrzycy jest związane z treningiem zmniejszenie masy ciała. Warunkiem kwalifikacji osoby z cukrzycą do ćwiczenia fizycznego jest dobre wyrównanie cukrzycy (stężenie glukozy we krwi nie przekraczające 250 mg%). OSOBY grubsze Trening ruchowy upraszcza zmniejszenie masy ciała dzięki większemu wykorzystaniu kalorii dostarczanych z pożywieniem oraz uruchomieniu rezerw energetycznych  zgromadzonych w tkance warstwy tłuszczowej. Systematyczny wysiłek ruchowy korzystnie zmienia skład ciała, zmniejszając zawartość warstwy tłuszczowej na korzyść masy mięśniowej. Regularne ćwiczenia zapobiegają więc powtórnemu zwiększeniu się masy ciała. Efekty używania kuracji odchudzającej w połączeniu z systematycznym treningiem fizycznym są istotnie korzystniejsze niż wyniki używania samej kuracji odchudzającej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness