Śniadanie, które dodaje energii - zobacz jak je zrobić!

Śniadanie, które dodaje energii - zobacz jak je zrobić!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

olga Jardanowska, dietetykz Centrum Fitness Fabryka kondycji:-energetyczne  śniadanie

wielokrotnie powtarza się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. oraz okazuje się to fakt, ponieważ zwiększa poziom nam ono energii na cały dzień, a dodatkowo usprawnia pracę przewodu pokarmowego oraz sprawia, że w ciągu dnia nie odczuwamy tak ogromnego głodu. Dlatego też śniadanie powinniśmy jeśćcodziennie oraz zadbać o to, by jest zdrowe oraz wartościowe odżywczo. opłacalne jest mieć na uwadze, że powinna ono stanowić około 20-30 proc. spożywanych w ciągu dnia kalorii. Zjeść je powinniśmy w ciągu dpowiadać naszemu stylowi życia oraz zapotrzebowaniu na kalorie. W większości sytuacji da się postawić na sprawdzone oraz łatwe w przygotowaniu zestawy. To na przykład płatki z płatków owsianych z mlekiem albo jogurtem, z dodatkiem świeżych albo suszonych owoców, orzechów oraz pestek (np. dyni albo słonecznika) albo kanapki z pełnoziarnistego pieczywa z dodatkiem warzyw oraz drobiowej chudej wędliny albo chudego białym serze. Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/zdrowie/news-jak-powinna-wygladac-zdrowe-oraz-dodajace-energii-zdrowe  śniadaniesniadanie,nId,1013601#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome O tym, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, zapewne słyszałeś nieraz. Ale czy wiesz, jak Jak powinno wyglądać zdrowe i dodające energii śniadanie? powinna się prezentować zdrowe oraz dodające energii śniadanie? olga Jardanowska, dietetyk z Centrum Fitness Fabryka kondycji tłumaczy, jakie powinna być śniadanie: - wielokrotnie powtarza się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. oraz okazuje się to fakt, ze względu na to że zwiększa poziom nam ono energii na cały dzień, także usprawnia pracę przewodu pokarmowego oraz sprawia, że w ciągu dnia nie odczuwamy tak mocnego głodu. Dlatego też śniadanie powinniśmy jeść codziennie oraz zadbać o to, by jest zdrowe oraz cenne

odżywczo. trzeba mieć na uwadze, że powinna ono stanowić mniej więcej 20-30 procentachśniadanie  dodające  energii

spożywanych w ciągu dnia kalorii. Zjeść je powinniśmy w ciągu h od przebudzenia. Jak przekonuje dietetyczka: - Śniadanie powinna odpowiadać naszemu stylowi życia oraz zapotrzebowaniu na kalorie. W praktycznie wszystkich sytuacji trzeba postawić na sprawdzone oraz proste w przygotowaniu zestawy. To na przykład płatki z płatków owsianych z mlekiem albo jogurtem, z dodatkiem świeżych alt2 albo suszonych owoców, orzechów oraz pestek (np. dyni albo słonecznika) albo kanapki z pełnoziarnistego pieczywa z dodatkiem warzyw oraz drobiowej chudej wędliny albo chudego twarogu. Śniadanie jest niezbędną inwestycja w udany dzień. jedynie zwiększa poziom energii na cały aktywny dzień, więc poprawia stan psychiczny oraz decyduje o tym czy dzień spędzimy aktywnie oraz do południa będziemy walczyć z sennością. Po wartościowym jedzenia jesteśmy więcej wydolni obowiązków, poza tym odporniejsi na stres oraz wszelkie choroby. Posiłek taki jest szczególnie istotny, nie jedynie kuracji pociechy. Odpowiednio skomponowane śniadanie, daje nam siłę, zapewnia aktywność oraz dobre samopoczucie. Dzięki niemu nie odczuwamy głodu zaraz po powrocie do obowiązków oraz możemy skupić się na tym co kluczowe.inno stanowić 25 – 30 % całkowitego, dziennego zapotrzebowania na energię. Jedną z podstawowych zasad kuracji odchudzającej jest różnorodność. Ta zasada powinna dotyczyć wszystkich substancji spożywanych w ciągu dnia – w tym śniadań. Prawidłowo zbilansowane śniadanie musi zawierać wszystkie składniki węglowodany, białka, alt3 a w mniejszej ilości także tłuszcze. Pieczywo pszenne spożywaj wymiennie z grahamką, bułką z ziarnami czy, jeśli lubisz waflami ryżowymi. dobrze jeśli jak przeważnie utworzyło się pieczywo pełnoziarniste, zasobne w witamin, substancje mineralne oraz błonnik. Ser biały z kiełkami, szczypiorkiem oraz rzodkiewką, to korzystny pomysł na śniadanie, mimo wszystko nie codziennie. Co drugi dzień możesz zastąpić serek wędliną, serem żółtym albo pastą jajeczną albo z ryby wędzonej. Zawsze z dodatkiem warzyw: pomidora, szczypiorku, rzeżuchy, cykorii czy rukoli. wymiennie z kanapkami spożywaj musli – mimo wszystko zawsze niech to

powinno własnoręcznie zrobione musli z płatków wielozbożowych.

Wymieszaj w dużym słoiku płatki orkiszowe, żytnie, z płatków owsianych, jęczmienne, gryczane, otręby pszenne albo z płatków owsianych, zarodki pszenne. Dodaj do tego ukochane orzechy, migdały oraz owoce suszone oraz posiadasz kupione energetyczne śniadanie pełne minerałów, błonnika oraz witamin. Do jakiejkolwiek porcji dorzuć świeży owoc – będą to owoce sezonowe, jak truskawki czy jagody, zimą dodaj banana albo pół alt4 pomarańczy. Jak najrzadziej sięgaj po kupione mieszanki musli z dodatkiem owoców kandyzowanych albo płatków z posypką cukrową, omijaj szerokim łukiem płatki kukurydziane oraz wszelkie słodkie (bananowe, cynamonowe itp.) są zasobne w cukier oraz … sól! Nie powinny znajdować się w prawidłowej kuracji, tym więcej jako posiłek śniadaniowy! Świetnym pomysłem na śniadanie jest posiłek z dodatkiem kaszy jaglanej, z powodzeniem da się ją włączać do kuracji odchudzającej – jak przeważnie! bywa jednym z zwłaszcza lekkostrawnych elementów oraz jako jedyne zboże ma odczyn zasadowy, posiada także lecytynę, która ma zbawienny wpływ na pracę mózgu oraz krzemionkę, szczególnie rzadko występującą w produktach konsumpcyjnych, która zbawiennie funkcjonuje na paznokcie, zęby, włosy, skórę oraz stawy. Kasza ta ma także dużo skrobi, dużo białka, witamin z zespoły B oraz żelaza oraz miedzi. Z mlekiem oraz owocami jest pełnowartościowy posiłek, idealny na rozpoczęcie dnia.. Śniadanie jest do tego poziomu istotnym daniem, że doczekało się nawet własnego święta! Dzień Zdrowego Śniadania obchodzimy 8 listopada!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness