Co wybrać w fast foodach na diecie? Przekonaj się!

Co wybrać w fast foodach na diecie? Przekonaj się!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Kiedy stołujemy się poza domem, wydaje się nam, że nie jesteśmy w  stanie kontrolować tego, co jemy.dieta  w  fast  foodzie

Błędem bywa przekonanie, że w restauracji skazani znajdujemy się na spożywanie wyłącznie dań tłustych, bogatych w kalorie. Możemy nadal jadać w barze czy restauracji z przyjemnością. Jeśli dbamy o smukłą sylwetkę albo chcemy stracić zbędne kilogramy, przy doborze posiłków poza domem powinniśmy zwrócić uwagę na pewne szczegóły. Jakimi zasadami się kierować, gdy spożywamy posiłki poza domem? Wybór odpowiedniego lokalu Miejsca, które zaleca się odwiedzać, to bary sałatkowe, kanapkowe, restauracje. Kategorycznie należy wystrzegać się lokali takich jak fast food. Dania takich jak fast food okazują się szczególnie popularne na całym świecie, trzeba ich mimo wszystko zaliczyć do pełnowartościowych dań. potrawy jak na przykład zawierają dużo tłuszczu, węglowodanów i soli. warto zachować zdrowy rozsądek i ich wystrzegać się, a już na pewno nie jeść fast foodów codziennie! notoryczne menu jak na przykład żywności może prowadzić jedynie do nadwagi, też do licznych odrębnych chorób: m.in. wysokiego ciśnienia, zaburzeń gospodarki lipidowej i cukrzycy, najważniejszych czynników ryzyka niebezpiecznych chorób serca i żył i tętnic. Obróbka kulinarna Cukrzyca – czy trzeba lepiej?  Wypełnij ankietę i sprawdź czy Twoje wyniki okazują się odpowiednie W restauracji należy wybrać danie odpowiednio przyrządzone, tzn. pieczone, duszone albo grillowane. Unikniemy wtedy zbędnych kalorii. potrawy smażone i panierowane okazują się przesiąknięte tłuszczem. wartość kaloryczna takiego dania może wzrosnąć nawet dwukrotnie. Mięso Jeśli jesteśmy co  jeść  w  fast  foodach />smakoszami mięsa, należy zwrócić uwagę na jego rodzaj. należy wybrać mięso drobiowe, cielęcinę albo wołowinę. warto zrezygnować z mięsa wieprzowego, pasztetów i tłustych kiełbas. na przykład 150 gramowa porcja drobiu gotowanego w jarzynach ma jedynie 149 kcal i 9,6 g tłuszczu, natomiast ta osobiście porcja kotleta schabowego w panierce ma aż 526 kcal i 36,2 g tłuszczu. Sosy Unikaj potraw polewanych zawiesistymi, kremowymi albo śmietanowymi sosami. Zrezygnuj z potraw, które zawierają dodatkowo majonezu i tłustych serów. sprawdź porcje Jednym z podstawowych choroby podczas stołowania się w lokalu okazują się duże porcje. niejednokrotnie stajemy się ofiarami różnych obniżek, np. za nieznaczną dopłatą zwiększone danie albo posiłek wzbogacony o napój (zwykle bogatokaloryczny). działa wtedy prosty mechanizm. Im nadmierna porcja, tym większe prawdopodobieństwo, że zjemy za bardzo mnóstwo. Zapłaciliśmy za to, więc staramy się zjeść wszystko do zakończenia. Zamawiaj jedynie tyle, ile potrzebujesz, aby zaspokoić nieposkromiony apetyt.

Zrezygnuj z zamawiania przystawek i deserów. Wybierając mądrze dania w lokalach, możemy jeść spokojnie,  fast  food  a  dieta

bez strachu o zbędne kilogramy. menu takich jak fast food bywa tanie, wygodne i prędkie, sycące i dla licznych z nas także szczególnie smaczne. Jeśli chcemy coś zjeść poza domem, bary serwujące „prędkie jadłospis” okazują się zazwyczaj najtańszą opcją, ale, niestety, nie najzdrowszą. jedynie jeden fast food w ciągu dnia może dostarczyć tyle kalorii i tłuszczu, ile powinniśmy dostarczyć organizmowi w ciągu jednego lub nawet dwóch dni. Regularne spożywanie fast foodów może prowadzić do licznych dolegliwości, zarówno fizycznych, oraz psychicznych. alt2 Zdrowe jadłospis fast food W dzisiejszych czasach licznych z nas żyje na szczególnie wysokich obrotach, a opcja szybkiego i taniego dania bywa niezmiernie kusząca. Jak w takim razie uczynić jadłospis fast food zdrowszym i bez wyrzutów sumienia cieszyć się nim raz na jakiś moment? Co fakt „prędkie jadłospis” bywa ubogie w składniki i posiada w zawartości ogromne ilości tłuszczów i kalorii, mimo wszystko trzeba je trochę ulepszyć lub nauczyć się wybierać zdrowsze opcje, zastosując się do kilku prostych wskazówek. Uważnie kupuj posiłki z menu. Zwracaj uwagę na to, z czego składa się danie, czy bywa smażone, czy ugotowane, czy bywa podawane z sosem, warzywami, itp. W taki sposób zaczniesz więcej świadomie wybierać posiłki. najrozsądniej wybierać dania zawierające dużo warzyw i mięso z grilla. Zastąp napoje gazowane, które zawierają puste kalorie szklanką wody. Pijąc kubek napoju gazowanego, o mnóstwo zwiększamy każdego dnia picie pełne kalorii, a jednocześnie nie zapewniamy organizmowi żadnych składników odżywczych. Woda z cytryną lub gorzka mrożona herbata okazują się świetną opcją. Rozkładaj posiłki na produkty pierwsze. Nie znaczy to, że musisz nauczyć się tabel kaloryczności czynników na pamięć. będzie wystarczająca świadomość, że kanapka z kurczakiem z grilla oprócz zdrowego kurczaka posiada w zawartości także sosy, ser lub masło, które o mnóstwo unoszą wartość energetyczną dania. Kupując dania z takimi „dodatkami”, możemy po prostu zrezygnować z sosów i dressingu lub poprosić o nie w osobnym naczyniu, dzięki czemu sami możemy kontrolować ich dawkę. Poproś o zdrowszą wersję dania. alt3 Większość spożywania takich jak fast foodmogłaby być zdrowa, gdyby była przygotowywana i podawana w inny sposób. w miejsce zamawiać surówkę ociekającą sosem lub dressingiem, poproś o same jarzyny. Nie jedz bezmyślnie. Skupiaj się na tym co jesz, dokładnie przeżuwaj każdy kęs i delektuj się. Unikaj także spożywania w joggingu. Jedząc świadomie, nasz organizm się relaksuje, co usprawnia pracę układu pokarmowego i sprawia, że odczuwamy większe zadowolenie z naszego dania.   Wszyscy wiemy, że „prędkie jadłospis” bywa niezdrowe. mimo wszystko jeśli bywa się utworzyło w naszej kuracji wyłącznie raz na jakiś moment, dodatkowo wyłącznie w tej zdrowszej wersji, nie musimy obawiać się o nasze zdrowie. Zachowanie umiaru bywa złotym środkiem. oprócz tego, że okazują się niezdrowe, fast foody używają odrębnych trików, które mają nas przyciągnąć. Dzięki nim sprzedaż rośni, a my zupełnie nieświadomi dajemy się wciągać w ten marketingowy szał. Zobaczcie 12 trików stosowanych przez najpopularniejsze knajpy. Będziecie zaskoczeni. 1. Każdy artykuł smakuje samoistnie mcdonalds Producenci doskonale wiedzą co przyciąga konsumentów i jakie smaki im odpowiadają w szczególności. W ten sposób usatysfakcjonowany klient zawsze dostaje to, czego pragnie i powraca po ukochane smaki. 2. Przygotowanie mięsa do burgerów zajmuje 30 sekund Dla nikogo chyba nie okazuje się zaskoczeniem, że mięso w naszych burgerach okazuje się wcześniej mrożone. Tak więc przygotowanie zajmuje maksymalnie 30 sekund. 3.

Posiłek okazuje się zaprojektowany, by zjeść go szybko Jeden kęs średnio przeżuwany okazuje się 15 razy.

Posiłki z fast foodów alt4 żujemy szczególnie mniej. Mniej żucia, mniejsza satysfakcja, więc jemy więcej. 4. Schemat barw potęguje apetyt Żółty i czerwony występuje w logach dużej grupie fast foodów nie bez względu. Istnieje nawet koncept „musztardy i keczupu”. Kolorystyka loga ma pobudzić naszą podświadomość, by zatrzymać się w danej restauracji na błyskawiczną przegryzkę. 5. Nadrzędnym głównym głównym celem okazuje się odsprzedać jak najwięcej A może napój? chipsy? wartość promocyjna. W zestawie taniej. Za dowolnym razem słyszymy kasjera próbującego odsprzedać nam dodatkową przegryzkę. Większość ludzi jest odpowiedzialny zamawiając szczególnie więcej niż planowało. Część z nich przyciąga promocyjna wartość, innym trudno bezpośrednio odmówić. 6. Rozmiary napojów nie odpowiadają rzeczywistości go-terry-go Większość ludzi instynktownie wybiera średnie napoje. Z tego względu średni napój w rzeczywistości okazuje się dużym. Zmiana formatu napojów to częsty trik, który pozwala odsprzedać szczególnie więcej. 7. Grillowane mięso to iluzja Mięso do burgerów okazuje się przygotowane szczególnie wcześniej, by w restauracji je wyłącznie odmrozić. Producenci zazwyczaj dodają aromaty i wzór, który ma sprawiać odczucie mięsa jedynie co zdjętego z grilla. 8. Sałatka nie zawsze okazuje się najzdrowszą opcją To co znajduje się w sosach i dressingach podawanych z sałatką, zazwyczaj okazuje się tajemnicą nawet dla pracowników restauracji. 9. uważaj na styropianowe kubki Niektóre sieci używają styropianowych kubków w miejsce papierowych. Pod oddziaływaniem ciepła wytwarzane okazują się szkodliwe substancje, które mogą uszkodzić system nerwowy. trzeba więc zwracać na to uwagę. Czytaj dalej na: http://www.popularne.pl/tajemnice-fast-foodow/


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness