Czego nie jeść przy odchudzaniu? Tego unikaj!

Czego nie jeść przy odchudzaniu? Tego unikaj!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Nie wszystkie ryby okazują się dla nas zdrowe. Eksperci uważajjak  schudnąć

ą, że w niektórych gatunkach znajdziemy substancje, które niekoniecznie okazują się dobre dla naszego człowieczego ustroju. Niektóre gatunki ryb okazują się źródłem szkodliwej rtęci, której picie bywa prosto związane z chorobami serca. Ale nie jedynie o nią chodzi. Amerykańska Agencja Żywności i Leków (FDA) zaleca nawet, by po ryby nie sięgały kobiety spodziewające się dziecka, karmiące Sprawdź, których produktów nie powinnaś jeść! piersią i pociech.Przeprowadzone poprzez nich eksperymenty wykazały, że substancja ta szkodliwie wpływa na rozwijanie się mózgu. Które gatunki okazują się zagrożeniem dla naszego organizmu? Nie panikuj – kolbę kukurydzy możesz zjeść bez znaczniejszych zastrzeżeń, ale chodzi tu o modyfikowaną skrobię kukurydzianą, maltodekstrynę czy olej kukurydziany. Wszystkie te składniki zasobne okazują się w kwasy tłuszczowe omega-6, które mogą wywoływać stanu zapalnego, nowotwory i dolegliwości serca ze względu na wydzielanie alt2 prostaglandyn i

kwasu arachidonowego.  jak  szybko  schudnąć

Organizm potrzebuje zarówno kwasów tłuszczowych omega-6, oraz omega-3, ale przeważnie spożywa się więcej tych pierwszych. Aby zrównoważyć stosunek jednych do drugich, ogranicz margarynę, oleje warzywne (np. kukurydziany) i soję i jedz więcej łososia, halibuta czy włoskich orzechów. mnóstwo pań sądzi, że to, co jedzą, ma mniejsze wartość od ilości spożywanych kalorii. A skoro ćwiczą kilka razy w tyg., to alt3 mogą jeść wszystko, wyłącznie w średnich dawkach. Niestety nie bywa to fakt, ze względu na to że o ile białko w pośredni sposób przyczynia się do spalania warstwy tłuszczowej, o tyle nieskomplikowane występujące na przykład w słodkich płatkach kukurydzianych przynoszą zupełnie odwrotny skutek. poniżej 7 części kuracji odchudzającej, których musisz wystrzegać się, jeśli chcesz zgubić niepotrzebne kilogramy! 1. Przekąski posiadające przede wszystkim węglowodany Wafle ryżowe, nawet te w alt4 ciemnej

czekoladzie, razowy chleb czy krakersy nie okazują się niezdrowe,  jak  się  odchudzać

wręcz przeciwnie. Należy je jeść, ale niekoniecznie jako przegryzkę, która ma za zadanie uchronić cię przed atakami wilczego głodu. Węglowodany, nawet złożone, mogą powodować skoki cukru we krwi, dlatego jeśli jesteś głodna, a nie zamierzasz jeszcze jeść głównego dania, sięgnij po jogurt prawidłowy i dorzuć do niego kilka rodzynek, suszone jabłka i cynamon.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness