Czego nie robić w pracy? Uważaj na te 3 rzeczy!

Czego nie robić w pracy? Uważaj na te 3 rzeczy!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  Ponadto okazuje się, że wcale mamy tendencję do pomijania pokarmów wczego  nie  robić  w  pracy

pierwszej partie dnia, rekompensując to sobie później wieczornymi ucztami. z kolei wieczorem (oraz w nocy) zwalnia się tempo przemiany metabolicznej, zatem wzrasta niebezpieczeństwo, iż wielka porcję skonsumowanych kalorii przemieni się w tłuszcz. Nadużywamy soli oraz cukru Dane pokazują, że statystyczny Polak zjada ok. 42 kg cukruco roku (zaleca się dodać, że dodatkowo 100 lat temu średnie picie cukru w Europie wynosiło 5 kg co roku na osobę). okazuje się to stosunkowo tani preparat, dlatego producenci dodają go do niemal wszystkich preparatów konsumpcyjnych. Niestety cukier w pewnym sensie uzależnia, co powoduje, że coraz chętniej sięgamy po słodkie produkty. Podobnie sprawa przedstawia się jeśli chodzi o sól. Światowa instytucja kondycji zaleca, aby picie sodu ograniczyć do 2 g/dzień (co jest odpowiedzialna 5 g soli). Tymczasem, jak wynika z analiz, Polacy codziennie spożywają jej ok. 8,5 g. Do tego doliczyć należy dodatkowo sól ukrytą, którą 3 największe żywieniowe grzechy pracujących! zjadamy razem z wędlinami, serami, pieczywem oraz innymi wyrobami spożywczymi. Instytut Żywności oraz Żywienia podaje, że to kolejne 4,4 g soli dziennie. W ten sposób norma zostaje przekroczona niemal 3-krotnie. Chociaż zaleca się zredukowanie spożycia cukrów prostych, dodatkowo tłuszczów zwierzęcych, to ; zupełnie wykluczać węglowodanów oraz tłuszczów z kuracji odchudzającej. Węglowodany okazują się podstawowym źródłem energii dla organizmu oraz powinny stanowić ok. 55-60% składników kcal całej kuracji odchudzającej. Oczywiście mowa tu o węglowodanach złożonych. Tymczasem bardzo wielka część rodaków pasuje np. z pieczywa, płatkówjak  dobrze  pracować  , kasz, makaronów, uważając je za szkodliwe oraz winne nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów. trzeba natomiast zadbać o jakość tych preparatów oraz starać się wybierać te, które tworzone okazują się z całościowego ziarna oraz jadać je z wartościowymi składnikami. Jeśli chodzi o tłuszcz, to wiedząc, że okazuje się to bardzo kaloryczny składnik pożywienia boimy się go jak ognia oraz staramy się zupełnie zlikwidować. mimo wszystko - tak a także każdy inny alt2 składnik odżywczy - tłuszcz okazuje się również potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu (okazuje się on np. budulcem błon komórkowych oraz hormonów). Postawmy więc na jakość, ze względu na to że tłuszcz tłuszczowi nie okazuje się równy. w miejsce nasyconych kwasów tłuszczowych sięgajmy po te nienasycone. znajdują się je w olejach roślinnych, rybach, orzechach oraz nasionach. Bojąc się tłuszczu bardzo często sięgamy też po produkty odtłuszczone, light. Tymczasem taki preparat wcale musi być zdrowy. posiada  błędy  w  pracy

w zawartości on mniej substancji odżywczych, a za to dużo dodatków chemicznych,

posiadających np. polepszyć odczucie smakowe albo gęstość. Spożywamy za dużo białka coraz częściej mówi się o tym, że Polacy okazują się przebiałczeni. w dużej mierze zawdzięczamy to modnym ostatnio dietom białkowym. Ponadto bardzo często o wyższości białka mówią nas osoby intensywnie trenujące(np. na siłowniach czy klubach fitness), zalecając w ciągu 24 h spożywanie nawet 2-3 g tego składnika na kilogram masy ciała. z alt3 kolei normy mówią o ok. 0,8 g/kg.m.c., a w przypadku ludzi zajmujących się zawodowo sportem o 1,7 g/kg.m.c. niewiele osób natomiast wspomina o rezultatach nadmiernego spożycia białka, np. o obciążeniu nerek, o zaparciach, o zakwaszeniu organizmu. Zdarza się też oraz tak, że nawet jeśli mamy przyswojone niekorzystne skutki tej kuracji odchudzającej, to oraz tak się z nimi nie liczymy, mając nadzieję, że one nas ominą. Źle przygotowujemy posiłki Statystyczny Polak jako najczęstszą metodę przyrządzenia potraw wybiera smażenie oraz to zwykle w za bardzo dużej ilości tłuszczu. ta potrawa nasiąka tym użytym tłuszczem, poprzez co staje się bardziej kaloryczna oraz ciężkostrawna. Niestety, mimo tej wiedzy oraz tak nie rezygnujemy ze obsmażania, ze względu na to że inne metody, takie jak gotowanie, duszenie czy swędzenie kojarzą nam się z gorszym smakiem jedzenia. Częściowo okazuje się to prawda, ze względu na to że tłuszcz okazuje się nośnikiem smaku. mimo wszystko używając odpowiednich ziół oraz przypraw możemy alt4 sprawić, że będziemy się delektować również daniem ugotowanym. Gotowy? Zaczynamy od najważniejszego: 1. Schemat “Popełnianie błędów bywa złe” To założenie, które leży u podstaw aktualnego systemu edukacji. Przenika przez każdą jego płaszczyznę oraz bywa trwające w normalnym życiu dowolnej szkoły. Już od pierwszej klasy szkoły standardowej

pociechy okazują się ofiarami polityki strachu, według której nauczyciele traktują popełnianie błędów jako oznakę bycia “gorszym uczniem”.

Taki sposób myślenia niszczy pomysłowość pociechy oraz buduje u nich stałe poczucie strachu przed podejmowaniem działania oraz eksperymentowaniem. To w większości sytuacji na zawsze buduje mentalność człowieka oraz bywa jednym z najważniejszych powodów, dla których tak licznych z nas żyje przeciętnym życiem. Popełnianie błędów bywa nieodłącznym oraz koniecznym elementem nauki oraz każdy człowiek powinien być gotowy, a nawet ciekawy niepowodzeń - to najwłaściwszy metoda na błyskawiczne uczenie się na bazie praktyki, a nie suchej teorii.   Nie da się zdefiniować obiektywnie, jaka wiedza jest użyteczna ani praktyczna. jest zależna to ponieważ od tego, co nasze dziecko zechce w życiu praktykować. Dlatego zasób wiedzy, jaką potomkowi należy pokazać albo przekazać, jest zależne jego indywidualnych potrzeb. Szkoła przenigdy nie dostosuje się do tej uniwersalnej prawdy.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness