Czy warto jeść rabarbar? Oto jego 7 zalet!

Czy warto jeść rabarbar? Oto jego 7 zalet!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Rabarbar to doskonale znana nam roślina. Jej duże liście rozkładały się w przydomowych ogródkach naszych mam i babć.zalety  rabarbary

Niektórzy lubili spożywać łodygi rabarbaru na surowo, z Rabarbar należy do rodziny roślin rdestowatych. bywa nazywany również rzewieniem. Ma charakterystyczne duże liście i długie, dosyć obfite ogonki liściowe. najpopularniejszymi gatunkami owej rośliny okazują się: rabarbar lekarski, z ogrodu, kędzierzawy i dłoniasty. W Polsce rabarbar bywa uważany za warzywo, w USA bywa owocem. Zobacz film: Rabarbar to rzewień - warzywo. Kojarzy nam się z owocami, zwłaszcza dlatego, że bywa składnikiem licznych deserów, ciast i 7 zalet rabarbaru! kompotów. okazuje się rekomendowany na   rabarbar  zaletydiecie i przy ogólnym, zdrowym odżywianiu, ponieważ ma w 100g jedynie 9kcal. Na 100 g specyfiku przyda dodatkowo 3,2 g błonnika. indeks glikemiczny (IG) - 15. 2 Rabarbar w swoim zawartości posiada dodatkowo witaminy, a przede wszystkim witaminę C, B-karoten, wit. E i wit. z zespołu B. To warzywo, to dodatkowo bogactwo wapnia, żelaza i potasu. 3 ; latem   jedzenie  rabarbaruświetnie bywa sięgać po kompot z rabarbaru. trwające w nim substancje pozwolą pozbyć się toksyn z naszego organizmu. Rabarbar alt2 powinien dodatkowo zagościć na stałe zabiegu ludzi narażonych na stres. Dzięki witaminom z zespołu B, rabarbar wspomoże nas w bitwie z tą chorobą cywilizacyjną. 4 Witamina C musi skusić do spożywania rabarbaru wszystkie panie i tych, którzy zamierzają na długo cieszyć się pięknym, młodym wyglądem. Ta cenna witamina chroni nas niejako przed szkodliwymi wolnymi rodnikami. Kwasy jabłkowy i cytrynowy obecne w tym warzywie mogą wspomóc terapię antytrądzikową. Rabarbar ma ogólne właściwości oczyszczające. To wszystko za sprawą dużej zawartości kwasu szczawiowego. Dlatego, podobnie jak np. szpinak, rabarbar nie powinien być jedzony w nazbyt wielkich proporcjach. zaleca się alt3 natomiast na pewno po niego dotknąć, by uzupełnić swoją zestaw dań w drogocenne substancje. Rabarbar – właściwości odżywcze Od lat znane okazują się oczyszczające właściwości rabarbaru. Warzywo to pozwala walczyć ze zbędnymi

kilogramami – wpływa na odpowiednią pracę jelit, ułatwiając wypróżnianie.

Dodatkowo ma dość mało kalorii! 100 g rabarbaru to zaledwie 9 kcal. Niestety liczba ta się o wiele potęguje, gdy dodamy do niego cukier – zwykle bez niego się nie obejdzie, ponieważ rabarbar bywa dosyć kwaskowatym warzywem. Rabarbar zawiera witaminę C, karoten i antyutleniacze, które mają zbawienny wpływ na etap naszej ciała. alt4 Ponadto bywa źródłem wapnia, magnezu, potasu, sodu i żelaza. To mimo wszystko nie koniec dobroczynnych właściwości owej niepozornej łodygi – pod oddziaływaniem wysokiej ciepłoty nabiera ona właściwości przeciwrakowych. Co było udowodnione naukowo. Rabarbar – dlaczego szkodzi? O negatywnych cechach rabarbaru wspominamy przede wszystkim w kontekście jego

składu, a konkretnie kwasu szczawiowego.

Jego obecność w spożywanych pokarmach sprawia, że prędzej psują się zęby. Ma negatywny wpływ na nasze kości – wypłukuje z nich wapń. Ale przede wszystkim przyczyna się do powstawania kamieni nerkowych, dlatego nie bywa rekomendowany osobom posiadających tendencje do ich powstawania. http://mowimyjak.se.pl/zdrowie/zabiegu odchudzającej-i-odchudzanie/rabarbar-na-jakie-dolegliwości-pozwala-na-co-moze-szkodzic,97_56126.html


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness