Dieta cytrusowa - jadłospis na cały tydzień!

Dieta cytrusowa - jadłospis na cały tydzień!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

Natomiast w żelazo i cynk zaopatrzysz się dzięki nerkowcom.jadłospis  cytrusowa  efekty

Zapewniają też one wigor i promienny prezencję i chronią przed atakami wilczego apetytu. Na kuracji cytrusowej nie obejdziesz się bez yerba mate, czyli ostrokrzewu paragwajskiego. Ceniona za natychmiastowe działanie pobudzające bywa skuteczniejsza od kawy. z wyjątkiem stawiającego na nogi alkaloidu posiada w składzie karoten, witaminy z zespoły B i składniki mineralne, takie jak magnez, żelazo i wapń. musisz ją parzyć siedem razy w ciągu dnia i popijać poprzez słomkę. Śniadanie: 350 kcal: Grejpfrut z płatkami: Różowy grejpfrut przekrój na pół, wydrąż miąższ i wymieszaj (zachowując sok) z 3-4 łyżkami musli, łyżką suszonych żurawin i 2 zmielonymi orzechami włoskimi. II śniadanie: 200 kcal: Kanapka orzechowa: Na 2 kromki chlebka Wasa połóż 2 plastry białego sera (po 30 g każdy), udekoruj cząstkami mandarynki i posyp rozdrobnionymi orzechami laskowymi. główny posiłek: 460 kcal: wieprzowina pieczony: Upiecz plaster schabu (100 g) natartego solą, pieprzem i majerankiem. potem przygotuj surówkę. Zblanszuj i zetrzyj na tarce seler (150 g). Zmieszaj go z pokruszonymi orzechami włoskimi, łyżką rodzynek i łyżką jogurtu ekologicznego. kolacja: 70 kcal: Mandarynka i kiwi. posiłek wieczorny: Dieta cytrusowa + audio-komentarz dietetyka 220 kcal: Zupa kukurydziana: W rondelku zrumień niewielki pokrojony ziemniak i posiekaną cebulę. Wlej szklankę bulionu drobiowego, dodaj odsączoną kukurydzę z małej puszki. Zupę dopraw mleczkiem kokosowym, chilli i curry. Posyp świeżą lub suszoną kolendrą. Lato sprzyja dbaniu o sylwetkę i sposób odżywiania. Dlatego też świetnie przygotować swój organizm do letnich upałów i już dziś neutralizować go. Polecamy cytrusową jadłospis oczyszczającą   Cytrusowa kuracja dietetyczna oczyszczająca ciągnie się wyłącznie jeden dzień. Dlatego też możesz ją przeprowadzić w dowolnie wybranym dniu. kuracja dietetyczna z owoców bywa smaczna i dość dobra dla organizmu. Owoce zawierają wit., minerały, też błonnik, pomagający oczyszczać jelita z resztek pokarmowych. Owoce to doskonały sposób na pozbycie się zbędnych suplementów przemiany metabolicznej. Oczyszczając swój organizm

świetnie bywa wybrać cytrusy, mające właściwości wiązania toksycznych metali i usuwania ich z organizmu.jadłospis  cytrusowa  przepisy

kuracja dietetyczna ciągnie się jeden dzień i polega na jedzeniu owoców i piciu soków owocowych i płynu mineralnej. Może być dietą wyczerpującą, dlatego lepiej przeprowadzić ją w sobotę/niedzielę lub w dzień, gdy nie wychodzimy z czterech ścianach. Pamiętaj, aby w tym dniu zrezygnować dodatkowo z aktywności fizycznej. Owoce nie dostarczą tylu kalorii, co normalny codzienny alt2 posiłek. Dzień przed rozpoczęciem kuracji odchudzającej świetnie zjeść na kolację 150 g mięsa skropionego sokiem z cytryny. Białka zawarte w mięsie i witamina C pobudzą hormony odpowiedzialne za redukowanie, wytwarzane w nocy. W trakcie trwania kuracji odchudzającej nie zapomnij o piciu dużej ilości płynu, gdyż każda kuracja dietetyczna jednoskładnikowa może prowadzić do odwodnienia. Na śniadanie możesz wypić szklankę soku cytrusowego, na drugie śniadanie zjeść 3-4 plastry ananasa i wypić następną szklankę soku. Na posiłek możesz przygotować sobie sałatkę owocową, a na posiłek wieczorny znów zjeść plastry ananasa i wypić sok.  jadłospis  cytrusowa  działanie Na kolację ponownie zjedz sałatkęowocową. Przygotowują sałatkę owocową, nie zaprawiaj jej cukrem, jogurtem czy miodem. Po kuracji cytrusowej poczujesz, jak Twój organizm bywa oczyszczony. Dostarczyłaś mu dużo witamin i zaspokoiłaś swoją energię na owoce. Pamiętaj, że kuracja dietetyczna oczyszczająca nawet trwająca jeden dzień, bywa dietą wyczerpującą. Jeśli więc cierpisz na jakieś przypadłości przewlekłe świetnie skonsultować się z lekarzem. Dzięki cytrusom wypiękniejesz, nabierzesz sił i… zrzucisz masę 3 kg w 5 dni! Okazuje się niejako, że te soczyste owoce trzeba jadać częściej niż wyłącznie na deser. Przygotowane z ich dodatkiem dania ułatwią ci alt3 w bitwie z nadwagą. wypróbuj menu owocową i chudnij zdrowo. trzeba je jeść ile chcesz, ze względu na to że okazują się niskokaloryczne: średni grejpfrut to wyłącznie 126 kcal, mandarynka - 34 kcal, a pomarańcza -110 kcal. z wyjątkiem tego zawierają mnóstwo pozostałych składników, które pomagają menu.  Witamina C usuwa tłuszcz, i opóźnia starzenie. Dzięki niej organizm wytwarza więcej hormonów stabilizujących pułap cukru i niedopuszczających do powstawania zapasów tłuszczu. razem z witaminą A wspomaga produkcję kolagenu, dzięki któremu skóra wygląda młodo.  Błonnik rozbudza przemianę materii. Cytrusy zawierają 2

rodzaje błonnika – rozpuszczalny (pektyny) obniża pułap cholesterolu we krwi, nierozpuszczalny pęcznieje w żołądku i sprawia,

że długo nie czujesz głodu. Usprawnia też pracę jelit.  Potas oczyszcza organizm. Usuwa zbyt duża dawka wody mineralnej mineralnej (ochrania przy tym przed nadciśnieniem tętniczym), a razem z nią toksyczne resztki przemiany materii. upraszcza dodatkowo przyswajanie białek i węglowodanów. Cytrusy mają dodatkowo jedną korzyść – podnoszą odporność. zaleca się jeść je i dla organizmu, i dla urody.  DZIEŃ 1  podstawowy posiłek:  Kurczak o smaku rozmarynowo-cytrynowym 10 dag biustu drobiu oprósz mąką, obsmaż na łyżeczce oleju i włóż do żaroodpornego żyły i tętnice. Na sos wymieszaj łyżkę sera rokpol, łyżkę 12-proc. śmietany, żółtko, małą łyżkę soku z cytryny, sól, pieprz i rozmaryn. Polej sosem mięso, zapiekaj 5 minut, obłóż alt4 plasterkami cytryny i piecz dodatkowo 5 min. Zjedz z kromką pieczywa.  Porcja 360 kcal.  Rozbij jajko i oddziel żółtko od białka. Łyżkę mąki wymieszaj z żółtkiem i 1/3 kubka mleka. pozostaw ciasto na minutę i ubij białko ze szczyptą soli na sztywną pianę. ostrożnie wymieszaj ciasto z pianą. Usmaż omlet na łyżeczce masła. Zdejmij z patelni i szybko podgrzej cząstki połowy grejpfruta. Wyłóż na omlet.  Porcja 295 kcal. kolacja:  Zupa cytrynowa Ugotuj wywar z 10 dag biustu drobiu, połowy cebuli, porcji pora, selera i pietruszki. Przypraw solą i pieprzem. Po ok. 1 godz. wyjmij mięso i podziel, wywar z warzywami zmiksuj. podstawowy posiłek:  Gulasz z indyka 10 dag indyczej biustu podziel w paski, podsmaż na łyżce oleju razem z połową cebuli. Dodaj pokrojone jabłko i trochę curry, duś ok. 5 min. Zalej łyżką 12-proc. śmietany, zagotuj, posól, dodaj sok i skórkę z jednej cytryny. Zjedz z kromką ciemnego pieczywa.  Porcja 430 kcal. kolacja:  Soczyste wstążki Ugotuj 5 dag makaronu, ostudź. 2 mandarynki obierz i podziel na cząstki. Wymieszaj z sokiem wyciśniętym z połowy pomarańczy i łyżeczką oliwy. Polej sosem makaron.  Porcja 360 kcal.

 

Zobacz też 

Trener Personalny we Wrocławiu


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness