Dieta paryska - dzięki niej schudniesz nawet 8 kilo!

Dieta paryska - dzięki niej schudniesz nawet 8 kilo!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Dzisiaj 9 dzień fazy café.na  czym  polega  dieta  paryska

Od jutra przechodzę na Bistro. Kilka słów podsumowania Cafe. Efekty: Do współczesnego poranka zniknęło 3,9 kg. Wynik ostateczny po jutrzejszym ważeniu. jest nieźle choć jako wcześniejsza sympatyczka Dukana spodziewałam się więcej. Pomiary w centymetrach jutro. Ja nie widzę jakiejkolwiek dysproporcji (noooo może zgubiłam trochę brzucha) ale od dwóch ludzi usłyszałam, że wyszczuplałam. Nie wierzę. primo wiem z doswiadczenia, ze otoczenie zauważa nasz spadek wagi dopiero po zrzuceniu 10% (w moim przypadku to ok 8 kg) secundo po ubraniach nie widzę efektów. Moje spostrzeżenia nt fazy Café: Fazę tę da się opisać w skrócie: śniadanie to koktajl owocowy, posiłek to odrobina białka (zwykle 85g) plus jarzyny, posiłek wieczorny to zupa krem z warzyw. Jako przekąska czasem bakalie oraz owoce (orzechy, migdały, mieszanka owoców). dużo przepisów wydawało się być niejadalne ( zupa z porów, tarta prowansalska, kapuśniak, koktajl z pomidorów oraz ogórków) w rzeczywistości były naprawdę smaczne! dawkę dań. duże, sycące śniadania. Marne obiadki. Gigantyczne kolacje. Trochę to burzy poglądy odnośnie dietetyczne go odchudzania, fakt? Jako była dulanka bywalam głodna. Dukan wpaja: Nowość! Dieta paryska podbija świat dietetyki! im więcej jesz tym szybciej chudniesz. Tutaj jest w inny sposób. Ważymy każdy gram dań. Posiłki okazują się jedynie trzy (oraz znów obalenie podstawowych zasad leczeniu odchudzającej-jedz czesto a mało). Szczególnie przerwa między śniadaniem a przed głównym jedzeniem dnia dluzyla się nieznośnie (7-13). główny posiłek nie był sycący. Miałam momenty, że czułam ssawicę. Kolacje natomiast okazują się   dieta  paryska  efektygigantyczne jak dla mnie. Nie udało mi się ani raz zjeść całej, nawet mimo ogromnego głodu. i dodatkowo jedno luźne spostrzeżenie. W tym Paryżu to chyba mają jakieś mini owoce oraz jarzyny. Cohen pisze: 1 średnia cukinia (115g) - u mnie to 1/3 cukinii. Jeśli pisze 3 ogromne pory (225g) to u mnie to jest jeden niewielką, obrany. 2 ogromne pomidory (115) to 3/4 naszego. Bez wagi ani rusz :)   Nie martwcie się, zasady tej diety nie okazują się aż tak niełatwe, żeby rozpisywać je na prawie 300 stronach. Książka podzielona okazuje się na cztery partie, z których wyłącznie jedna okazuje się stricte „dietetyczna”. Zaczynamy od teorii. Autor omawia szereg czynników, które przeszkadzają w utrzymaniu prawidłowej sylwetki. Odnalezienie się w którymś z alt2 nich może udzielić pomocy w walce z nadwagą. Część druga rozpoczyna się od ustalenia punktu, do którego będziemy dążyć, czyli prawidłowej wagi. Po czym następują elementarne wskazówki dotyczące dietetycznego przygotowywania potraw czy – co interesujące – zamienników, jakie można stosować w miejsce nielubianych produktów. i dopiero dziś przechodzimy do zasad diety dra Jeana-Michela Cohena razem z przykładowymi zestawami przepisów na każdy dzień. W partie czwartej natomiast otrzymujemy nie. Dr Cohen powinien nazywać się przede wszystkim świetnym psychologiem. Swoją powieść zaczyna od wyznania, iż sam w dzieciństwie borykał się z nadwagą. To naprawdę wzbudza zaufanie! Do tego ma tytuł doktora nauk medycznych, a wydawcy jego książki już na okładce zasypują nas liczbami, obok których trzeba przejść obojętnie: kilkadziesiąt lat praktyki, ponad 30 tys. pacjentów wyleczonych z nadwagi, około 500 tys. internautów korzystających aktywnie z jego blogu. emocjonalne podejście. podmieniając najczęstsze przyczyny nadwagi, dr Cohen próbuje naprowadzić nas na odpowiedź na pytanie, dlaczego mamy problem z wagą. Opracował wzór na WW, tzn. indeks Właściwej Wagi, w którym uwzględnia się

sylwetkę, jaką mieliśmy w 18 roku życia, więc najmniejszą i najsilniejszą po tym czasie.  dieta  paryska  jadłospis

Po kilku prostych rachunkach alt3 otrzymujemy wynik, który – jak zapewnia autor – okazuje się rozsądną wagą, jaką z powodzeniem uda nam się osiągnąć i utrzymać, zastosując się do jego rad. Dr Cohen mówi też rzeczy, które wydają się oczywiste, ale trzeba je non stop ponawiać i non stop na nowo uświadamiać ludziom, bo zalew kontrprzykładów ; czasem zamydlić oczy. Obala on mianowicie mity na temat kanonów urody lansowanych w mediach. potęguje też rozpoznać sztuczki branży spożywczej zachęcające do kupowania pseudo-prawidłowych produktów, jak na przykład batonik musli.   Dzień drugi Śniadanie: koktajl z pomidorów,  odorka i grejfruta posiłek: tilapia z fasolką szparagową i szalotką posiłek wieczorny: krem z pomidorów i banan Dzień trzeci: Śniadanie: koktajl z pomarańczy i jogurtu posiłek: gruczoły mlekowe z kurczaka z brokułami posiłek wieczorny:  krem z porów, miseczka borówek Według Cohena Właściwa Waga to taka, którą trzeba realnie osiągnąć i przede wszystkim utrzymać. okazuje się to waga uwarunkowana genetycznie. Należy ją traktować jako cel, który jest w naszym zasięgu. Co ważne, zaledwie gdy utrzyma się właściwą masę przez czas co najmniej pół roku trzeba wyliczyć ją ponownie (wartość tym razem powinno inna) i tę nową masę wyznaczyć jako kolejny alt4 cel. masę właściwą wyliczamy następująco: Śniadanie: kotajl z mleka, gruszki i banana posiłek: twaróg z cukinią i szczypiorkiem kolacja: orzechy włoskie z serem żółtym, jabłko posiłek wieczorny: krem z porów jadłospis stworzona została przez dr Jeana-Michela Cohena (świetnie znanego zwolennikom Dukana). W ogromnym skrócie kuracja dietetyczna paryska składa się z trzech etapów:   Faza Café dedykowana jest jedynie dla osób dobrych, ze względu na to że narzuca szczególnie rygorystyczny reżim dietetyczny. W związku z tym nie jest fazą obowiązkową. Faza ta może pokonywać maksymalnie 10 dni.

Podczas jej trawania zlecane jest picie magnezu

i suplementów muliwitaminowych. W takiej fazie zazwyczaj wśród przepisów goszczą owoce, jarzyny, nabiał. W mniejszych dawkach drób, ryby, orzechy.   Faza Bistro posiada trzy rodzaje jadłospisów, które należy stosować naprzemiennie w ciągu 3 tygodni trwania diety, w zamiarze przełamania monotonii. W książki zawarta jest lista zamienników ułozona przez dr Cohena.Faza ta może pokonywać ok 3 tygodni. Faza Gourmet czyli faza dla smakoszy może być prowadzona do okresu uzyskania docelowej masy ciała. Faza ta została stworzona z myślą o usatysfakcjonowaniu podniebienia. W książki podanych jest 5 różnych rodzajów jadłospisów (Gourmet: Classic, Ziemniaczany, Makaronowy, Kanapkowy, Wegetariański). 

 

Zobacz też

Trener pływania


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness