Dieta 5:2 Dr. Mosleya - zobacz ile możesz schudnąć!

Dieta 5:2 Dr. Mosleya - zobacz ile możesz schudnąć!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Zwlekasz z rozpoczęciem diety, ze względu na to że trochę przeraża cię fakt, że trzeba musi zminimalizować zawartość kalorii i zapomnieć o czekoladzie?Dieta  5:2  Dr.  Mosleya  efekty

Jak wynika z przeprowadzonej w Wielkiej Brytanii ankiety, aż 42 procentach odchudzających się niewiast twierdzi, że konieczność przejścia na jadłospis traktują jak karę, a prawie jedna na trzy narzeka, że ; narzuconego sobie reżimu żywieniowego czuje smutek i zniechęcenie. Zwlekasz z rozpoczęciem diety, ze względu na to że trochę przeraża cię fakt, że trzeba musi zminimalizować zawartość kalorii i zapomnieć o czekoladzie? Jak wynika z przeprowadzonej w Wielkiej Brytanii ankiety, aż 42 procentach odchudzających się niewiast twierdzi, że konieczność przejścia na jadłospis traktują jak karę, a prawie jedna na trzy narzeka, że ; narzuconego sobie reżimu żywieniowego czuje smutek i zniechęcenie. Nic dziwnego więc, że coraz większą sława zdobywa jadłospis 5:2, wymyślona poprzez dr. Michaela Mosley’a, która wymaga jedynie okresowych wyrzeczeń. Polega na tym, że poprzez pięć dni w tyg. da się jeść to, na co ma się ochotę (oczywiście w granicach rozsądku, trzymając się limitu mniej więcej 2000 kalorii). Swoje zwyczajne menu możemy więc pozostawić bez zmian. później poprzez 2 dni stosujemy Dieta 5:2 Dr. Mosleya - Nowy trend w odchudzaniu głodówkę. Nie polega ona mimo wszystko na całkowitym odcięciu pożywienia na 48 godzin, lecz na ograniczeniu spożywanych kalorii do jednej czwartej normalnego dziennego limitu, czyli w przypadku niewiast do mniej więcej 500.   Zrzuć kilogramy i ciesz się zdrowiem Dieta  5:2  Dr.  Mosleya    działanie  i długim życiem dzięki sporadycznemu niedojadaniu. 5 dni jesz standardowo, 2 dni nie dojadasz. Czy można, odżywiając się standardowo przez pięć dni w 7 dniach, zeszczupleć i poprawić etap ludzkiego ustroju? Odpowiedź brzmi: tak! będzie wystarczająca ograniczyć konsumowanie kalorii przez 2 nienastępujące po sobie dni w 7 dniach – do 500 kalorii dziennie dla pań i do 600 w przypadku facetów. analiz naukowe rezultatów stosowania diety opartej na sporadycznym niedojadaniu wykazały, że wyłącznie wzmacnia ona w pozbyciu się kilogramów, także obniża niebezpieczeństwo wystąpienia mnóstwo schorzeń, w tym schorzeń układu krążenia, cukrzycy, a także nowotworów. „Istnieją mocne argumenty naukowe dowodzące, że sporadyczne niedojadanie może pozytywnie oddziaływać na zdrowie”, mówi dr Mark Mattson, szef laboratorium neurobiologii w National Institute of Aging i wykładowca neurobiologii na John Hopkins University. Na podstawie rezultatów najnowszych przełomowych tekstów laboratoryjnych opracowano program dietetyczny, prosty i bezbolesny do stosowania w pospolitym życiu alt2 nawet przez osoby mocno przeciążone. poniżej co przygotowano dlaDieta  5:2  Dr.  Mosleya  jadłospis

ciebie: czterdzieści pokarmów o produkty energetycznej 500 albo 600 kalorii każdy, szybkich i prostych do w

ykonania, ośmiostronicowa wkładka ze zdjęciami, przedstawiającymi dietetyczne zestawy potraw, nowatorskie analiz naukowe, na których okazuje się oparty program, licznik kalorii, dzięki któremu spalenie tkanki tłuszczowej może być jasne, i dużo, dużo odrębnych rzeczy.   Założenie kuracji odchudzającej 5:2 dr. Mosleya bywa szczególnie jasne - przez pięć dni jemy standardowo, aby na 2 dni porzucić kuchenne przyzwyczajenia i zacząć pościć. Na los taki sporadyczny post ciągnie się jedynie przez 2 dni w 7 dniach i nie do zakończenia da się to nazwać głodówką, gdyż zakłada picie pokarmów o łącznej kaloryczności 500 kalorii dla niewiast i 600 kalorii dla panów. - Przygodę z poszczeniem zacząłem od czterodniowej głodówki pod troskliwym okiem dr Valtera Longo. Pomimo polepszenia biochemicznej parametrów własnej krwi, nie wyobrażałem sobie sytuacji, że regularnie aplikowałbym sobie tak długie głodówki przez resztę życia. Po starciu z dr Kristą Varady postanowiłem przetestować jej sposób - głodówkę co drugi dzień. Wkrótce zdałem sobie sprawę, że poszczenie co drugi dzień bywa dla mnie uciążliwe zarówno z fizycznego ; towarzyskiego punktu alt3 widzenia - wyjaśnia na łamach książki dr Michael Mosley. Postanowił więc, że jedynie przez 2 dni w 7 dniach ograniczy się do spożywania zaledwie 600 kalorii. I tak w sumie zrodził się pomysł na zapoczątkowanie kuracji odchudzającej 5:2. - Wydało mi się to rozsądnym kompromisem. Metoda 5:2 była dla mnie najefektywniejszym i najłatwiejszym sposobem czerpania maksimum korzyści z poszczenia. Uważam, że jadłospis to realistyczna kombinacja nowoczesnego myślenia o sporadycznym niedojadaniu i najmocniejszego ze znanych mi sposobów, aby zapewnić sobie trwałe rezultaty - wzmaga zakres. Trudno nazwać to następną dietą cud, w 2 tygodnie nie schudniemy 20 kilogramów. mimo wszystko czy takie "różnice" w sposobie odżywiania okazują się dobre dla ludzkiego ustroju, wyjaśnia doradca dietetyczny i specjalistka ds. żywienia, olga Pietrych. - Każdą jadłospis powinniśmy traktować jako przebieg długoterminowy, zmianę stylu życia. Jeżeli wyrobimy sobie pewien nawyk, a 2 dni niedojadania będą powtarzalne, to naturalnie dojdzie do skurczenia żołądka. W sposób oczywisty i naturalny nie będziemy w stanie zjeść znaczniejszych porcji - organizm sam się broni przed obżarstwem. zaś

niekontrolowane łakomstwo po dniach postnych możemy odchorować - wyjaśnia olga Pietrych.

Mimo całościowego pozwolenia autora książki do sięgania po ukochane przekąski, a także ciasta, specjalistka zachęca, aby nie poddawać się euforycznemu obżarstwu i skierować swoją uwagę alt4 na zdrową i właściwą jadłospis. Jak zapewnia w swojej książceMichael Mosley, z czasem nawyk żywienia, oczyszczenie ludzkiego ustroju i widoczne efekty, spowodują, że naturalnie będziemy sięgać po zdrowe składniki z przewagą warzyw i owoców. - specjaliści od diety stoją na stanowisku, że jadłospis musi być urozmaicona. mocą rzeczy w przypadku owej kuracji odchudzającej to urozmaicenie bywa, zarówno w dniach, kiedy stosujemy właściwą jadłospis, ; tych dwóch dniach, kiedy znacznie ograniczamy kaloryczność. kuracji odchudzającej, które istnieją na rynku wielokrotnie okazują się dietami monotematycznymi, którym specjaliści ds. żywienia stanowczo mówią nie - wyjaśnia olga Pietrych. - opłaca się przyjmować się do ogólnych zasad zdrowego odżywiania. Istotna bywa odpowiednia zawartość pokarmów, równomiernie rozłożonych w czasie, tak, aby pierwszy posiłek wypadał mniej więcej pół 60 minut od chwili wstania, a ostatni dwie, dwie i pół 60 minut przed snem - zachęca dietetyk. olga Pietrych przyznaje, że istotnym i szczególnie korzystnym aspektem owej metody bywa wymiar psychiczny. - O ile łatwiej bywa zmniejszyć dzienną kaloryczność przez 2 dni, niż drastycznie redukować jadłospis przez 2 tygodnie - zauważa. Książka "kuracja dietetyczna 5:2 dr. Mosleya" autorstwa dr. Michaela Mosleya i Mimi Spencer ukazała się w Polsce 3 kwietnia, nakładem Wydawnictwa Muza.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness