Dieta śródziemnomorska -  efekty Cię zaskoczą!

Dieta śródziemnomorska - efekty Cię zaskoczą!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

dietę śródziemnomorska kojarzona okazuje się ze słoneczną Italią,jadłospis  śródziemnomorska  efekty

Grecją i cenioną z dobroczynnego wpływu na zdrowie. Grono jej miłośników okazuje się bardzo szerokie. Czy da się mimo wszystko wprowadzić do niej kilka zmian, aby była bardziej przystosowana do naszych zwyczajów? Nie od dziś wiadomo przecież, że Polacy jadają za mało ryb, które diecie śródziemnomorskiej okazują się głównym źródłem kwasów omega-3. z pomocą nadciąga nam doskonale znany w domu olej rzepakowy. często polecany poprzez profesjonalistów okazuje się cennym źródłem kwasów omega-3, które m.in. regulują ilość cholesterolu, który okazuje się czynnikiem ryzyka rozwoju choroby wieńcowej serca. Oliwa północy Olej rzepakowy, zwany zazwyczaj „oliwą północy” okazuje się polecany w Europie Środkowej i Wschodniej jako bardziej wartościowy substytut oliwy extra virgine. trzeba zastanowić się dlaczego. Odpowiedź na to pytanie okazuje się mimo wszystko niezwykle prosta. dietę ludzi zamieszkujących basen Morza Śródziemnego okazuje się liczna w ryby i owoce morza, które dostarczają organizmowi odpowiedniej ilości kwasów omega-3. Niestety w naszej odległości geograficznej spożycie ryb okazuje się nadal za bardzo małe. Powinniśmy zatem sięgać po tłuszcze roślinne będące idealnym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, z których w szczególności odżywcze to Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe omega-6 Dieta śródziemnomorska nad Bałtykiem i omega-3. Oba  znajdziemy właśnie w oleju z rzepaku. Ajadłospis  śródziemnomorska  przepisy  najwartościowszego  omega-3 – okazuje się w nim nawet 10-krotnie więcej niż w oliwie z oliwek i doskonale więcej niż w rybach i owocach morza. Jak wynika przecież z analizy przeprowadzonego poprzez USDA Nutrient Database for Standard Reference zawierają one od 0,3 do 1,8 g kwasów omega-3 w 100 g porcji. Tymczasem w 100 g oleju rzepakowego znajdziemy ich aż 8,3 do nawet 10 g. Złoty środek Odpowiednia zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych to mimo wszystko 1/2 sukcesu. Kluczową rolę z punktu widzenia potrzeb żywieniowych odgrywa wyłącznie odpowiednia ich proporcja, mianowicie w szczególności optymalny stosunek płciowy omega-6 i omega-3 wynosi 2:1. W taki sposób zachowana okazuje się równowaga między dwoma kwasami, która w efekcie najlepiej oddziałuje na nasz organizm. W przypadku oliwy extra virgine stosunek płciowy kwasów tłuszczowych wypada o mnóstwo mniej korzystnie. Wynosi przecież 9:1, czego powodów należy upatrywać się w dużo mniejszym stężeniu omega-3 niż w przypadku oleju rzepakowego. Nienasycone kwasy

tłuszczowe to temat godny uwagi, kiedy porównujemy olej rzepakowy ijadłospis  śródziemnomorska  co  jeść

oliwę z oliwek. nie wolno mimo wszystko zapominać o nasyconych kwasach alt2 tłuszczowych, których to akurat powinna być w naszej diecie jak najmniej. Na tym polu rodzimy olej rzepakowy wypada korzystnie, gdyż wyróżnia się najmniejszą zawartością nasyconych kwasów tłuszczowych wśród wszystkich tłuszczów. Tymczasem oliwa z oliwek posiada ich aż dwa razy więcej. trzeba o tym przyswoić, gdyż taki rodzaj kwasów negatywnie oddziałuje na organizm, zwiększając ryzyko dolegliwości układu sercowo-naczyniowego. Lato pod sygnałem oleju rzepakowego czas wakacyjny to świetna okazja, aby wprowadzić do naszej zabiegu odchudzającej olej rzepakowy. Zazwyczaj w tym czasie zaczynamy zastanawiać się nad swoją wagą, stosujemy rozmaite zabiegu odchudzającej i pracujemy nad nieziemską, smukłą sylwetką, którą pochwalimy się na plaży. Większość z nas odpowiada z za bardzo dużo ważących, typowo zimowych potraw, sięgając po lekkie sałatki. By je wzbogacić w cenne kwasy omega-3, trzeba dotknąć po olej rzepakowy, dzięki któremu możemy wyczarować ; pachnące, ale również bardzo zdrowe dressingi. Spożywając letnie dania w restauracjach możemy podpytać czy lokalne specjały okazują się przygotowywane przy wykorzystaniu oleju rzepakowego i uświadomić obsługę o jego drogocennych właściwościach i walorach kuchennych Jeśli skuteczność nowoczesnego leku potwierdzą analiz, będziemy zdrowi niczym Włosi czy Grecy, którzy dzięki zabiegu śródziemnomorskiej dużo rzadziej chorują na zawały serca i udary. Wszystko przez zdrowotne alt3 właściwości oleaceiny, które odkryli polscy badacze. Polacy opatentowali też lek, w którym oleaceina pochodzi z szczególnie taniego surowca - żywopłotu. Oleaceina, która znajduje się w oliwie z oliwek, ochrania nas przed blaszką miażdżycową - ustalili naukowcy z Warszawy. - Oleaceina wiąże się we krwi z hemoglobiną, z erytrocytami i wnika do blaszki miażdżycowej. i tam zmienia komórki, które okazują się komórkami prozapalnymi, w przeciwzapalne - tłumaczy prof. Marek Naruszewicz z Warszawskiego Instytutu Medycznego. To kluczowe odkrycie, ponieważ blaszka miażdżycowa, która składa się w żyłach dużej grupie dorosłych Polaków, okazuje się śmiertelnym zagrożeniem. Kiedy urośnie, pęka i tworzy skrzepy. - Konsekwencje okazują się dramatyczne dla życia. Jeżeli okazuje się to pęknięcie blaszki miażdżycowej w zakresie tętnic wieńcowych albo tętnic dogłowowych, może dojść do udaru  - mówi dr Tomasz Bochenek. Albo zawału serca. Dlatego dobrze spożywać oliwę z oliwek. Polski patent Problem polega mimo wszystko na tym, że oleaceiny w dużej grupie dostępnych w Polsce oliw nie ma. Naukowcy z Warszawskiego Uniwersytetu

Medycznego sprawdzili: okazuje się wyłącznie w kilku z kilkudziesięciu dostępnych na rynku.

Te naprawdę zdrowe oliwy okazują się gorzkie i mętne. da się je rozpoznać po smaku. Oliwy z oleaceiną okazują się kosztowne, ; z alt4 tym defektem nasi naukowcy sobie poradzili: pozyskali oleaceinę z liści żywopłotu, który należy do owej samej rodziny roślin. Lek powstający z takiej właśnie oleaceiny został opatentowany przez Polaków. - To dietę śródziemnomorska w pigułce - mówi prof. Naruszewicz. dziś pozostanie on poddany pozostanie badaniom toksykologicznym i klinicznym. Jeśli wypadną pozytywnie, to doczekamy się zabiegu odchudzającej śródziemnomorskiej w kapsułce. Autor: Marek Nowicki / źródło: Fakty TVN (http://www.tvn24.pl) zestaw dań warzywno-owocowa okazuje się odmianą postu, czyli czasowym wstrzymaniem się od spożywania posiłków pełnowartościowych, wysokokalorycznych. okazuje się „oczyszczającą” formą głodówki leczniczej, podczas której zostają uruchomione reakcje zmierzające do usunięcia nagromadzonych złogów. Podczas zabiegu dochodzi do samooczyszczenia, odnawiania i przywrócenia organizmu. Przerwanie dowozu białka i tłuszczu przynosi  zużycie własnych, zwyrodniałych białek, złogów tłuszczu i cholesterolu. Uruchomienie procesu rozpadu białek w wielkim nasileniu wpływa na procesy odnawiania, ustępowanie zmian zwyrodnieniowo-zapalnych. Uruchomienie  procesu rozpadu tłuszczu sprzyja cofaniu się miażdżycy, otyłości, usprawnieniu wielu przemian. W czasie zabiegu zaleca się spożywać jarzyny ubogie w substancje odżywcze takie jak: korzeniowe (marchew, buraki, seler, rzodkiew), kapustne (kapusta biała, włoska, kalafior), cebulowe ( cebula, czosnek, pory), dyniowate ( ogórki zwłaszcza kiszone, kabaczek, dynia), liściaste (sałata, seler naciowy, zioła przyprawowe), psiankowate ( pomidor, papryka ),


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness