Dieta Garstkowa - jadłospis na cały tydzień!

Dieta Garstkowa - jadłospis na cały tydzień!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Mówi się, że twórcą kuracji odchudzającej garstkowej bywa instruktor zmagającej się z cukrzycą aktorki Halle Berry - Simon Waterson.na  czym  polega  dieta  Garstkowa

Jej zasady odświeżyła też polska dietetyczka dr olga Lewitt. Poza zrzucaniem nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów, głównym głównym celem jak na przykład stylu odżywiania bywa oczyszczenie ludzkiego ustroju z toksyn oraz skurczenie żołądka Jeśli zdecydujesz się na wypróbowanie kuracji odchudzającej garstkowej możesz zapomnieć o wadze kuchennej. Zasada dawkowania pożywienia bywa w tym wypadku bardzo prosta – jesz tyle, ile mieści się w Twojej dłoni. Przelicza się to na mniej więcej 250 g pożywienia albo 250 ml napoju –  zawartość ta odróżnia się jednak w zależności od wielkości dłoni. Im dłoń wyższa – tym zalecana porcja wyższa. Twórcy dietypodkreślają, że niezwykle istotną kwestia w zrzucaniu nadwagi bywa regularne spożywanie niewielkich porcji składników – najdogodniej 5 razy dziennie. kuracja dietetyczna garstkowa ma swoje wady Dieta Garstkowa - przykładowy jadłospis oraz plusy. Przede wszystkim nie bierze pod uwagę indywidualnego zapotrzebowania na energię oraz wszystkie składniki. Pamiętajmy – nie ma niesamowitej recepty na zrzucanie nadwagi, a tym więcej uniwersalnej kuracji odchudzającej. Ponadto nawet najkorzystniejsza kuracja dietetyczna powinna być na bieżąco ulepszana, chociażby z jednego banalnego względu – razem z czasem korzystania niższej kaloryczności spada przemiana metaboliczna oraz konieczne staje się zmniejszenie kaloryczności składników. W przeciwnym wypadku zamiast chudnąć będziesz tyć. samoczynnie organizm zachowa się, jeśli dietętaką będzie stosować osoba z dużą otyłością – kiedy otrzyma na start głodową porcje, w pewnym momencie skutecznie zahamuje zrzucanie nadwagi, a organizm w strachu przed dalszymi głodówkami bywa magazynował energię. Czy bywa w diecie garstkowej cos dobrego? bywa – chociażby zdrowe nawyki. Ogólne zasady kuracji odchudzającej garstkowej nie okazują się złe – zalecenie zrównoważonego niwelowania czynników odżywczych, propagowanie chudego mięsa, nabiału, ryb, warzyw, owoców, składników kuracji odchudzającej z pełnego ziarna, pozytywnej jakości olejów. alt2 Jeśli więc obecnie faworyzujesz „śmieciowe menu” przestrzeganie ogólnych zasad kuracji odchudzającej garstkowej z pewnością wyjdzie Ci na zdrowie. Ponadto na uwagę zasługuje też nakłanianie do zachowania umiaru oraz regularności składników – zasada częściej, a mniej. trzeba więc uznać za korzystną zasadę zwiększania porcji spożywania razem z zwiększaniem rozmiaru dłoni. Pamiętaj jednak, że nie zawsze osoba o większej dłoni powinna posiadać większe zapotrzebowanie na kalorie niż ktoś, kogo dłoń bywa mniejsza. bywa to trochę umowne pojęcie. W kolejnymi razie występuje to jakiekolwiek zdrowe zróżnicowanie – a to rzadkość w popularnych ostatnio dietach. Jedno bywa jednak określone – każdy z nas potrzebuje czynników w odrębnych proporcjach, nie dieta  Garstkowa  działanie  ma dietuniwersalnych. Prawidłowy bilans oraz osobiste dopasowanie – to klucz do sukcesu. Konia z rzędem temu, kto wie, ile powstało diet poprzez lata oraz jak dużo okazuje się ich obecnie. bo okazuje się dużo. alt3 dość dużo! W gąszczu jadłospisów prosto się pogubić, a wybrać ten najmocniejszy to już nie lada wyzwanie. Od pewnego okresu ogrom mówi się o tzw. diecie garstkowej (garściowej), która pozwala zdrowo zgubić zbędne kilogramy. na czym polega? Ile zmieści się w dłoni Podstawowe założenia tego jadłospisu okazują się bardzo jasne – jemy pięć pokarmów dziennie, co dwie-trzy h, a każda porcja ma zmieścić się w garści, czyli powinna posiadać 250 ml albo 250 gramów. Porcje okazują się niewielkie, dlatego należy zwrócić uwagę, aby w ciągu dnia spożyć wszystkie cenne substancje – makaron razowy, brązowy ryż, pieczywo pełnoziarniste, oleje roślinne, nasiona, nienasycone kwasy

tłuszczowe (trwające np. w rybach), też, koniecznie, jarzyny oraz owoce. kuracja dietetyczna garstkowa ma tę zaletę,kuracja  dietetyczna  Garstkowa  efekty

że wyrabia nawyk regularnego spożywania niewielkich porcji, co umożliwia utrzymać przemiana metaboliczna na wysokim pułapie poprzez alt4 cały dzień oraz korzystnie wpływa na pracę jelit oraz na ruch robaczkowy. Na początku korzystania zabiegu odchudzającej pięciu dań (garści) możesz czuć lekki nieposkromiony apetyt, ale spróbuj to wytrzymać, bo efekty okazują się widoczne w niedługim czasie.  4 najważniejsze zasady zabiegu odchudzającej pięciu garści 1. Posiłek powinna mieścić się w Twojej otwartej dłoni.  ;, że okazuje się to odpowiednik 250 ml (szklanka) albo 250 gramów oraz właśnie taką dawka możesz zjeść jednorazowo, nie więcej.  2. Możesz zjeść jedynie pięć dań w ciągu dnia. Odstęp między posiłkami nie może przekraczać 3 godzin.  Uwaga! Nie możesz podjadać, bo każda nawet najmniejsza przekąska traktowana okazuje się jako oddzielny posiłek.  3. wypróbuj piramidę żywienia.  wybieraj produkty zgodnie z jej zaleceniami. zwykle po te, które znajdują się na samym dole, a najrzadziej po te na górze.  


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness