Dieta na mocne włosy? To musisz jeść codziennie!

Dieta na mocne włosy? To musisz jeść codziennie!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  Jednym z świetnej jakości źródeł ważnych dla włosów elementów diety odżywczych są ryby morskie, np. łosoś.co  jeść  na  wzmocnienie  włosów

Zawierają one dużo kwasów tłuszczowych omega-3, białko,witaminy A, D i witaminy z grupy B. Związki te korzystnie wpływają na stan włosów i ukrwienie naskórka głowy. Niedobór żelaza też wpływa źle na włosy. Może być on spowodowany nazbyt małą jego ilością w pożywieniu, zaburzeniami jego przyswajania. Ponadto, niejednokrotnie spożywanie mocnej herbatę lub kawy ogranicza przyswajanie żelaza. Kofeina, szczawiany trwające w napojach blokują przyswajanie żelaza, wapnia i cynku. niedobór żelaza sprawia osłabienie włosów, które stają się cienkie i łamliwe. Aby zwalczyć anemię i poprawić stan włosów, należy wzbogacić dietę o artykuły bogate w żelazo, jak: żółtko jaja, czerwone mięso (mięso wołowe, cielęcina, kaczka), więc kakao, suszone morele, brokuły, fasolka szparagowa, kasza gryczana i jaglana. Unikaj żywności przetworzonej i fast foodu. ; spożywać artykuły bogate jak  wzmocnić  włosyw witaminy E, A i selen. Witamina Apomaga zregenerować komórki i Dieta na mocne włosy keratynę. Natomiast witamina E poszerza naczynia, które odżywiają włosy i chronią je przed uszkodzeniami. Selen tymczasem ochrania skórę przed starzeniem. Uzupełnianie tych witamin bywa szczególnie ważne w czasie letnim. wtenczas promienie słoneczne nadmiernie wysuszają włosy, które stają się łamliwe, mniej elastyczne i rozdwajają się na końcach. Dla kondycji fizycznej naskórka głowy trzeba chrupać marchewki. Znajduje się w nich dużo witaminy A, która wpływa tylko na wzrok, ; na skóry. W kuracji na zdrowe włosy nie może zabraknąć też ciemnozielonych warzyw. Szpinak i brokuły to doskonałe bogactwo witamin C i A, które są niezbędne wytwarzaniu sebum. Sebum to oleista substancja wydzielana poprzez gruczoły łojowe zlokalizowane w obrębie mieszków włosowych. opłacalne jest jeść też rośliny strączkowe. Zawierają one tylko białko, żelazo i cynk, ; biotynę. Niedobory biotyny objawiają się suchymi, łamliwymi włosami. Dla włosów dobroczynne bywa też spożywanie orzechów, które mają w sobie tylko kwasy omega-3, ; cynk. Niedobór cynku może prowadzić do nadmiernej utraty włosów, dlatego orzechy powinny na stałe wejść   wzmocnienie  włosów  do jadłospisu. dietę na włosy musi zawierać też alt2 białko, zawarte w mięsie drobiowym tj. z drobiu, indyka, rybach, nasionach roślin strączkowych, nabiale i jajach. dietę na włosy dla niewiast musi zawierać mniej więcej 50 - 80 g białka. Niedobór tego składnika może doprowadzić do łamliwości włosów, a nazbyt wielki jego niedobór w organizmie mogą spowodować nadmierne wpadanie. Wracam do Was po krótkiej nieobecności spowodowanej ciągłymi problemami z łączem internetowym - dotknęła mnie tzw. złośliwość rzeczy martwych :-)  Na powodzenie wszystko wróciło do normy i dziś mam dla

Was kolejną porcję informacji na temat pielęgnacji włosów.

Tym razem skupimy się na odżywianiu ich od środka, co bywa równie ważne, jak pielęgnacja zewnętrzna. Jak wiadomo kuracja dietetyczna odgrywa naprawdę dużą funkcję, jeśli chodzi o prezencję naszych włosów. Już od dawna w własnym jadłospisie uwzględniam artykuły bogate w wit. i minerały będące dla nich właściwą etap paznokci i włosów przeważnie jest zależna naszego stylu życia. Skupiając się na szczupłej sylwetce, zapominamy o cerze i paznokciach, które alt3 podczas drakońskich diet ulegają osłabieniu. trzeba więc skupić się na zbilansowanej kuracji, gdyż to od niej przeważnie jest zależna ich prezencję. Włosy zdrowe od środka będą lśniące i gęste, a paznokcie mocne i twarde. Im bogatsza i urozmaicona kuracja dietetyczna, tym zdrowsze włosy i paznokcie mniej podatne na kontuzje. Błędy żywieniowe niejednokrotnie odbijają się na kondycji fizycznej naszych włosów, które przeciwnie do skóry nie potrafią same się regenerować. Wszystkie zachodzące w nich zmiany są nieodwracalne. Zmiana diety może spowodować, że z młodej cebulki wyrośnie zdrowy włos. Odpowiednia kuracja dietetyczna liczna w żelazo, krzem, cynk, magnez, witamina A, E, C, wit. z grupy B to podstawa w procesie przywracania włosom blasku i zdrowego wyglądu. menu musi być jak w szczególności niejednorodny. Włosy kochają artykuły mineralne, szczególnie miedź, cynk i krzem. Dlatego nie może ich zabraknąć w naszej codziennej kuracji. Efekty nie będą natychmiastowe, mimo wszystko gdy będziemy przestrzegać diety, zauważymy je już po 3 miesiącach. czynnikiem alt4 sprawczym łamliwości włosów i paznokci okazuje się niedobór białka, które ma istotny wpływ na prawidłowe funkcjonowanie ludzkiego ustroju. Z diety należy wykluczyć przetworzone artykuły, bowiem zawierają one wiele tłuszczu, który spowalnia przyswajanie

cynku. Długotrwały niedobór cynku sprawia zahamowanie wzrostu włosów i ich nadmierne wypadanie.

Nawet najlepsze kosmetyki nie poprawią kondycji fizycznej naszych włosów i paznokci, jeśli codzienna kuracja dietetyczna nie będzie obfitować w niezbędne artykuły mineralne i wit.. Dzięki pełnowartościowej kuracji możemy cieszyć się idealnym zdrowiem i pięknym wyglądem poprzez długi okres. dość ważne okazuje się, by o włosy i paznokcie dbać tylko od zewnątrz, zastosując nierzadko kosztowne kremy czy szampony. Przede wszystkim trzeba dbać o nie więc od środka. Jeżeli nie jesteś w stanie zapewnić sobie wszystkich nieodzownych elementów diety mineralnych w jadłospisie, weź pod uwagę wprowadzenie odpowiedniej suplementacji. Pamiętaj mimo wszystko, że dobrze na kondycję twoich włosów i paznokci wpłynie dostarczanie wszystkich nieodzownych mikro i makroelementów razem z dietą.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness