Dieta objętościowa - schudnij bez liczenia kalorii!

Dieta objętościowa - schudnij bez liczenia kalorii!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

w jadłospisie wolumetrycznej (objętościowej) najważniejsze są produkty bogate w wodę.dietę  objętościowa  jak  działa

Woda polepsza objętość suplementu, przy czym nie podnosi jego kaloryczności. przykładowo, zupy składają się w 80-95 procentach z h2o mineralnej, warzywa i owoce podobnie, a  kefiry z 75 procentach h2o mineralnej. produkty możemy rozpisać na 4 grupy: i grupa: warzywa, owoce, beztłuszczowe mleko, które zawierają najmniej kalorii - da się je spożywać bez barier II grupa: to warzywa i owoce o nieco lepszej produktów kcal, produkty zbożowe, rośliny strączkowe i chude mięso - także da się je spożywać bez barier III grupa: produkty średniokaloryczne - mięso, sery, pieczywo - na nie trzeba być rozważni, najlepiej je ograniczyć do zero albo wcale po nie nie sięgać IV grupa: są to między innymi słodycze, masło, krakersy, chipsy, cukierki czekoladowe, orzechy, olej - te produkty powinniśmy wyłączyć z kuracji odchudzającej Zobacz: Keton malinowy - cudowny środek na zrzucanie nadwagi? Sprawdź: kuracja dietetyczna oczyszczająca. Jak używać ją bezpiecznie?     zrzucisz wagę, ponieważ takiego rezultatu oczekujesz oraz chcesz, by nadszedł jak najprędzej. trzeba to osiągnąć zmniejszając porcje, dawka pokarmów, zwiększając podaż białka, ograniczając węglowodany itd. Efekt końcowy ma być podobny, a zasada odchudzania zawsze podlegać jest najprostszym prawom termodynamiki. Dopóki będziesz na kuracji, efekty się utrzymają. Zwłaszcza, jeśli do zakończenia życia planujesz być niedożywionym oraz regularnie spotykać się ze specjalistami od kuracji odchudzającej X, Y czy Z . Czy naprawdę chcesz, by ściśle określona dawka kalorii była Twoim stylem Dieta objętościowa bez liczenia kalorii! życia? Widzisz kogoś szczęśliwego, kto stracił mnóstwo nadprogramowych kilogramów. Spotykacie się za jakiś pora – z efektów nici. ; domach półki uginają się pod ciężarem poradników oraz powieści o popularnych dietach, a ich właściciele nadal nie schudli. na siłowni ogrom ludzi, pomimo współpracy z trenerami, nic nie zmienia. Dlaczego?   Na ten temat trzeba byłoby napisać niejedną powieść. Powody mieszczą się w kategoriach dietę  objętościowa  odchudzanie  fizjologicznych, psychologicznych, społecznych. Nierealistyczne oczekiwania, niedobór spojrzenia na długoterminowe rezultaty, niedobór wsparcia, wprowadzanie zbyt licznych zmian na raz, niedostosowanie do indywidualnej fizjologii, stylu życia oraz… tysiące innych.   Jednym z powodów porzucania planu okazuje się problem z utrzymaniem „kuracji odchudzającej” na dłuższą metę. Ciągłe analizowanie informacji o kaloriach, tłuszczach, węglowodanach oraz fazach zaczyna zbytnio obciążać. zniechęcenie się pogłębia, ponieważ np. faza 1. zakłada niedobór owoców. w końcu porzucamy plan.   Do w szczególności obciążających kwestii należy kalkulowanie kalorii. Opierasz swoje dotychczasowe zmagania na liczeniu kalorii oraz nie jesteś usatysfakcjonowany z rezultatów? Napiszę bezpośrednio: OLAĆ KALORIE! Przynajmniej, jeśli chodzi o codzienne funkcjonowanie.     Naukowo ten fenomen określamy dynamicznym metabolizmem oraz to on (a niedietę  objętościowa  efekty

dawka wchodzącej oraz wychodzącej energii), okazuje się fundamentem skutecznych strategii.

  Jeśli dostarczasz więcej energii niż wydatkujesz, przybierzesz na wadze (mięśnie albo/oraz tłuszcz). Dostarczasz mniej (niekoniecznie mniej objętościowo) niż spalasz, stracisz na wadze (masa tkanki tłuszczowej oraz/albo mięśniowej). proces następuje niezależnie od rozłożenia białka, tłuszczów oraz węglowodanów. To podstawowa zasada obrazująca jasne prawa termodynamiki. Faktycznie, alt2 możesz wykonać jadłospis 1000 kcal złożoną ze „ przetworzonego” spożywania, gdzie 80% energii jest pochodziło z węglowodanów. oraz tak, to prawda, będziesz tracić na wadze, również na sile, zdrowiu oraz kondycji.   Zabrałeś kalorie - daj coś lepszego! Jak kontrolować jedzenie kalorii bez ich sumowania? Zastosuj dwie fundamentalne zasady SZTUKI ŻYWIENIA.   1. ZASADA PIERŚCIENIA Każdy chciałby wiedzieć, co jeść. Ale prawdą okazuje się, że nie istnieje jedna jadłospis świetna. Nie ma idealnego planu dla wszystkich. Za to zastosowanie w realnym życiu ma jedna uniwersalna prawda: czym więcej prawdziwego spożywania, tym dobrze.   poniżej definicja, której nauczył nas jeden mistrzów (który nauczył się od własnego mistrza…). Ideę tę upowszechnił zresztą Michael Pollan w powieści „W obronie spożywania”. Otóż, prawdziwą żywność możesz zerwać z drzewa albo krzaka, podnieść, wykopać z ziemi, upolować albo złowić. Prawdziwe spożywanie to takie, które rozpoznałaby twoja prababcia. Zazwyczaj nie okazuje się dokładnie opakowane oraz zaznaczone kodem kreskowym. Prawdziwe spożywanie to „cała” żywność, jak najmniej przetworzona, mająca różne fitochemikalia, enzymy, probiotyki, wit., minerały, antyoksydanty, substancje przeciwzapalne, bezpieczne zdrowe tłuszcze, białka – wszystko to, co pomaga zachować optymalne zdrowie, szczupłe ciało oraz sprawność do zakończenia życia. Prawdziwe spożywanie to zazwyczaj żywy artykuł, który jest kiełkował albo ma w sobie nasiona dające życie nowym roślinom. To zazwyczaj żywność, która szybko się psuje.   Zapomnij o praktycznie wszystkich nieprawdziwej żywności, silnie przetworzonej, zapakowanej w kolorowy plastik, pudełka, torby, kontenery. Autentyczność spożywania ; wraz ze stopniem przetworzenia (z nielicznymi wyjątkami), nawet jeśli na opakowaniu alt3 widzisz hasła organiczne, ekologiczne, z naturalnych źródeł. przytaczane określenia nie zapewniają, że żywność okazuje się w takim rozumieniu prawdziwa. Twoim zamierzeniem okazuje się na tyle, ile to możliwe sięgać po żywność jak najbliższą oryginałowi, po jedzenie takie, jak stworzyła je natura. Dokonasz tego zastosując się do zasady 3 kroków. Jeśli żywność dzieli od oryginału więcej niż 3 kroki, zminimalizuj jego jedzenie. Dla przykładu:     Czym więcej nieprzetworzonej żywności na talerzu, tym dobrze. Jak bardzo Twój substancje Twojego posiłku odbiegają od pierwowzoru? 3 kroki - dość blisko, 7 kroków - daleko. Na tyle, ile to możliwe sięgaj po żywność jak najbliższą oryginałowi. Po jadłospis takie, jak stworzyła je natura. Dokonuj jak najmocniejszego wyboru oraz jedz żywność jak najmniej przetworzoną. Zrobisz pierwszy krok do automatycznej kontroli kalorii bez ich kalkulowania. To niezwykle skuteczny sposób utrzymania bardzo niskiego poziomu warstwy tłuszczu poprzez 365 dni w roku. ZADANIE: spójrz na paragon albo listę zakupów oraz zaznacz / wypisz żywość sprzyjającą Twoim celom. Wypełnij swoją lodówkę oraz spiżarnię super pożywieniem, „naturalnym” spożywaniem, które posłuży Twojemu zdrowiu, ciału oraz kondycji. 2. ZASADA WOLNEGO, ŚWIADOMEGO posiłków Nauczyliśmy się kalkulowania kalorii, ze względu na to że kultura Zachodu wyparła wpisaną w ludzką naturę umiejętność kontroli spożywania. Nawykowe przejadanie się to nasza codzienność. Rodzice marzą, by pociech wszystko zjadły

wszystko z talerza (a jeśli nie dadzą rady, to przecież oraz tak zje tata).

Z roku na rok restauracyjne porcje rosną, a ich ceny spadają. pora świąt to jadłospis bez umiaru, do, a raczej alt4 poza granice szansy naszych żołądków. Jeśli kultura, w której się wychowałeś wpoiła Ci nieskuteczne nawyki, pora wymienić je na takie, które doprowadzają do sukcesu.Ucząc się świadomego spożywania odpowiadasz sobie na te oraz mnóstwo odrębnych pytań. To nie jest zabawa dla przedszkolaków. Dzięki nauce rejestrowania informacji płynących z Twojego ciała, nie jedynie będziesz jeść optymalną zawartość. To jedna z najskuteczniejszych metod osiągania niezwykle ‘wyżyłowanej’ sylwetki. Jeśli marzysz o sześciopaku, to gorąco polecam primo, jedzmy wolniej. secundo, bierzmy przykład z mieszkańców Okinawy! Na tej japońskiej wyspie choroby serca, zawały, nowotwory pojawiają się zdumiewająco rzadko. Żyje tam najwięcej stulatków, a złamania bioder oraz demencja starcza to przypadki wręcz sporadyczne. okazują się zdrowsi, szczuplejsi oraz sprawniejsi niż mieszkańcy świata zachodniego. Jaki jest ich sekret? Hara hachi bu (plus duże jedzenie warzyw, owoców, ryb oraz strączkowych), co w wolnym tłumaczeniu oznacza „Jedz do 80% nasycenia”.   Satysfakcja to słowo klucz. Nie chodzi o to, by po prostu jeść mniej. Wolne spożywanie nieprzetworzonej żywności oraz kończenie konsumpcji przed syndromem przejedzenia umożliwia naturalnie wyregulować apetyt oraz zachować homeostazę. Świadome jadłospis to zadawanie sobie pytań:ZADANIE: poprzez 10 minut jedz 10 kawałków np. jabłka. sięgnij po jedną część, zobacz, jak wygląda, powąchaj, włóż do ust oraz poczuj odczucie smakowe. Przeżuwaj bardzo powoli. Zanotuj swoje wrażenia oraz daj znać Pamiętaj, odżywianie  - nieważne jak niezrozumiale brzmiałoby w teorii - skuteczne jest zaledwie w praktyce. Życie natomiast ma swoją dynamikę, nie jest prostą sumą liczb oraz nie podlega


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness