Dieta strukturalna - jadłospis na 7 dni!

Dieta strukturalna - jadłospis na 7 dni!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

dietę strukturalna nazywana okazuje się powszechnie dietą młodości.jadłospis  strukturalna  efekty

Twórcą okazuje się dr Marek Bardadyn – homeopata i irydolog zajmujący się medycyną anti-aging i opracowywaniem diet. Z jego porad korzystają osoby z całego świata: biznesmeni, politycy, sportowcy i gwiazdy show biznesu. dietę okazuje się oparta na konsumowaniu naturalnych, zwłaszcza wartościowych czynników, zawierających największe ilości witamin, produktów mineralnych i przeciwutleniaczy, które okazują się jednocześnie niskokaloryczne. Dzięki takiemu odżywianiu przebieg przemiany metabolicznej zachodzi bez żadnych nieprawidłowości. Następuje wzmocnienie struktury ludzkiego ustroju, eliminacja toksyn i normalizacja masy ciała gwarantująca poczucie lekkości. Do kuracji odchudzającej należy dołączyć odpowiedni rodzaj aktywności fizycznej dostosowany do indywidualnych potrzeb i upodobań, niekrótki sen i umiejętność rozładowywania stresu. Po wprowadzeniu tych zasad zagwarantowaną mamy, trwałą poprawę samopoczucia i obniżenie wieku biologicznego nawet   jadłospis  strukturalna  menu  o 10 lat. dietę strukturalna zalecana okazuje się w Dieta strukturalna - zdrowe przekąski cz.1 profilaktyce i leczeniu wielu powszechnych problemu cywilizacyjnych. ekologiczne koktajle stosowane w jadłospisie mają dużą zawartość antyoksydantów (przeciwutleniaczy), dzięki czemu   jadłospis  strukturalna  przepisywszechstronnie oczyszczają organizm. Polecane okazują się osobom z nadciśnieniem tętniczym, cukrzycą, podwyższonym poziomem cholesterolu, miażdżycą, alergią, osteoporozą czy depresją. Co jeść na kuracji strukturalnej dietę strukturalna zmniejsza zawartość spożywanych kalorii na korzyść produktów odżywczych. Posiłki powinny zawierać od 10 do 15 procentach białka, 30 procentach tłuszczu, 50-60 procentach węglowodanów. jest oparty na wykorzystaniu w posiłkach czynników umieszczonych na specjalnej liście, powinny one stanowić co najmniej 2/3 wszystkiego, co zjadamy. Istotny składnik kuracji odchudzającej stanowią specjalne koktajle przygotowane na bazie mleka sojowego, soków czy wody mineralnej brzozowej. Dostarczają organizmowi niezbędnych produktów odżywczych. Pożywienie trzeba przygotowywać  korzystając z gotowych jadłospisów dr Bardadyna lub na podstawie listy czynników. ; spożywamy pięć dań w ciągu dnia: trzy podstawowe i dwie przekąski. alt2 Nie należy się zbytnio najadać. Kolację konsumujemy do godziny 18-tej. Do picia wybieramy: wodę mineralną, zieloną i czerwoną herbatę, kakao, napar ze skrzypu polnego, sok brzozowy i czerwone wino.   substancje zalecane: pestki, orzechy; jarzyny, owoce; zboża, składniki zbożowe; tłuszcze roślinne; pełnowartościowe białko (jaja, chude mięsa, drób, chudy nabiał). Lista odpowiednich czynników (gwiazdki znajdujące się przy poszczególnych produktach określają ich wartość dla

procesów wzmocnienia i odnawiania ludzkiego ustroju.

Pięciogwiazdkowa ocena wskazuje składniki najcenniejsze).   Kto ma ochote sie do mnie przylaczyc to zapraszam. Dzis startuje z menu. Podobno okazuje się dość skuteczna. tej stosowalam diete South Beach, ktora nauczyla mnie zdrowo sie odzywiac. Zasady tej zabiegu odchudzającej wprowadzilam juz na cale zycie. Ale dziś startuje z menu strukturalna.  Pozwole sobie wkleic na czym ona polega i dodac cos id siebie: jadłospis strukturalna została sformułowana poprzez dr Marka Bardadyna dokonała tego że wielokrotnie ta menu okazuje się stosowana alt3 w senatoriach i instytucjach spa. Ta menu okazuje się odpowiednia gdy chcesz zredukować sylwetkę bezpiecznie, zdrowo i skutecznie. Charakteryzuje sie tym że ze wszystkich specyfików wybrano te o najmniejszej kaloryczności i o największej ilości witamin. Reguralne spożywanie tych specyfików sparawia że Twój organizm odmłodnieje i nabierze blasku i energii i co podstawowe doprowadzi do trwałej redukcji zbędnych kilogramów. jadłospis strukturalna pomoże Ci zredukować sylwetkę mniej więcej 3-4 kilogramy w ciągu jednego tygodnia. Czyż to nie cudowne? jadłospis nie posiada skutków ubocznym, wręcz przeciwnie okazuje się eliksirem ludzkiego ustroju. jadłospis doskonale sprawdza sie w leczeniu schorzeń cywilizacyjnych gdyż okazuje się pełnowartościowa.   Nie jestem wielką fanką napojów energetycznych – przeważnie ich skład zostawia, oględnie mówiąc, mnóstwo do życzenia. Czasem osoby proszą o polecenie dobrego energy drinka – niestety, trzeba takie policzyć na palcach jednej dłoni oraz zwykle nie okazują się dostępne w sklepach alt4 stacjonarnych. Już abstrahując

od składu – nie przepadam za sztucznym, nieco landrynkowym smakiem napojów energetycznych. Honney

– Natural Energy Drink ma wszystkie korzyści, których nie posiada przeciętny napój energetyczny. Nie przedłużając, zacznijmy od składu: składniki: woda, miód (12%), sok z cytryny, dwutlenek węgla, naturalna kofeina z ziaren kawy (0,03%), wit.: B3, B6, B7, B12 smak: napój bywa gazowany, posiada wyraźny odczucie smakowe h2o z miodem oraz z cytryną Aromat: wyrazisty, zdecydowanie czuć miód atuty: bez konserwantów, sztucznych aromatów oraz barwników jak podaje producent, pojemnik nie posiada w składzie bisfenolu nie posiada w składzie tauryny przyjemny odczucie smakowe oraz aromat bez co więcej cukru Wadę znalazłam póki co jedną: na opakowaniu bywa napisane, że to artykuł odpowiedni dla wegan, co nie bywa prawdą, ze względu na to że posiada w składzie miód   Wartość odżywcza w 100 ml: energia: 36 kcal, tłuszcz: 0 g, białko: 0 g, węglowodany: 9 g


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness