Dieta strukturalna: wszystko o aktywności fizycznej

Dieta strukturalna: wszystko o aktywności fizycznej

Redakcja

2017-08-23

brak komentarzy

Czy poprawa stanu ludzkiego ustroju oraz obniżanie wieku biologicznego są możliwe?   kuracja  dietetyczna  a  ruch

Absolutnie tak. Jeśli konkretny człowiek wmawia ci, że twoje problemy zdrowotne są wywołane wiekiem oraz nie ma na nie rady, to możesz w to wierzyć nie wcześniej niż po dziewięćdziesiątce. Praktyka to potwierdza. Świadczy o tym ; samopoczucie moich pacjentów, co da się uznać za odczucie subiektywne, lecz wyniki badań. Na ich podstawie daje się uznać, że proponowane przeze mnie zmiany stylu życia niszczą nadciśnienie, wysoki poziomu cholesterolu, początki osteoporozy, zaburzenia metaboliczne. Mogą uwolnić od bólów reumatycznych, nerwobólów, migren itd. Tu natychmiast chcę dodać, że wśród moich pacjentów są ; osoby starsze, lecz w różnym wieku. Ci, którzy pragną poprawić etap ludzkiego ustroju albo o nie zadbać.   Takie rezultaty obiecuje mnóstwo diet, specyfików, kosmetyków, zabiegów…   leczeniu odchudzającej, zazwyczaj dość rygorystyczne, mogą doprowadzić doaktywnosć  fizyczna  a  kuracja  dietetyczna ubytku wagi, ale po powrocie do normalnego odżywiania występuje efekt jojo. aktywność  fizyczna  przy  kuracji  strukturalnej  Efekt zewnętrznych zabiegów oraz kosmetyków bez uprzednich, wewnętrznych porządków nie bywa umyślnie widoczny ani trwały. Natomiast konieczność utrzymywania ostrych barier dietetycznych sprawia stres, który ani zdrowiu, ani wyglądowi nie służy. Według mnie najlepsze rezultaty zdrowotne oraz rzeczywiste odmłodzenie ludzkiego ustroju daje oddziaływanie kompleksowe. Wolne od ostrych barier, a więc niestresujące, łatwe w stosowaniu. Takie cechy ma moja kuracja dietetyczna strukturalna.     Ta kuracja dietetyczna zdobyła – w ciągu zaledwie kilku lat – ogromną sławę. W czym tkwi jej tajemnica? Nie ma żadnych tajemnic. Natomiast wszyscy, którzy pragną ją wykonywać, powinni przyswoić, jak funkcjonuje ludzki organizm, jego narządy oraz tkanki, w tym tkanka łączna, która znajduje się wszędzie oraz zgodnie ze swoją nazwą łączy, spaja, nadaje kształty narządom. Ponadto podtrzymuje, chroni, pośredniczy w odżywianiu komórek. Ma też właściwości odnawiania oraz regeneracji substancji ludzkiego ciała. Nazywam ją tkanką młodości, ponieważ to dzięki niej inne tkanki, uszkodzone np. podczas wypadku czy przypadłości, niejako naprawiają się. Od stanu tkanki łącznej jest zależne też tempo normalnego odnawiania się komórek ludzkiego ustroju. W im lepszej formie bywa tkanka łączna, tym skuteczniejsza odnowa ludzkiego ustroju. Jeśli tkanka ta ma właściwe Ruch w diecie strukturalnej zasady oraz wytwarza właściwą porcję odżywczych substancji, zaczyna się wzmacniać oraz

młodnieć, a później wzmacniać oraz odmładzać cały organizm.

Tu dodam dodatkowo, że za tkankę łączną w szczególnej postaci należy dodatkowo uznać krew.   jak dostarczać odpowiednie substancje tkance łącznej?   Przede wszystkim potrzebna bywa jej odpowiednia porcję tlenu, czyli przebywanie w czystym powietrzu, później odpowiedni rodzaj aktywności fizycznej, dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz upodobań. Ważny bywa odpowiednio długi sen, unikanie nerwów, umiejętność rozładowywania go. oraz oczywiście właściwe odżywianie. Nie znaczy to jakiejkolwiek ostrej kuracji odchudzającej, ważenia porcji, skrupulatnego przestrzegania ilości czy nudnych dań. powinno odpowiednia do codziennego menu wprowadzić produkty zasobne w węglowodany, białko, tłuszcze. świetne są posiłki, które zawierają od 10 do 15 procent białka, 30 procent tłuszczu, 50-60 procent węglowodanów. Przy przestrzeganiu tych zaleceń stosunkowo szybko czuje się dopływ energii, poprawę samopoczucia oraz tracenie wagi.   Jak wygląda przykładowe każdego dnia menu ; strukturalnej?   Nie ma sztywnych dziennych jadłospisów ani konkretnych obietnic zrzucenia iluś tam niepotrzebnych kilogramów poprzez tydzień czy 2. Moi osoby otrzymują wykaz suplementów, które należy spożywać. Przy czym dodaję, że powinny one stanowić co najmniej 2/3 wszystkiego, co się zjada. ponieważ tylko wtedy ujawni się ich oddziaływanie. Oczywiście, im więcej miejsca zajmą w codziennej kuracji, tym dobrze. Tempo polepszenia ludzkiego ustroju, wyglądu oraz chudnięcia jest zależne właśnie od tego. Mam pacjentów, których już po 2 miesiącach trudno poznać, ponieważ tak dość zmienili się na korzyść oraz takich, u których poprawa następuje wolniej. Wiem, że moją dietę strukturalną z powodzeniem wykorzystują ośrodki rodzime oraz zagraniczne. Tamtejsi specjaliści ds. żywienia spośród odpowiednich suplementów wybierają zwłaszcza te, które są niskokaloryczne oraz

mają niski indeks glikemiczny. 

Czy można jeść te produkty oraz przygotowywać posiłki według tradycyjnych metod, czy też są jakieś specjalne sposoby ich dawania?   Większość da się przyrządzić zgodnie z własnym upodobaniem. Pamiętajmy wyłącznie, by stronić od obsmażania. Ale niektóre da się podawać jako koktajle. W owej formie ich substancje są sprawniej przyswajane. ważne, by koktajl był dobrany do potrzeb ludzkiego ustroju. oraz tak np. przy kłopotach z cholesterolem zalecam tzw. koktajl żółty, ponieważ oczyszcza organizm z toksyn oraz nadmiaru cholesterolu. W jego skład wchodzi 200 ml soku brzozowego, plaster ananasa, połówka alt2 jabłka, suszona morela, po 5 g zarodków oraz otrąb pszennych. Inny przykład to koktajl pomarańczowy, który wzmacnia odporność. Przygotowuje się go z 250 ml świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy, jednej pokrojonej figi, moreli namoczonej wcześniej w wodzie oraz polepsza poziom po 5 g siemienia lnianego oraz zarodków pszennych. Takich smoothies bywa mnóstwo. Ale podam dodatkowo przepis na wiśniowy, szczególnie lubiany poprzez kobiety, ponieważ oddziałuje przeciwzmarszczkowo, przywraca gęstość powierzchni, wpływa na regenerację kolagenu. Znajduje się w nim 200 ml mleka sojowego, 100 g wiśni, 2 łyżeczki zarodków pszennych, niewielka łyżka słodzika trzcinowej, 1/2 łyżeczki skrzypu. w mojej opinii, przygotowanie koktajlu to kwestia prosta. jednak część pacjentów narzeka, że przy ogólnym braku czasu samoczynnie zgromadzenie substancji bywa kłopotliwe. Dlatego rozważamy uruchomienie produkcji gotowych smoothies. Byłby to proszek uzyskany dzięki liofilizacji wszystkich substancji, który wystarczyłoby rozpuścić w wodzie. O ile lat da się obniżyć wiek biologiczny dzięki kuracji strukturalnej? prawdziwe bywa odmłodzenie o jakieś 10 lat. Ale poza dietą ważny bywa ruch, świeże powietrze, robione w porę badania testowe oraz, co ogromnie ważne, dbałość ; o ciało. Bez względu na wiek trzeba posiadać w życiu cel, jakieś marzenia czy plany, ponieważ to pobudza aktywność intelektualną, pracę mózgu. Poza tym należy zachować zdrowy rozsądek, luz, dystans do siebie oraz świata. To też sprzyja zdrowiu oraz odmłodzeniu. składniki zalecane ; strukturalnej Zbożowe: chleb pełnoziarnisty (razowy), kasza gryczana, kasza jaglana, kiełki pszenicy, makaron razowy, musli bez cukru, otręby owsiane, otręby pszenne, płatki owsiane, ryż brązowy, ryż dziki, zarodki pszenne warzywa: brokuły, brukselka, buraki, cebula, cykoria, czosnek, kalafior, kapusta, marchewka, oliwki, papryka, pietruszka, pomidory, rzeżucha, rzodkiewka, sałata, kartofle. Owoce: ananas, awokado, banany, cytryny, figi, grejpfruty, jabłka, jagody czarne, kiwi, maliny, morele, pomarańcze, porzeczki czarne, śliwki, truskawki, winogrona, wiśnie, żurawiny. składniki białkowe: fasola, groch, indyk, jaja, jogurt, kefir, kurczak, indyk, łosoś, morszczuk, mintaj, pstrąg, soczewica, soja, sola, śledź, tofu, tuńczyk, wątróbka cielęca albo drobiowa Orzechy oraz pestki: migdały, nasiona słonecznika, orzechy brazylijskie, orzechy nerkowca, laskowe, włoskie, pestki dyni, sezam, siemię lniane Tłuszcze: masło, oliwa z oliwek, olej rzepakowy, olej lniany Napoje: herbata zielona, herbata czerwona, kakao, mleko sojowe, bezpieczne soki warzywne oraz owocowe, napar ze skrzypu, sok brzozowy, wino czerwone, woda alt3 mineralna Inne: czekolada gorzka, drożdże piwne, melasa trzcinowa Dr Marek Bardadyn od lat zajmuje się problematyką zdrowego trybu życia oraz właściwego odżywiania. W swoich publikacjach przekonuje o możliwościach ludzkiego ludzkiego ustroju w odzyskaniu oraz utrzymaniu ludzkiego ustroju, kondycji oraz obniżania wieku biologicznego. Specyfikę 7 oraz 14 dniowych pobytów w naszym hotelu to racjonalne połączenie leczeniu odchudzającej strukturalnej, ćwiczeń redukujących zmarszczki oraz aktywności na rześkim powietrzu. skutkiem bywa przede wszystkim oczyszczenie ludzkiego ustroju, poprawa kondycji fizycznej, stałe unormowanie masy ciała bez efektu jo-jo.  Aquaaerobic, ćwiczenia odmładzające, nordic walking- przywrócą młodzieńczą energię oraz dopomogą organizm. dla żądnych nowych wrażeń - nauka jazdy w siodle dla zestresowanych - basen, sauna, masaże   Dlaczego kuracja dietetyczna strukturalna?   kuracja dietetyczna strukturalna bywa dietą kompleksową- wzmacnia, odbudowuje oraz odmładza organizm.  Przynosi stałe efekty, ponieważ odbudowuje strukturę komórek, dzięki czemu umożliwia anulować wskazówkę zegara biologicznego. w jadłospisie strukturalnej najważniejsza bywa jakość podawanych specyfików. dokładnie opracowane poprzez Dr Marka Bardadyna jadłospisy zapewniają nam największe porcji witamin, minerałów oraz przeciwutleniaczy. Znajomość najnowszych odkryć medycyny, dietetyki umożliwia na właściwe pozyskiwanie oraz przetwarzanie energii z białek, węglowodanów oraz tłuszczy.   Do wyboru mamy dla kraju 2 programy odżywiania    kuracja dietetyczna Strukturalna - Program Odchudzający 800 kcal - zalecana osobom z nadwagą oraz zaburzeniami

przemiany metabolicznej. Pomimo niskiej kaloryczności zapewnia ona,

dzięki skrupulatnie opracowanemu jadłospisowi opartemu na najnowszych wynikach badań naukowych z dziedziny medycyny oraz żywienia, największe ilości zwłaszcza wartościowych substancji odżywczych.   kuracja dietetyczna Strukturalna - Program Odmładzający 1200 kcal - preferowana u ludzi z prawidłową wagą ciała, nieznaczną nadwagą oraz u Kuracjuszy z objawami chronicznego zmęczenia, w okresie rehabilitacji, prosto po kuracjach antybiotykowych oraz w pozostałych stanach ogólnego osłabienia.   W programie : 7 noclegów 5 zbilansowanych pokarmów dziennie, kolacja pożegnalna z lampką wina (menu ściśle wg leczeniu odchudzającej strukturalnej dr Bardadyna) voucher na zabiegi SPA (do wyboru zabieg: aquamed- masaż na łóżku wodnym albo lipoliza) poranny rozruch z instruktorem (6 razy) piesze wycieczki górskie z instruktorem z użyciem kijów do Nordic Walking (4-5 wyjść) zajęcia na basenie z instruktorem (5-6 razy po 45 min) zajęcia na sali z instruktorem (5-6 razy po 45 min) elementy pilatesu, rozciąganiu, basen czynny od 8.00-22.00, sauna alt4 15.00-22.00, siłownia 10.00-20.00 (korzystanie bez barier) W programie też omówienie programu+ rozdanie materiałów pomocniczych, zapoznanie z ofertą gabinetów SPA wykład oraz nauka chodzenia z kijami Nordic Walking wypożyczenie kijów do Nordic Walking wieczorki folklorystyczne napoje bez barier-herbaty owocowo-z ziół, woda źródlana pomiar warstwy warstwy tłuszczowej, obwodów ciała, masy ciała parking wi-fi w kawiarni oraz w pokojach kuracja dietetyczna strukturalna to opcja dla wszystkich zapracowanych ludzi, którzy codziennie nie mają okresu zajmować się przestrzeganiem zaleceń jakiejkolwiek kuracji odchudzającej. kuracja dietetyczna strukturalna bywa oparty przede wszystkim na koktajlach, które szczególnie prosto samodzielnie przygotować. można wyłącznie wybrać się na zakupy oraz zgromadzić wszystkie niezbędne produkty, żeby później już niczym się nie martwić. bywa to kuracja dietetyczna, którą stosujemy wyłącznie poprzez weekend, a jej celem okazuje się kompleksowe

oczyszczenie naszego ludzkiego ustroju. Dlatego szczególnie istotne okazuje się przestrzeganie

ścisłych zaleceń. da się ją ponawiać w każdy weekend, a w czasie jej aplikowania da się zrzucić sylwetkę nawet kilogram w ciągu dwóch dni, co na pewno okazuje się szczególnie zadowalającym skutkiem.kuracja dietetyczna strukturalna powinna zacząć się już w piątek, około h 18. Należy spożyć pierwszy koktajl przygotowany z banana, otrąb, siemienia lnianego oraz kefiru lub jogurtu ekologicznego. Należy też wiedzieć, żeby w ciągu aplikowania owej kuracji odchudzającej wypić przynajmniej 2 litry mineralnej płynu niegazowanej dziennie, gdyż w taki sposób osiągamy uczucie sytości oraz możemy neutralizować nasz organizm.W sobotę rozpoczynamy dzień od pierwszego koktajlu, który składa się ze kubka mleka sojowego, truskawek, siemienia lnianego oraz otrąb. bywa to korzystny metoda na pobudzenie przemiany metabolicznej, ; solidny zastrzyk energii. Na drugie śniadanie należy przygotować kolejny koktajl, tym razem z soku pomarańczowego, otrąb oraz suszonych moreli. Na posiłek pijemy kolejny koktajl, który możemy przygotować z soku z pomidorów, tuńczyka, siemienia lnianego oraz morszczynu. Doskonałą kolacją, która oczyści nasz organizm okaże się koktajl z mleka sojowego, moreli, siemienia lnianego oraz otrąb.Kolejny dzień to też spożywanie podobnych smoothies, których produkty możemy nieco urozmaicać. W taki sposób przyspieszymy przemianę materii, a nie będziemy odczuwać głodu, na pewno zaleca się się na taką dietę zdecydować. trzeba też wprowadzić odżywcze koktajle do naszego codziennego menu, a na pewno wpłynie to korzystnie na nasze zdrowie.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness