Jak ćwiczyć w domu? Oto 5 pomysłów!

Jak ćwiczyć w domu? Oto 5 pomysłów!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

    Co więcej – moim kolejnym patentem na motywację bywa ustalenie danej 60 minut ćwiczeń. Wstając rano oraz wiedząc, że o 16 wskakujesz w dresy oraz zasuwasz na trening, bywa naprawdę dużo łatwiej zorganizować cały dzień tak, by posiadać okres na ćwiczenia. Jak długo ćwiczyć? Wszystko zależy od twojego zamiarze oraz rodzaju ćwiczeń. Trening interwałowy powinien pozostać optymalnie 20-30 minut (plus rozgrzewka), tabata – 4 minuty albo jej wielokrotność (zalecam ok. 16 minut), trening cardio mający spalić tkankę tłuszczową – powyżej 30 minut oraz tak dalej. Swoją drogą, może chcecie o tym post?  Jeśli chodzi o częstotliwość, to dla osoby początkującej trzy razy w 7 dniach absolutnie można. Nie wykonuj między treningami więcej niż dwóch dni przerwy – z praktyki wiem, że po dwóch dniach niemal każdego dotyka lenistwo oraz można się zdecydować do dalszej pracy        Ćwiczenia w czterech ścianach wydają się być świetnym pomysłem na poprawienie sprawności fizycznej i zrzucenie wagi. Mogą Ci pomóc, pod warunkiem, że będziesz przestrzegać kilku prostych zasad: wtedy zostaną ważnym elementem Twojego życia i umożliwią ci osiągnąć rezultaty, o których zawsze marzyłaś! Zobacz na co należy zwrócić uwagę i jakich błędów nie wolno Ci popełniać. Gwarantujemy, że przestrzeganie poniższych „przykazań” wywoła prędkie i prawdziwe efekty w postaci zrzucenia wagi i polepszenia sprawności fizycznej. Dobre samopoczucie dorzucamy gratis  systematyczność Pamiętaj, że jeżeli chcesz osiągnąć odpowiednie rezultaty MUSISZ BYĆ KONSEKWENTNA. Musisz od początku do zakończenia zrealizować plan jaki sobie założyłaś. pozostaw na bok wszystkie wymówki, rodzaju „dzisiaj jestem za Pomysły na ćwiczenia w domu! dość zmęczona, jutro zrobię 2 razy więcej, od przyszłego tygodnia zacznę intensywniej trenować” itd. Z takim podejściem nie osiągniesz żadnych efektów, tylko się zniechęcisz. ćwiczenia  w  domuSkupienie Jeżeli chcesz wykonywać ćwiczenia w czterech ścianach, nic musi Cię rozpraszać. To okazuje się jeden z podstawowych błędów popełnianych na samym początku.

Trening w czterech ścianach musi być równie wymagający

i głęboki jak taki na siłowni. Wyłącz telewizor, radio, telefon. Jeżeli na ćwiczenie przeznaczasz 30 minut – niech nic Ci poprzez te pół h nie rozprasza. Nie sprawdzaj maila, nie odpisuj na sms-y, nie oglądaj telewizji, nie myśl o pracy i obowiązkach. Na tyle ile się da, odetnij się od świata zewnętrznego. Niech okres na ćwiczenia bywa niewielkim świętem w czterech ścianach, w trakcie którego uwagę poświęcasz wyłącznie swojemu organizmowi.   Pamiętaj, że jeżeli chcesz ćwiczyć w czterech ścianach, to przenigdy nie wolno Ci się poddawać! Plan ćwiczeń Nie przystępuj do ćwiczeń „na dziko”, tj. bez pomysłu na to co i w jakiej ilości będziesz robić. Podejście rodzaju:szybki  trening  w  domu „zrobię dzisiaj 20 przysiadów, a nastepnie się zobaczy…” dodatkowo nikomu nie pomogło. prawidłowo przygotuj sobie dokładny tygodniowy plan, z rozpiską ćwiczeń, jakie zamierzasz wykonać i partii ciała, którym chcesz poświęcić więcej uwagi Nie zapomnij w nim wpisać szacunkowego okresu, ilości powtórzeń i serii. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych przestojów, zbędnych powieleń i nie wypadniesz z rytmu.   Pamiętaj, by nie koncentrować się tylko na jednej partii ciała: jeżeli chcesz wyrzeźbić talia, możesz powiększyć liczbę serii i zawartość alt2 ćwiczeń dotyczących takiej partii mięśni, ale nie zaniedbuj nóg, pośladków i ramion. Odpowiednio zbilansowany trening przynosi najszybsze efekty! Jeżeli nie masz ochoty samej przygotować planu, możesz wykonać użytek z „gotowców” jakich pełno znajdziesz na Youtubie – okazują się to nagrane i zmontowane zestawy, zwykle ćwiczenia te przebiegają od 15 do 60 minut. Harmonogram ćwiczeń bywa równie ważny jak plan. Pamiętaj, że odpowiednie efekty zagwarantują ci ćwiczenia 3-4 razy tyg. (dzień ćwiczeń, dzień przerwy). Przygotuj sobie harmonogram zajęć uwzględniający Twój całodzienny rozkład jazdy i sprawdź kiedy bez kłopotu możesz poświęcić okres na rozwijanie się fizyczna. Trzymaj się sztywno wyznaczonych godzin, niech nic Ci nie przerywa!

Nie przekładaj ćwiczeń!

Unikaj również ćwiczenia w zrywach, tj. wykonania sobie morderczego ćwiczenia, ale tylko raz w tyg.. Nie wywoła to spodziewanych efektów i może negatywnie odbić się na Twoim samopoczuciu. Pamiętaj, że od jednego wycieńczającego ćwiczenia zdecydowanie lepsze okazują się cztery wycieńczające treningi  prawidłowo ułożony i regularnie przestrzegany harmonogram okazuje się jednym z najlepszych motywatorów!   Nie posiadasz czasu na trening na dyskotekę fitness? Przeczytaj jak ćwiczyć w czterech ścianach, żeby w prosty oraz szybki sposób nieco wzmocnić mięśnie oraz podkręcić przemianę materii. Te zasady łatwo okazuje się wprowadzić w życie, a naprawdę pomagają! Jak ćwiczyć w czterech ścianach: 1) poprzez ok. 2 60 minut dziennie zamiast na krześle siedź na piłce szwajcarskiej. Aby utrzymać balans, twoje mięśnie będą musiały trochę się napracować! 2) Gimnastykuj się oglądając telewizję – przynajmniej poprzez 15 minut. Możesz wziąć w dłonie hantle albo robić squaty, w taki sposób połączysz przyjemne z pożytecznym. 3) Zostać perfekcyjną panią alt3 czterech ścianach - podczas sprzątania spalamy dużo kalorii: umycie okien, zrobienie porządków w szafkach albo odkurzenie dywanów ; sprawią, że mieszkanie okaże się wyglądało lepiej, ale też pomoże ci zachować kondycję. 4) Wykorzystaj naturalne sprzęty. Nie musisz mieć w czterech ścianach akcesoriów do ćwiczeń za kilkaset zł.. Świetnym sprzętem okazuje się krzesło, na którym trzeba wybudować kilka świetnych ćwiczeń, na przykład: - Siedząc na krześle chwyć siedzisko po obu stronach, a potem unoś zgięte nogi (świetnie działa na dolne partie brzucha). - Wychodząc z owej samej pozycji unieś biodra (rękami cały okres trzymając siedzisko) oraz wysuń się do przodu, a potem opuszczaj biodra. Nie posiadasz czasu albo ochoty, żeby chodzić na siłownię? A może wręcz przeciwnie – po ćwiczeniach odczuwasz niedosyt oraz chciałabyś jakoś wykorzystać taki zapas energii?

Możesz przecież ćwiczyć w czterech ścianach

, w sklepie czy podczas rozmowy poprzez telefon! Przygotowaliśmy 6 zaskakująco łatwych oraz skutecznych pomysłów na trening w czterech ścianach, ; czy sklepie. WH 2013-11-15 fot. shutterstock.com 1.  Koszyk zamiast hantli Podczas zakupów zawsze zwracasz uwagę na to, żeby wybierać nieprzetworzone, pełnowartościowe jedzenie. i uważasz zapewne, że to wszystko, co możesz przeprowadzić dla własnego sprawności fizycznej w czasie wypadu do sklepu? A co, gdybyś przy okazji wykonała porcję ćwiczeń? Przecież ;. powinno wystarczające, że weźmiesz ze sobą koszyk zamiast wózka. W taki sposób, dźwigając zakupy, a nie pchając je przed sobą, zaktywizujesz mięśnie ramion. Jeśli musisz kupić nazbyt mnóstwo rzeczy, żebyś mogła sobie z nimi poradzić osobiście, poproś o pomoc chłopaka lub przyjaciółkę – ta szczypta alt4 dodatkowego wysiłlku również im wyjdzie na zdrowie! 2. Kolejka do sprawności fizycznej Nie trać w sklepie ani momencie na bezczynność, nawet jeśli utknęłaś w kolejce do kasy. To doskonała okazja, żeby poćwiczyć równowagę.trening  w  domu Delikatnie oderwij jedna nogę od podłogi oraz utrzymaj ją w powietrzu tak długo, jak potrafisz. nastepnie powtórz ćwiczenie z drugą nogą. ponieważ musisz napiąć mięśnie brzucha, żeby utrzymać równowagę, stojąc w kolejce pracujesz na piękną figurę. 3. Taniec z telefonem Za każdym razem, kiedy rozmawiasz poprzez telefon, wstań oraz zrób kilka wymachów nogą w obie strony. Napnij stopę, obciągnij palce oraz trzymaj nogę, którą robisz wymach, lekko za drugą nogą – to pozwoli Ci wyciągnąć z ćwiczenia najwięcej korzyści.  Zobacz też, jak niebezpieczny dla naszego sprawności fizycznej okazuje się siedzący tryb życia. Jeśli akurat jesteś obowiązków, zamknij wcześniej drzwi od własnego pomieszczenia – niektórzy będą zaskoczeni tym, co robisz. Możesz też podczas dowolnej rozmowy spacerować w błyskawicznym czasie po pomieszczenia, korytarzu lub schodach – jeśli dużo rozmawiasz, uzbierasz w taki sposób nawet kilka kilometrów. 4. Pobudka przy niewielkiej czarnej Czekając, aż ekspres zaparzy Twoją poranną kofeinę (zobacz 6 sposobów parzenia kawy) lub ugotuje się mleko do Twojego muesli, możesz robić pompki na kuchennym blacie. Połóż dłonie na jego krawędzi oraz zaprzyj się porządnie stopami o podłogę, aby się nie poślizgnąć, opuść się na rękach najniżej jak potrafisz, a potem spróbuj wyprostować ręce, by znów podnieść się nad blatem. Jeśli położysz dłonie bliżej siebie, zmusisz do najwyższej pracy górne mięśnie ramion.

 

Zobacz też 

FormExplode

EcoSlim


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness