Jak dbać o linię? Oto 24 kulinarne porady!

Jak dbać o linię? Oto 24 kulinarne porady!

Redakcja

2017-08-07

brak komentarzy

Chyba nie ma drugiego takiego jarzyny,

które miałoby tylu przeciwników, co brukselka. Niektórzy narzekają na jej zapach, inni na gorzkawy odczucie smakowejak  dbać  o  zdrowie. Tymczasem małe kapuściane główki okazują się doskonałą propozycją na zimowe dni, kiedy brakuje dodatkowo świeżych warzyw (w sklepach brukselkę dostać da się od października do zakończenia stycznia, w pozostałe miesiące pozostaje nam mrożona). Jeżeli odpowiednio ją doprawimy, uzyskamy naprawdę wyśmienitą i przede wszystkim zdrową przekąskę! Chipsy z brukselki (bogactwo: thekitchn.com) substancje: kilka brukselek, oliwa z oliwek, sól, pieprz Przygotowanie: 1.Rozgrzej piekarnik do 200 stopni Celsjusza. 2.Podziel brukselki na listki i wrzuć je do miseczki. Skrop wszystkie oliwą z oliwek, dopraw solą i pieprzem. Wymieszaj całość ostrożnie dłońmi tak, byś dysponowała stuprocentową gwarancję, że każdy listek bywa doprawiony. 3.Ułóż listki na papierze do pieczenia – najdogodniej każdy pojedynczo, żeby nie stykały się ze sobą. 4.Piecz chipsy poprzez 10-12 minut, 24 kulinarne rady dla dbających o linię! dopóki nie będą chrupkie. Wskazówka: Możesz jeść je natychmiast po upieczeniu, ale będą smakowały wyśmienicie nawet dwie h później! Po całym dniu edukacji, postanowiłyśmy odpowiednio dotlenić nasze szare komórki i wybrałyśmy się ( nareszcie!) na Stadion Narodowy, by pośmigać na łyżwach. Nasza jazda ograniczała się do przejazdów od barierki do barierki, licznych upadków i ogromu śmiechu. Ale nie zrażamy się! Na pewno nareszcie pokochamy ten sport… (heh… chyba…).

U nas dalej pogoda dość zimowa,

dlatego zapraszamy Was na #SundaySmoothie i uciekamy pod kołdry! Udanej niedzieli! Czego potrzebujemy? –jak  prowadzić  zdrowy  tryb  życia  1 banan – 1/2 pomarańczy – 1/2 szklanki jogurtu normalnego – 2 łyżeczki miodu – 1/2 łyżeczki cynamonu Jak przygotować 1. Owoce obieramy ze skórki, nastepnie siekamy na mniejsze kawałki i blendujemy. 2. później dodajemy miód, cynamon i jogurt. 3. Miksujemy do uzyskania odpowiednie Linia Wawel Lekka adresowana jest do ludzi dbających o alt2 sylwetkę i preferujących zdrowy tryb życia, a jednocześnie doceniających słodkie zadowolenia dnia codziennego. Słodycze charakteryzują się mniejszą kalorycznością i nie zawierają cukru. Dzięki temu wszyscy, którzy nie zamierzają rezygnować z zadowolenia spożywania słodyczy, a jednocześnie poszukują substancji pozwalających kontrolować linię, znajdą w słodyczach Wawel Lekka coś dla siebie. Od lipca produkty z linii Wawel Lekka trzeba kupić w świeżej szacie graficznej. Na białych pudełkach pojawiły się motyle w żywych kolorach, które podkreślają charakter substancji z linii Lekka – lekkość i nowoczesność.

Do linii Wawel Lekka przynależą:

FormExplode Opinie

- czekolada mleczna i gorzka słodyczy z linii Wawel Lekka to produkty o obniżonej kaloryczności i bez co więcej cukru, zachowujące walory smakowe czekoladowych przysmaków. Dodatkowo zawierają mikro i makroelementy dość świetnie absorbowane poprzez organizm. Już dziś możesz delektować się pysznym smakiem czekoladowych przysmaków bez co więcej cukru. - wafle kakaowe i cytrynowe Wafle z linii Wawel Lekka to delikatne, wypieczone alt3 wafelki przekładane puszystym kremem. Słodycze z linii Wawel Lekka to krucha radość bez cukru i bez poczucia winy! j dla nas konsystencji! Zajrzeliście zachęceni tytułem? ;) Zostańcie! Wcale nie zmyślam! W swojej kuchni utworzony ostatnio słodycze, które można zajadać bez wyrzutów sumienia. i choćbyście nawet chcieli zjeść wszystkie natychmiast, to nie dacie rady, bo nawet ja, mega słodkościowy żarłok, wymiękłam po trzech sztukach :D    To, co Wam tu dziś napiszę, to nie będzie typowy przepis, a raczej idea!jak  zdrowo  się  odżywiać Każdy, wedle uznania, może produkty zmieniać, wymieniać, dorzucać... W zależności od preferencji smakowych i upodobań, ewentualnych uczulenia pokarmowych. Szalejcie i jedzcie pysznieSkładniki: kostka chudego białym serze (200 g) 2 łyżki płatków jaglanych (można zastąpić owsianymi, komosy ryżowej, orkiszowymi itp.) 2 łyżki dowolnych orzechów (u mnie były orzechy włoskie w pierwszej wersji, w drugiej płatki migdałowe) 2 łyżki suszonych owoców (daktyle, żurawina, alt4 morele itd.;

U mnie dość tradycyjnie i po polsku - suszone śliwki!)

1 łyżka normalnego słodziwa (miód, syrop daktylowy itp.; Ja dodałam syropu klonowego) 1 łyżka normalnego kaka Wyknanie: 1. Do rozdrabniacza wkładamy płatki, orzechy i suszone owoce. Rozdrabniamy. Nie róbmy mimo wszystko absolutnego proszku, fajnie czuć pod zębem niewielkie kawałki składników. 2. Do rozdrobnionych składników dodajemy twaróg i dokładnie mieszamy. dorzucamy do masy 3. dorzucamy do masy miód i mieszamy. 4. Dłońmi formujemy kulki wielkości orzecha włoskiego, które obtaczamy w kakao. 5. Odkładamy do lodówki na minimum 30 minut. Możemy zajadać natychmiast, ale po schłodzeniu kulki nabierają wygodniejszej do konsumpcji konsystencji - okazują się więcej zwarte. trzeba poczekać! :) Jeśli dodacie do kulek np. suszoną żurawinę lub daktyle, które okazują się szczególnie słodkie, wtedy dodajcie mniej miodu lub nie dodawajcie go wcale. W schładzarce można je przechowywać ok. 3-4 w zamkniętym pojemniczku. Smacznego,

 

Zobacz też 

Dr Farin Cena 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness