Jak nie podjadać jesienią? Te 3 triki Ci w tym pomogą!

Jak nie podjadać jesienią? Te 3 triki Ci w tym pomogą!

Redakcja

2017-08-16

brak komentarzy

W tym materiale nie znajdziesz dokładnego menu co w danym dniu należy jeść.sposoby  na  podjadanie

We środę marchewkę z groszkiem, a we czwartek serek z pomidorkiem… Ja nie wierzę w rodzaju kuracji odchudzającej. Po prostu się nie sprawdzają. Jesteśmy ludźmi, mamy energię na różne rzeczy, na różne smaki, ulega zmianiom pogoda, nasze nastroje. Podczas sezonu dostępne są różne jarzyny i owoce, więc należy sięgać po to, co w danej kilku chwilach bywa najsmaczniejsze i najzdrowsze. Dlatego istotne są ogólne założenia, w ramach których możemy swobodnie się poruszać. Ta swoboda bywa niezbędna, by dietą naprawdę się cieszyć! Dzięki temu istnieje obfite prawdopodobieństwo, że jej założenia będą twoimi nawykami, które na stałe będziesz kontynuować. Nawet wtedy, gdy już osiągniesz wymarzoną sylwetkę Więc dlaczego nie tyję? bo nauczyłam się kiedy, co i jak jeść. Co z czym łączyć. Czego wystrzegać się. Uczyniłam to woim środkiem na życie. Złe nawyki zamieniłam na zawsze, ała. Jeśli w 3 najlepsze sposoby na jesienne podjadanie! siebie inwestujemy, dbamy o siebie, to procentuje. Taki wysiłek zwyczajnie się opłaca. i daje dość wymierne efekty w Jesień to jeden z trudniejszych okresów w roku… Przynajmniej dla mnie. nieustannie zmarzniętej miłośniczki słońca i dekady… wielokrotnie złe samopoczucie wynagradzamy sobie różnymi przysmakami fakt? Znam to  Nie byłabym mimo wszystko sobą, gdybym nie poszukała sposobów na to, żeby nawet jesienne podjadanie bywa FIT Wracając w sobotę z rannego ćwiczenia (staram się teraz jak przeważnie chodzić na treningi rano i na czczo) dopadł mnie ssanie w żołądku. Byłam skłonna zjeść śniadanie „na szybko” na mieście, ale rozsądek wygrał   Zrobiłam w głowie szybki przegląd szafek i lodówki.  jak  wytrzymać  na  diecie

Pamiętałam, że mam jajka, banany, płatki z płatków owsianych, kasze jaglaną, żurawinę, mleko migdałowe, olej z kokosów i kilka pozostałych czynników. Postanowiłam więc poświęcić godzinę i zrobić coś na szybko do posiłków 4 ścianach. Kiedy przygotowałam wszystkie dostępne produkty, nie mogłam się zdecydować alt2 co zrobić Zrobiłam omlet, ciastka z płatków owsianych z żurawiną, deser z kaszy jaglanej i Brownie. Też z kaszy jaglanej Smakołyki na weekend w godzinę! – Na jesienną chandrę i wieczne podjadanie świetne Zapas na kilka dni Jesienna „stany depresyjne”, dłuuugie wieczory pod kocem czy przed TV sprzyjają podjadaniu. Oczywiście zachęcam do aktywności, ale kiedy już sięgamy po przekąski, możemy zamienić je na mniej „szkodliwe”  Moje propozycje poniżej. Wszystko dziecinnie nieskomplikowane, prędkie w przygotowaniu, smaczne i zdrowe Omlet – 1 żółtko, 2 białka (ubite pojedynczo), płatki z płatków owsianych (sparzone wrzątkiem), banan, ewentualnie (jogurt, bakalie, chia, orzechy, odżywka białkowa) białka i resztę składników mieszamy/blendujemy i smażymy na tłuszczu roślinnym kokosowym. Jeśli chcecie żeby były „pulchne” dodajcie odrobinkę sody oczyszczonej oczyszczonej Ciastka z płatków owsianych – przepis też już się pojawił TUTAJ (ciastka da się dowolnie przekształcać, zmieniać dodatki i tak wychodzą pyszne) Deser z kaszy jaglanej – to wyłącznie 3-4 produkty – ugotowana kasza alt3 jaglana, banan (może być pół), łyżka masła orzechowego, odrobina mleka (u mnie migdałowe), ewentualnie cynamon (wtedy w miejsce banana może być jabłko). Blenduje wszystkie produkty i mieszam z kaszą. Uwierzcie mi pycha! Świetna opcja na drugie śniadanie. Browni z kaszy jaglanej – ugotowana szklanka kaszy, 2 jajka, łyżka miodu, 3 łyżki kakao, niewielka łyżka proszku do pieczenia, pół filiżanki mleka (u mnie bywa akurat migdałowe)Wstkie produkty blend ujemy i pieczemy ok. 50 min w 180 stopniach chłodne i ponure jesienne dni sprawiają, że tracimy energię do wykonywania zwyczajnych skutków. Poranki, podczas których ciężko wyjść spod kołdry, droga do pracy zawodowej zawodowej poprzez kałuże czy szybko nastające wieczory, potrafią wpędzić nas w sezonową chandrę. Jak stawić czoła nadchodzącym miesiącom, by przenigdy nie narzekać na zły humor?  jak  nie  podjadać

czas znaleźć sobie kreatywne zajęcie, które skutecznie zajmie nasze fantazje. Najlepszym polepszaczem nastroju są skutków angażujące umysł i ciało. Należy do nich przede wszystkim alt4 sport, który uwalnia w mózgu endorfiny. trucht, joga, taniec albo trening na siłowni korzystnie wpływają na samopoczucie, a do tego perfekcyjnie rzeźbią sylwetkę. Jesień to więc pozytywny moment na rozwinięcie swoich zainteresowań. trzeba zapisać się na lekcje malarstwa, które odstresowują i rozwijają wyobraźnię. Jesteś domatorką? Cierpisz na brak czasu? Nic straconego. Istnieją sposoby na jesienną chandrę, które możesz używać każdego dnia!     zaglądasz po słodycze, kiedy masz zły humor? Choć taki nawyk bywa niegroźny czasu, regularne podjadanie "niewinnych" przysmaków może posiadać o dużo gorsze skutki. Cukrowe przekąski i siedzący tryb życia to szybki metoda na obrośnięcie w tłuszczyk, którego ciężko powinno pozbyć po zimie. Zanim kolejny raz sięgniesz po czekoladę, prawidłowo zaopatrz się w surowe kakao. taki super food ma wszystko, czego potrzebuje organizm. Znajduje się w nim magnez wspomagający koncentrację, żelazo, antyoksydanty i fenyloetyloamina wyzwalająca endorfiny. dorzucaj taki zdrowy składnik do owsianki, smoothies, domowych pralinek albo gorącego mleka.

 

Zobacz też

Dr Farin

Baza siłowni


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness