Jak nie przytyć w święta? 5 cennych rad!

Jak nie przytyć w święta? 5 cennych rad!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

    Wiem, że w mnóstwo domach pości się.  Pamiętajcie o tym, że śniadanie okazuje się najważniejszym daniem w ciągu całego dnia. Jeżeli można sobie pozwolić np. na skromną miseczkę owsianki, Wasz organizm Wam za to podziękuje, a Wy nie zafundujecie mu szoku. nareszcie śniadanie jadacie codziennie, fakt?:) 3) mały talerzyk Nakładajcie jedzenie na mały talerzyk. Większość z nas ma tendencję do zapełniania go aż po same brzegi ( zwłaszcza w św. ).

Pamiętajcie, że na mniejszy talerzyk mniej uda Wam się nałożyć.jak  nie  jeść  za  dużo  w  święta

mnóstwo osób sądzi też, że nakładanie posiłków na niebieskie talerzyk sprawia, że mniej zjadamy. nareszcie niebieski kolor wcale nie kojarzy nam się z spożywaniem. Po prostu jedzcie częściej ale w mniejszych proporcjach. 4) Nie siedźcie na Hit! Dzięki tym radom nie przytyjesz w czasie świąt! kanapie! Zaproponujcie własnej rodzinie krótki spacer. W ciągu roku szczególnie ciężko okazuje się zorganizować go tak, żeby wszystkim pasowało. Weźcie swoich matek i ojców, teściów, rodzeństwo, dziadków, wszystkich bliskich za dłoń oraz spędź z nimi przyjemnie pora na  świeżym powietrzu, Dzięki temu uda Was się połączyć pożyteczne z szczególnie miłym. 5) Zwolnijcie tempo Pamiętajcie, że znak o najedzeniu dociera do Waszego mózgu po mniej więcej 25 minutach. mnóstwo osób o tym zapomina oraz w błyskawicznym tempie zaczyna zjadać wielkie ilości posiłków, a później słyszymy ” Nie mogę się ruszać, tak się najadłem „. menu ma Wam sprawiać radość. Delektujcie się nim. Nikt Was nie pośpiesza, zwłaszcza w święta. Jedząc powoli macie stuprocentową gwarancję, że zjecie tyle, ile Wasz organizm potrzebuje, a nie tyl, ile Wasze oczy alt2 widzą;).        

Czapeczki (4 sztuki)-co  jeść  w  święta  na  diecie

 tu też wszystko zależy od pory roku. Na pewno będziesz potrzebować 2 cienkie bawełniane czapeczki do kąpieli. Moje potomek ma dość długie włosy, dlatego preferuję przyjąć jej czapkę aż włoski wyschną. Jeśli chodzi o wycieczki na dwór, też przydadzą się dwie w zależności od pogody. Wiązane czapki okazują się najlepsze, gdyż najmniej zjeżdżają z uszu. Osobiście, najbardziej lubię opaski, gdyż okazują się wygodne oraz zakrywają co mają, ale to raczej nakrycie nie na zimę.   Pielęgnacja Linomag – to zdecydowanie jeden z moich ulubieńców! Pisałam o takiej maści we wpisie z moimi wyprawkowymi hitami. Ma naturalny skład, bywa tłusta, więc tworzy dobrą barierę zabezpieczającą, a do tego bywa dużo tańsza niż Bepanthen.

Do kupienia alt3 w aptece. Sudocrem

– będzie wystarczające malutkie opakowanie. Sprawdza się przy mocnych odparzeniach. oraz wyłącznie wtedy – nie stosujemy go profilaktycznie. również położna powiedziała mi, że nie stosujemy go na wargi sromowe, wyłącznie na pupę, stąd moja poniższa opcja. Tormentiol – drugi świetny środek do zmagania się z odparzeniami. Mieszamy 1:1 z linomagiem oraz smarujemy odparzone miejsca. funkcjonuje rewelacyjnie, niestety szczególnie brudzi. Do kupienia w aptece. Cążki do paznokci – jak dla mnie okazują się dużo wygodniejsze od nożyczek.

Szczoteczka ze sztucznego włosia

– moja córcia lubi, kiedy ją czeszę.   Smakowite świąteczne dania zagrzewają do konsumpcji. Wizyty u rodziny oraz znajomych również sprzyjają sięganiu po następną porcję ciasta lub inne kaloryczne przekąski. zaleca się jednak mieć na uwadze, że tydzień nieograniczonego posiłków może przysporzyć dodatkowych nadprogramowych nadprogramowych kilogramów. Nie oznacza alt4 to oczywiście, że świątecznych smakołyków należy się bezwzględnie wystrzegać. Osoby, które próbują zmniejszyć wagę lub utrzymać prawidłową wagę, powinny jednak podczas świątecznych dni zwracać uwagę na to, co oraz w jakiej ilości trafia na ich talerz. nie przedobrzaj z tłuszczem Tłuszcz to w szczególności kaloryczny składnik menu, nie powinien dostarczać więcej niż 30% energii w całodziennej racji pokarmowej.

Część tradycyjnych świątecznych przysmakówjak  się  nie  przejeść  w  święta

spróbuj zatem przygotować w wersji dietetycznej. Smażenie zastąp gotowaniem, duszeniem bez obsmażania, pieczeniem na rożnie lub w rękawie foliowym. Jeśli zdecydujesz się na potrawę smażoną zrezygnuj przynajmniej z panierki, to właśnie ona wchłania najwięcej tłuszczu. w miejsce majonezu do wykonania dipów wykorzystaj jogurt, a zupy oraz sosy przygotowuj na bazie lekkiego wywaru z włoszczyzny.  

 

Zobacz też 

Kursy Pole Dance


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness