Jak nie przytyć w święta? 5 skutecznych rad!

Jak nie przytyć w święta? 5 skutecznych rad!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

W tym roku możesz biesiadować jednocześnie ograniczając wartość kaloryczną świątecznych składników. Podpowiadamy, jak to wykonać!   primo... Kluski z makiem oraz bakaliami lub kutią jedz tylko w ilości „symbolicznej”, a dobrze w ogóle zrezygnuj z takiej kcal bomby. w miejsce tego weź na talerz niewielką skrawek ciasta drożdżowego lub sernik z rodzynkami. Dzięki nim zaspokoisz ochota na słodki deser. secundo... Kompot z suszu świetnie niech służy do popicia, a nie jako zupa z kluskami. Dodatkowo pamiętaj, że dobre dla twojej sylwetki musi rozcieńczenie go z wodą. Dzięki temu ograniczysz ilość kalorii nawet o połowę (a pamiętaj, że kompot to wyłącznie owoce, ; ogrom cukru!). Po trzecie... Niezależnie od tego, czy jesteś gospodynią czy gościem, nie siedź nadto długo przy stole! branie oraz sprzątanie to najwłaściwszy sposób, by się nie objadać. Po czwarte... W każdy świąteczny dzień zjedz tylko jedno słodkie danie. Koniecznie w pierwszej 50 proc. dniatak, abyś zdążyła chociaż jak  zmniejszyć  kalorie  w  świętaczęściowo spalić trwające w nim kalorie. Pofolguj sobie podczas śniadania. Może być obfite oraz nieco bardziej pełne kalorii. W dalszej partii dnia zachowaj już mimo wszystko powściągliwość. Jedz właściwie, a nie świątecznie! Po piąte... późnymi godzinami wypijaj szklankę zielonej herbaty lub liści mięty (poprawiają trawienie). Nie zapominaj o aktywności. Świąteczny spacer to pozytywny metoda na spalenie kalorii. Zaraz po nich zrób sobie też „pokutne” dni oraz przejdź na zdecydowanie lżejszą dietę. Przedświąteczna zaprawa Nie polega bynajmniej na usprawnianiu ilości składników... poniżej jak się przygotować, żeby po świętach wyjść z kilogramami na zero. * stosuj głodówek oraz nie ograniczaj drastycznie spożywanych kalorii. To nie ma sensu, gdyż organizm w trakcie świąt na pewno musi chciał nadrobić zaległości oraz odłoży sobie część na później – w postaci warstwy tłuszczowej. Jedz 4–5 dań dziennie. Możesz zmniejszyć wartość kaloryczna porcji, ale nie częstość dań. * Ogranicz zawartość słodyczy. To puste kalorie, które okazują się ci absolutnie niepotrzebne. W zamian jedz dużo warzyw (np. w postaci zup kremów), zazwyczaj podczas świąt jemy ich mniej. wybierz pełnoziarniste składniki, tj. pieczywo, makarony, ryż, duże kasze. Unikaj składników takie jak fast food oraz słodzonych oraz gazowanych napojów. * W świątecznym menu zaplanuj, z wyjątkiem tradycyjnych, także lżejsze dania. 

Te tradycyjne możesz trochę „odchudzić”

(np. zmniejszając zawartość dodawanego Hit! 5 sposobów na święta bez kalorii majonezu, zastępując śmietanę jogurtem) lub też podkręcić ich wartość odżywczą (w miejsce białej mąki użyj pełnoziarnistej, w miejsce białego ryżu – brązowego). * W trakcie przygotowywania potraw świątecznych unikaj nazbyt częstego próbowania. * Nie rezygnuj z aktywności fizycznej. nie jedynie pomoże utrzymać szczupłą sylwetkę, ale też zmniejszy stres powiązany z przygotowaniami do świąt. * próbuj pamietać, że ucztowanie to nie wszystko oraz na moment świąt zaplanuj także inne kondycji fizycznej aktywności, np. pójdź na łyżwy, zaplanuj rodzinną grę w scrabble.     Jedz oraz nie tyj... ...a jeśli masz z tym problem, stosuj się w św. do naszych rad: * najważniejsze słowo w świątecznym słowniku to powściągliwość. Nie przejadaj się. Uczucie ociężałości to sygnał, że przesadziłaś z jedzeniem. * Zachowaj codzienny rytm dań – jedz jak zwykle 4–5 razy. W wigilię, przed planowaną rodzinną kolacją, zjedz cztery lekkie posiłki w ciągu dnia. Natomiast w dni świąteczne, na które zaplanowany bywa rodzinny posiłek, zjedz lekkie pierwsze oraz drugie śniadanie. * Zanim usiądziesz do świątecznego dania, wybierz mniejszy talerz, dzięki temu nawet mała porcja musi wyglądała okazale. * wybierz jadłospis, które ma dużą wartość odżywczą, tzn. sałaty, jarzyny przygotowane na różne sposoby (jedz je na początku dania, zjesz wtedy mniej więcej kalorycznych potraw), chude mięso, pełnoziarniste: pieczywo, ryż oraz makaron, duże kasze. Ogranicz ilość potraw z gamy bomb kalorycznych – jak najmniej musi być: tłustych zawiesistych zup oraz sosów (majonezowy, śmietankowy), tłustych panierowanych mięs oraz ryb, ciast, szczególnie tych z kremami. * Pamiętaj, że alkohol to także kalorie, oraz to te tzw. puste. Dodatkowym minusem bywa to, że pijąc alkohol, zazwyczaj tracimy kontrolę nad tym, co nakładamy na talerz. * Jedz powoli, prawidłowo gryź. Dzięki temu zjesz mniej oraz dodatkowo prościej strawisz posiłek. Nie będziesz czuła wagi w żołądku! * Pij dużo płynu. Jeżeli nie lubisz zimnej, możesz pić przegotowaną, np. z dodatkiem cytryny lub imbiru (który m.in. wspomaga układ układ pokarmowy). Woda jedynie pokrywa pragnienie, też zapełnia żołądek (mniej zjemy) oraz wzmacnia usunąć z organizmu szkodliwe składniki przemiany metabolicznej. Natomiast zupełnie zrezygnuj z gazowanych napojów, które dostarczają jedynie pustych kalorii, a dodatkowo pobudzają apetyt oraz mogą podrażniać śluzówkę żołądka. * alt2 Miłym akcentem musi rozgrzewająca herbata. Zaskocz gości oraz przygotuj własną zimową kompozycję – do zielonej herbaty dodaj goździki, korzeń imbiru, korę cynamonu, gwiazdki anyżu. okaże się jedynie pięknie pachniała, też ułatwi strawienie ogromnego dania.

Zjedz dobre śniadanie  specjaliści od kuracji odchudzającej oraz trenerzy zgodnie podkreślają

, że właśnie taki posiłek odgrywa kluczową rolę w zachowaniu szczupłej sylwetki. Dzięki niemu rozkręcasz własny  jak  schudnąć  w  święta  przemianę materii natychmiast po obudzeniu, a w dalszej elementy dnia zjadasz mniej. * Podczas świąt śniadanie nie trzeba być mimo wszystko w szczególności szczególnym jedzeniem. Jego wielkość okazuje się zależne od tego, co dodatkowo zamierzasz zjeść w ciągu dnia. Wybierasz się na uroczysty posiłek do babci? Zjedz w czterech ścianach lekkie śniadanie, składające się np. z chrupkiego pieczywa, warzyw oraz chudego nabiału. W taki sposób pojawi się szansa, że twój dzienny bilans energetyczny pozostanie równy zeru. * Planujesz uroczyste śniadanie oraz wiesz, że trudno musi ci odmówić sobie niektórych smakołyków? Zmniejsz zawartość węglowodanów (np. pieczywa). pierwotna zasada, szczególnie dla tych z was, które nie mają za bardzo silnej woli to żadnych restrykcyjnych diet. Brzmi świetnie? Pamiętaj, żeby świetnie się czuć oraz wyglądać nie musisz z niczego rezygnować. ten fałsz to Twój największy wróg. w miejsce katować się poprzez kilka tygodni a później oraz tak wracać do starych przyzwyczajeń, postaw na zdrowe, zbilansowane jedzenie. Ale nie natychmiast. Żadna szokowa zmiana nie okazuje się dobra ani dla organizmu, ani dla Twojej psychiki. Zacznij wprowadzać je powoli. Co tydzień dorzucaj do codziennej zabiegu odchudzającej jedną pozytywną rzecz, albo eliminuj swoje słabości. Np. Pierwszego tygodnia pozostaw alkohol, drugiego zacznij pić przynajmniej 1,5 l wody mineralnej mineralnej dziennie, trzeciego zamień słodycze na suszone owoce oraz orzechy. oraz tak dalej. Zacznij od rzeczy w szczególności wiadomych, gdy już się trochę wkręcisz przejdziesz dalej. 2. Ruch to podstawa Jeśli ci się wydaje, że nie posiadasz na to chwili, to po prostu znaczy, że Ci się nie chce. Nie podejmuj natychmiast decyzji, że przebiegniesz maraton, nie kupuj karnetu na siłownię. Zacznij delikatnie, niech Twoje ciało ma szansę przyzwyczaić się do treningu. Wprowadzaj zmiany ; alt3 jak ;. Tygodniami. Najpierw więcej chodź- zamiast podjechać autobusem czy tramwajem po prostu się przejdź. Przynajmniej 3 przystanki. Następnego tygodnia dodaj wizytę na basenie w sobotę/niedzielę, albo 10 minut zwyczajnych porannych ćwiczeń (trzeba małe rozciąganie). później możesz przejść do ćwiczeń z płytą CD, którąś z gwiazd youtuba, albo zacząć powoli biegać. Kiedy przyjdzie moment na zapisanie się na jakieś zajęcia na pewno to poczujesz. Będziesz pewniejsza siebie podczas treningu w grupie oraz nie poddasz się tak prosto. Podczas gdy inni będą chorować ; zadyszki oraz zakwasów, z tobą okaże się wszystko w świetnie. później trzeba już tylko nie przerywać. Sport uzależnia, ale niestety gdy go odstawisz szybko przestanie Ci go brakować. Nie pozwól na to. Pamiętaj, traktuj go jako radość z pozytywnymi skutkami ubocznymi. To nie metoda na spalenie warstwy tłuszczu, ale utrzymanie ciała oraz ducha w korzystnej kondycji. Dodatkowo, twoja skóra okaże się jędrniejsza oraz pożegnasz się z pomarańczową skórką. 3. Systematyczność Twój największy wróg to napady głodu. Jeśli do takiego dopuścisz, już po tobie. Jak ich uniknąć? To bardzo jasne. Planuj swoje posiłki.

To naprawdę możliwe.

Nawet jeśli jesteś bardzo zajęta. Postaraj się jeść co mniej więcej 2 h. Może być to nawet jabłko, albo zasobny w węglowodany baton. Kalorie, które zjesz w ciągu aktywnego dnia, spalisz bez kłopotu. Gorzej okaże się gdy, po całym dniu głodówki, zjesz podwójną porcję "zdrowego" obiadu o 23 oraz pójdziesz spać. Nie dopuszczaj do tego. Jedz im częściej tym świetnie. Ale nie ma tak prosto. To nie przepustka do objadania się. Zmniejszaj porcje. Im więcej razy w ciągu dnia zjesz mały posiłek tym świetnie dla ciebie. Wtedy nic nie odłoży się tam, gdzie musi, a Ty będziesz całkowita energii oraz zdrowo najedzona. Dodatkowa rada: nie spiesz się. Pośpiech podczas spożywania przynosi, że zjadasz więcej niż tego potrzebujesz. znak o najedzeniu trafia do mózgu tylko po 20 minutach od zaczęcia daniu. Dlatego zjedz powoli mały posiłek oraz nie przejmuj się brakiem uczucia sytości. Po kilkunastu poczujesz zaspokojenie. 4. Na surowo Przetworzone artykuły nie okazują się najlepsze dla organizmu.jak  trzymać  dietę  w  święta alt4 Te kupione ze sklepu pełne okazują się nieprzyjaznych składników, konserwantów, sztucznych barwników, emulgatorów oraz znanych E. Jedz surowe owoce oraz jarzyny. One dostarczą Ci dużo energii, a organizm zużyje więcej energii żeby je strawić. Inny szybki metoda na oczyszczenie organizmu z toksyn oraz spalenie kilku kalorii, to picie zimnej wody mineralnej z cytryną. Dlaczego? Organizm okaże się potrzebował dużo kalorii na podgrzanie chłodnej wody mineralnej do temperatury ciała. Ta sama zasada dotyczy superpopularnych oraz superzdrowych wyciskanych soków warzywnych oraz zup (lekkie chłodniki to okazuje się to!) Nie szukaj gotowych rozwiązań.

Wprowadź zasadę, że jeśli nie możesz oprzeć się czemuś,

FormExplode

co wykluczyłaś ze swojej zabiegu odchudzającej- muisz wybudować to sama. Przykłady? Nie kupuj ciastka w sklepu z wypiekami, tylko upiecz je w czterech ścianach z półproduktów wysokiej jakości oraz dobrze bez użycia kuchennych sprzętów. w miejsce mikserem ubij białka ręcznie oraz tak dalej. Jeśli posiadasz słabość do hamburgerów, ok. jedynie omijaj fastfoodowe bary szerokim łukiem. zrób go sama w czterech ścianach od podstaw. Posiekaj mięso oraz jarzyny, zrób swój majonez, czy upiecz bułkę. primo, te same dania przyrządzone w czterech ścianach będą dużo zdrowsze, secundo musisz się bardzo wysilić żeby je wybudować. Albo więcej docenisz ich odczucie smakowe, albo odpuścisz sobie, gdyż uznasz, że to trochę za dużo zachodu oraz świetnie pochrupać pewną marchewkę. :) 5. Nie stawiaj sobie nierealnych celów To się przenigdy nie udaje. Wprowadzaj tylko takie zasady, których będziesz w stanie przestrzegać. Nie chodzi o to żeby się zamęczać. Im mniejsze będą ograniczenia jakie na siebie nałożysz, tym prościej będziesz ulegać pokusom. Nie eliminuj więc ze swojej zabiegu odchudzającej rzeczy, bez których po prostu nie możesz żyć. Uwielbiasz czekoladę? Nie ma w tym nic złego. w miejsce zjadać tabliczkę, ogranicz się do 2 kostek. Albo wymyśl sobie coś co zrobisz, zrzucić szkody zjedzenia całej tabliczki. Np. sto przysiadów. Jeśli wiesz, że nie okaże się Ci prosto, połącz siły z kimś bliskim. Wprowadz do własnego planu żywieniowego mamę, siostrę, przyjaciółkę, współlokatorkę. Wspierajcie się wzajemnie w postanowieniach oraz trochę rywalizujcie. Ona daje radę, to Ty też musisz!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness