Jak pokonać napady głodu? 1 mała zmiana sprawi, że pozbędziesz się ich raz na zawsze

Jak pokonać napady głodu? 1 mała zmiana sprawi, że pozbędziesz się ich raz na zawsze

Redakcja

2017-07-06

brak komentarzy

nagły  głódposiadasz wrażenie, że w Twoim żołądku zamieszkał wiecznie głodny drapieżnik? zobacz jak go ujarzmić, zanim pożre również Ciebie. poniżej nasz poradnik, jak zatrzymać niepohamowany apetyt, zminimalizować masę bez wyrzeczeń i posiadać sylwetkę jak mężczyzna z fotografii. Potrafisz wstać w środku nocy, żeby pobuszować w schładzarce? zamiast oszukiwać siebie, że organizm prawidłowo wie, kiedy trzeba coś zjeść, naucz się oszukiwać nieposkromiony apetyt, który odziedziczył już kontrolę nad Twoim coraz grubszym ciałem. poniżej nasz poradnik, jak zatrzymać niepohamowany apetyt i zamiast się opychać, jeść jak wróbelek.   Dlaczego nieustannie burczy mi w brzuchu? Te dźwięki, które brzmią dość krępująco, jeśli podczas romantycznego wieczoru z atrakcyjną brunetką przeradzają się w hałaśliwe bulgotanie, są wywoływane poprzez bańki powietrza wędrujące po Twoim żołądku i jelicie górnym. W ruch wprawiają je skurcze mięśni żołądka i ruch robaczkowy jelit, które zaczynają pracować w oczekiwaniu na następną porcję pożywienia. zamiast natychmiast sięgać po coś na ząb, napij się h2o - oszukasz nieposkromiony apetyt i po kwadransie powinna zapaść błoga cisza.  

Im mniej jedzenia nałożysz na talerz, tym wcześniej poczujesz się najedzony.

Ale skąd mój organizm wie, że zbliża się moment jedzeniu? Aby poinformować ośrodek sytości i głodu w mózgu o tym, że najwyższa pora coś zjeść, Twój żołądek wydziela do układu krwionośnego grelinę. Jak wynika z eksperymentów przeprowadzanych poprzez zespół dr. Matthiasa Tschopa z uniwersytetu w Cincinnati, hormon ten okazuje się współodpowiedzialny za uzupełnianie i magazynowanie energii w organizmie. Gdy żołądek okazuje się pusty, zakres wytwarzanej poprzez jego komórki greliny wzrasta. jest Jak pokonać napady apetytu? 7 rad to dla mózgu komunikat o jednoznacznej treści: można ukryć- wszystkie lubimy jeść. Z nudów, nerwów, braku okresu na zrobienie czegoś niskokalorycznego oraz zdrowego, sięgamy po dania czy przekąski, które w szalonym czasie windują wzwyż indeks wagi. Gwiazdy wielkiego ekranu, świata mody czy sportu mają ten sam problem. Kim Cattrall, aktorka słynnego w ostatnim czasie serialu „Seks w wielkim mieście” cieszy się znakomitą, zgrabną sylwetką, mimo, że lubi jeść oraz otwarcie się do tego przyznaje.  Jej sekret tkwi w…  soku z cytryny.

Joga Warszawa

Aby uchronić się przed spożywaniem, aktorka wyciska sok na wszystkie dania.

w rezultacie spożywanie smakuje… dziwnie. Dlatego też celebrytka nie ma już tak wielkiej ochoty na zjedzenie  własnej dania. Nie musimy jednak używać aż tak zasadniczych metod jak gwiazdy świata show biznesu. Istnieją przecież sprawdzone sztuczki na przywołaniejak  pokonać  zachcianki  na  spożywanie apetytu do porządku. Dzięki kilku trikom uda nam się zapanować nad apetytem oraz nie przytyć. Poznajcie najlepsze sposoby na przechytrzenie wroga: REKLAMA 1.  Wypij szklankę wody mineralnej mineralnej przed jedzeniem Jeśli 15 minut przed spożywaniem wypijesz szklankę wody mineralnej mineralnej, zjesz mniej, a oraz tak będziesz czuła się syta. Dodatkowo woda ułatwia usuwanie z ludzkiego ustroju zbędnych składniku, co przyspiesza tracenie wagi. Może być przegotowana, letnia lub mineralna, o temperaturze pokojowej 2. kupuj substancje o małym indeksie glikemicznym najrozsądniej, gdy wybierzesz takie substancje jak pełnoziarnisty chleb, wafle, ciastka z płatków owsianych lub ryżowe. Skoncentruj się na jedzeniu mniejszej ilości cukrów, które pobudzają produkcję insuliny oraz zwiększają apetyt na kaloryczną żywność (czekolada, ciastka oraz słodycze). 3. Unikaj alt2 mięty Jeśli uwielbiasz żuć gumę, zdecydowanie wybierz owocową, a nie miętową. Dlaczego? Mięta rozbudza przecież żołądek do wytwarzania soków trawiennych, a zatem sprzyja wywoływaniu uczucia głodu. 4. kupuj wodniste owoce oraz jarzyny kupuj soczyste, ale nie słodkie, np. ogórki, cukinię, sałatę, pomidory, melony. Zawierają zwłaszcza wodę, a w związku z tym dostarczają niewiele kalorii. Unikaj jednak winogron oraz arbuza. 5. Spożywaj znaczne ilości białka kupuj substancje zasobne w białko. przyjmowanie niewielkich ilości białka podczas każdego dania pomaga kontrolować wahania poziomu cukru we krwi oraz napady głodu.  Do własnej diety włącz niskokaloryczną żywność zasobną w ten składnik (nabiał, jaja, chude mięso drobiowe, ryby). Pozwolą Ci kontrolować napady głodu.   6. Pamiętaj o błonniku Jedz dużo potraw bogatych w błonnik, np. chrupkie pieczywo, otręby, świeże jarzyny oraz owoce. primo – usprawnisz detoksykacja ludzkiego ustroju. secundo – w przewodzie trawiennym błonnik wchłania wodę oraz rozciąga ściany żołądka, a przez to wywołuje uczucie sytości. 7.  dobroczynne bąbelki Zawarty w wodzie mineralnej gaz sprawia, że po wypiciu kubka odczuwasz się jak po zjedzeniu małego dania. kupuj jednak wodę niskosodową. 8. Jedz „napuszone” dania Brzmi zabawnie. opłacalne jest jednak wiedzieć, że dania wyglądające na większe lub tzw. „zapychacze” pomogą nam w bitwie z apetytem. składniki surówki możesz pokroić na większe kawałki lub zetrzeć na tarce z dużym oczkiem. Z przegryzek wybierz chrupki kukurydziane, chipsy beztłuszczowe lub wafle ryżowe. są to bezpieczne przekąski- nie przytyjesz nawet po zjedzeniu paczki. 9. Postaw na chrom Chrom bywa pierwiastkiem, który szczególnie aktywnie pomaga  w kontroli apetytu na słodycze oraz dania mączne, alt3 dodatkowo ogranicza niekorzystny wpływ cukru na organizm. Codzienne, systematyczne stosowanie niweluje w pewnym nasileniu uczucie głodu. A w kombinacji z treningiem fizycznym przyczynia się do utraty kilogramów bez napadów wilczego apetytu. 10. Jedz wolno, delektując się smakiem Jedz powoli, bez pośpiechu, wolno gryząc oraz delektując się smakiem.

Zanim  mózg zorientuje się, że jesteś syta, mija 20 minut.

Najprostszym sposobem na pokonanie wilczego apetytu bywa… ruch. Ostatnie analiz naukowców wykazały, ze ruch maleje ochotę na podjadanie. Poza tym, po ćwiczeniach częściej sięgamy po jarzyny oraz owoce niż po słodycze. Spróbujmy więc zwalczyć uczucie ciągłego głodu, poświęcając więcej okresu na ćwiczenia. Trening powinniśmy zacząć już rano, dzięki temu aż do wieczora będziemy posiadać dużo mniejszą ochotę na podjadanie. Ciągła potrzeba zjedzenia czegoś słodkiego bywa zmorą mnóstwo ludzi.  Cukier uzależnia – podobnie jak inne używki. – zauważa Beata Prusińska. Do tego nadmierna zawartość spożywanych łakoci ma negatywny wpływ na naszą sylwetkę, przyczynia się też do próchnicy zębów. Na powodzenie ten nałóg trzeba prosto zwyciężyć, zastosując się do rad dietetyka.   jak  pokonać  wilczy  głód    #1 ZNAJDŹ ZAJĘCIE Rozwiąż krzyżówkę, przeczytaj powieść lub obejrzyj film, pójdź na spacer, posprzątaj mieszkanie – zrób coś, by nie myśleć o tym, aby przekąsić coś słodkiego.   #2 SPOŻYWAJ POSIŁKI REGULARNIE menu 5 odpowiednio zbilansowanych pokarmów dziennie przeciwdziała nagłym skokom poziomu glukozy we krwi, a jednocześnie napadom głodu, w czasie których najchętniej sięgamy po słodkie przekąski. Zrezygnuj z białego pieczywa i makaronu – kupuj artykuły pełnoziarniste, brązowy ryż i kasze, które okazują się źródłem węglowodanów złożonych, dających uczucie sytości alt4 na dłużej – podsuwała dietetyk.  

#3 wybierz ŚWIADOMIE Jeśli najdzie Cię niepohamowana ochotę na coś słodkiego – szczególnie na początku walki z nałogiem, miej przy sobie jabłko, banana lub pomarańczę. wybierz zdrowsze, nieprzetworzone przekąski w postaci świeżych owoców lub smoothies, które zawierają wartościowe dla organizmu wit. i minerały, a nie masę cukru, utwardzonego tłuszczu i innych całkiem niepotrzebnych składniku.   #4 WSPOMÓŻ SIĘ NATURALNIE Apinat Cafe Verde to zielona mała czarna wzbogacona w błonnik, chrom, witaminę C oraz wit. z grupy B, dzięki którym skutecznie wzmacnia zapanować nad słodyczowym apetytem. – poleca dietetyk Beata Prusińska. Dodatkowo uaktywnia przemiana materii i wspomaga spalanie warstwy warstwy tłuszczowej, przez co polecana bywa osobom dbającym o sylwetkę. Zieloną kofeinę Apinat Cafe wyłącznie w dniach 18-30 kwietnia otrzymasz w wyjątkowej obniżek -20%* w galeriach Dietetycznych Naturhouse.   #5 NIE PODDAWAJ SIĘ! Choć zapewne na początku trudno musi bez wyjątku wykreślić słodycze z jadłospisu, nie poddawaj się!  Wsparciem może służyć Ci dietetyk, który wyłącznie dopasuje odpowiedni zestaw dań, pomagający zwalczyć niepohamowany apetyt na łakocie, ale również musi odpowiednio motywować Cię do zmiany nawyków żywieniowych. Dzięki temu musi Ci łatwiej wiedząc, że posiadasz oparcie w specjaliście ds. żywienia.   APINAT CAFE VERDE Jak donoszą liczne analiz, ekstrakt z zielonej kawy ma istotny wpływ na redukcję masy ciała m.in. ze względu na obecność kwasu chlorogenowego. związek ten bywa sprawdzonym przeciwutleniaczem, poprawia wrażliwość tkanek na insulinę, dodatkowo maleje wchłanianie cukru z przewodu pokarmowego. Skorzystaj w dniach 18-30 kwietnia z obniżek -20% na Apinat Cafe Verde w galeriach Dietetycznych Naturhouse. Znajdź placówkę >>

 

Zobacz też

Opaski na rękę 

Pole Dance Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness