Jak przyśpieszyć metabolizm? 5 dietetycznych trików!

Jak przyśpieszyć metabolizm? 5 dietetycznych trików!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

  okres wypełnić założenia dziennika treningowego i wejść na wyższe obroty...jak  usprawnić  metabolizm

  Drugi tydzień z nowym planem treningowym już dużo intensywniejszy w porównaniu do pierwszego, który był raczej rozgrzewką. Progresja wagi wykonana wg. założenia. We wszystkich wykonanych ćwiczeniach w tym 7 dniach dodałem po kilka powtórzeń lub kg.    Dodatkowo w sobotę ; pleców postawiłem sobie nowy cel treningowy, którym jest wykonanie ostatniej serii w Martwym Ciągu z ciężarem 180 kg.    Skąd ten cel i dlaczego akurat ta ilość? Martwy ciąg to ćwiczenie trochę przeze mnie zapomniane. Ostatni raz regularnie wykonywałem je 2 dekady temu. Dlatego nie miałem zielonego terminy jakich ciezarów mam dziś użyć. definitywnie obciążenie w 4 seriach (pierwotna rozgrzewkowa) dobrałem w ten sposób:   20 kg x 20 60 kg x 12 90 kg x 10 130 kg x 6   oraz muszę przyznać, że byłem usatysfakcjonowany z ćwiczenia z takim ciężarem. Ale wg założeń nowego planu treningowego czyli progresji. W drugim 7 dniach obciążenie musiało wzrosnąć i definitywnie wyglądało w ten sposób:   20 kg x 20 65 kg x 12 100 kg x 10 140 kg x 6   A więc ciężar wzrósł, ale ja jakoś specjalnie tego nie odczułem. oraz dokładnie z tego powodu postanowiłem, że z kolejnymi tygodniem w ostatniej serii będę dorzucał 10 kg. W związku z tym, że   jak  zwiększyć  metabolizmdo końca aktualnego programu ćwiczeń zostało 4 tyg., stąd wzięła się ilość -180. Dodatkowo motywuje mnie jeszcze taki fakt, że 180 kg x 6 w ostatniej serii to mój rekord życiowy sprzed około 4 lat. okres do niego powrócić, a później oczywiście go jeszcze pobić:) ANABOLIC PROTEIN to wysokobiałkowa odżywka, mająca aż 91% białka , wymyślona z myślą o kulturystach, pragnących w niedługim czasie uwidocznić poprzeczne prążkowanie swoich mięśni. Anabolic Protein charakteryzuje się doskonałą wchłanialnością, posiada wysoką wartość biologiczną, optymalny skład białek egzo- oraz endogennych z szczególnie wysoką zawartością " src="a" />białek siarkowych (cysteina, metionina), białek rozgałęzionych BCAA, glutaminy oraz arginin y. efektem zestawienia białek serwatkowych z białkiem sojowym okazuje się silne przytłumienie procesów katabolicznych, pobudzenie w organizmie procesów anabolicznych (synteza białek mięśniowych), stymulacja obrony antyoksydacyjnej ludzkiego ustroju (wzrost stężenia glutationu) oraz stymulacja układu odpornościowego też dokrewnego m.in. pobudzenie syntezy oraz wydzielania hormonu  Białko sojowe okazuje się zle rozumiane poprzez licznych zawodowych sportowców oraz niedoceniane na ryku odżywek.  Jeżeli także oraz WY zostaliscie zarażeni ta błędną informacja, oraz będziecie być ostrożni ze okazuje się to jakiś żart, nie to fakt jedynie fakt o dość skutecznym białku do wzrostu beztłuszczowej masy mięśniowej. Większość badan o soi zostało przeprowadzone o jej pro natury zdrowotnej cechach, w szczególności

dla kobiet, niestety nie skupiono się na tym, ze soja nie oddziaływa negatywnie na zakres głównego

Opaski Tyvek

męskiego hormonu oraz dodatkowo posiada anaboliczne właściwości do wzrostu beztłuszczowej masy mięśniowej. Jestem przekonany ze kraj nie doceniali soi, dlatego najwyższy okres poznać prawdę o soi! Perfekcyjne właściwości soja okazuje się białkiem roślinnym, reguła mówi ze białko roślinę nie okazuje się pełno drogocenne, nie posiada wszystkich białek nieodzownych do budowy mięśni oraz pozostałych procesów w organizmie. Lecz soja nie okazuje się zwyczajnym białkiem roślinnym, ze względu na to że soja posiada wszystkie niezbędne białka. Zawartość metioniny nie okazuje się nazbyt wielka, ale białko serwatkowe niema wcale niewiadomo ile więcej tego essencialnego aminokwasu. Jeżeli porównamy właściwości soi z serwatka o wchłanianie białka poprzez organizm, czyli ile białek z białka pozostanie prawidłowo strawione, przetransportowane białka do komórek mięśniowych gdzie będą używane poprzez organizm do budowy masy mięśniowej, oby 2 białka dochodzą do 100%. Soja posiada dość podobny profil białek do serwatki, soja posiada więcej argininy oraz glutaminy. Arginina okazuje się ważna do pobudzenia NO, dzięki czemu nastepuje lpszy dopływ krwi do komórek mięśniowych, co sprawia korzystniejsze zaopatrzenie mięśni w substancje odżywcze, hormony anaboliczne oraz tlen, dzięki czemu okazuje się lepsza odnowa oraz synteza białkowa, dodatkowo może arginina stymulować wytarzanie hormonu wzrostu. alt2 także glutamina ma skuteczne właściwości np. oddziaływanie anaboliczne oraz antykataboliczne, wzmacnia system odpornościowy, maleje zmęczenie podczas ćwiczenia również wzmacnia redukowanie tłuszczu. analizy mówią mimo dość dobremu profilu białek, zawsze była sprzeczna dyskusja o efektywnym oddziaływaniu soi na syntezę białkową czyli wzrostu masy mięśniowej. dużo analiz potwierdzają osobiście skuteczność białka sojowego oraz serwatkowego w konstrukcji mięśni. Przeprowadzona analiza w 2004 w Ohio State University udowodniała ze, panowie, którzy uzupełnili swoja jadłospis o 33g białka sojowego albo serwatkowego w formie batonu białkowego, zwiększyli, po 9 tyg testu wspomaganym treningiem siłowym, swoja masę mięśni. panowie, którzy nie stosowali soi ani serwatki nie odnotowali żadnego wzrostu masy mięśniowej. Następna analiza opublikowana w 2005 na Experimental Biology Konferenz w San Diego, ze sportowcy trenując oraz spożywając 2 razy dziennie albo Sojakoncentrat, Sojaisolat, mieszankę Soja/Serwatka, Koncentrat Serwatki, Isolat Serwatki, poprzez 12 tygodni badan wszyscy uzyskali podobne wyniki w wzroście masy mięśniowej. rola ochronna z wyjątkiem rewelacyjnych cechach pobudzenia syntezy białkowej naukowcy dowiedli właściwości antyoxidacyjne soi co sprawia lepsza regeneracje. panowie spożywający soje sa skuteczniej chronieni ; zapobiegający wolnym rodnikom, co także jest związane szybszym wzrostem mięśni. Następne opublikowane analiz w 2004 w International Journal of Sports Nutrition and Exercises Metabolism mówią ze panowie, którzy poprzez 4 tyg spożywali 40 g białka sojowego ; siłowym, mieli lepsza ochronę zapobiegający wolnym rodnikom niż panowie spożywający białko serwatkowe. Dla ludzi, które nie okazują się w stanie spożywać laktozy, białko sojowe okazuje się niezwykłym

darem. Laktoza okazuje się węglowodanem występującym w mleku oraz przetworach mlecznych,

niestety dużo ludzi ma problem z trawieniem laktozy. Serwatka oraz kazeina okazuje się wytwarzana z mleka, dlatego tez niektóre osoby maja problem z trawieniem tego białka. W tym wypadku także białko sojowe to rewelacyje źródło białka do zwiększenia masy mięśniowej. Obawy sportowcy boja się soi ze względu na zawartość isoflaminy, mimo dużo prozdrowotnych właściwości. Naukowcy potwierdzają, ze taki antyoxidant likwiduje niektóre rodzaje nowotworu, maleje zakres cholesterolu. panowie obawiają się ze flavonina może zmniejszyć zakres głównego męskiego alt3 hormonu, dobra informacja: Nic z tego nie okazuje się fakt! Wszystkie przeprowadzone analiz dowiedli ze panowie, którzy spożywali białko sojowe mieli podobne efekty do mężczyzny konsumujących białko serwatkowe. taki wzrost mięsni nie był by osiągalny przy zmniejszonym poziomie głównego męskiego hormonu. W analizie z 2005 z Experymental Biology Studie, w której poprzez 12 tyg sportowcy spożywali 2 razy dziennie albo białko sojowe, serwatkowe , mieszankę soja/serwatka nie odnotowali żadnych zmian w akcie płciowym Testosteron-Estrogen. Twoja wyższość naukowcy nie daja wątpliwości, co do skuteczności białka sojowego, dlatego tez powinni kraj uzupełnić swoja jadłospis o białko sojowe aby skorzystać z anabolicznych właściwości białka sojowego. okres NA BIALKO SOJOWE  Białko sojowe tak jak serwatkowe okazuje się szybko wchłanianym białkiem. Tak jak białko serwatkowe to oraz białko sojowe stymuluje syntezę białkową oraz uaktywnia insulinę. Dodatkowo białko sojowe wzmacnia profil białek białka serwatkowego. Do maksymalnej pobudzenia syntezy białkowej powinni kraj następująco spożywać serwatkę oraz soje. 1. natychmiast po przebudzeniu: soja dostarczy szybko wchłaniane białko, co przeciwdziałać katabolizmowi, dodatkowo wysoka zawartość argininy zwiększy NO. Po przebudzeniu 10-20g białka sojowego+10-20g białka serwatkowego 2. przed treningiem: szybko wchłaniane białko sojowe zapobiega katabolizmowi podczas ćwiczenia oraz stymuluje syntezę białkową. Dzięki właściwości NO okazuje się korzystniejsze ukrwienie mięśni podczas ćwiczenia. około 30 min przed treningiem 20g białka sojowego + 20g białka serwatkowego 3. wprost ;: dostarczenie szybko wchłanianych białek ; stymuluje syntezę białkową oraz wzrost masy mięśniowej, dodatkowo soja ma dość dobre właściwości antykataboliczne ; 20g białka sojowego + 20g białka serwatkowego   W dzisiejszym wpisie chciałem krótko zrecenzować odżywkę białkową HI Anabol Protein firmy Hi Tec odżywka zakupiłem podczas ostatnich "suplowych zakupów" o których pisałem tutaj.  Testowany odczucie smakowe - wanilia całkiem pozytywny w smaku, przyjemny łagodny odczucie smakowe wanilii  Rozpuszczalność - dość dobra - ja mieszałem dwie miarki w 250 ml h2o tak jak zalecano na opakowaniu. Producent co fakt zaleca rozpuszczać w mleku ale ja wszystkie suplementy mieszam w wodzie niegazowanej. Białko po paru wstrząśnięciach sheakerem rozpuszcza się praktycznie w 100% nie ma tu mowy o alt4 żadnych grudkach itp. Wchłanianie - w własnej opinii odżywka wchłania się dość świetnie, nie ma tu mowy o żadnych rozwolnieniach , bólach brzucha, wzdęciach o których niejednokrotnie możemy czytać na forach podczas aplikowania pozostałych odżywek.  koszt - na aukcji allegro kupiłem 3250g za 165 zł więc w własnej opinii cena bywa przystępna Opis wytwórcę : skutkiem działaniaHI Anabol Protein bywa poprawa bilansu azotowego, największe wykorzystanie tłuszczu zapasowego jako źródła energii, zredukowanie gromadzenia h2o podskórnej i szybki wzrost beztłuszczowej masy mięśniowej, dzięki czemu mięśnie nabierają

gęstości a sylwetka staję się dużo świetnie zdefiniowana. mieszanka białek

(WPI, WPC, SPI) charakteryzuje się: doskonałą wchłanialnością wysoką wartością biologiczną (BV, PDCAAS) optymalnym składem białek egzo- i endogennych wysoką zawartością białek siarkowych (cysteina, metionina), białek rozgałęzionych BCAA, glutaminy i argininy. Białko sojowe „podkręca” przemianę materii na wyższe obroty, uaktywnia termogenezę w organizmie, poprzez co umożliwia wydajniejsze redukowanie kalorii a dzięki dużej zawartości argininy uaktywnia syntezę tlenku azotu i endogennej kreatyny. Po zaaplikowaniu HI Anabol Protein  mięśnie stają się świetnie ukrwione, sprawniej regenerują się między treningami i wykazują znaczącą poprawę siły i wytrzymałości. Dawkowanie:  25 gramów (2 pełne miarki) proszku rozpuścić w 250 ml mleka, spożywać po posiłkach lub między posiłkami. Dni na ćwiczenia : rano po przebudzeniu, jedną godzinę przed treningiem (trzeba przetestować jako osobny posiłek przedtreningowy), ok. 30 minut ćwiczenia wraz z węglowodanami o wysokim indeksie glikemicznym, przed snem. Dni nietreningowe : trzy razy dziennie (rano, w ciągu dnia, przed snem) Moje spostrzeżenia : Białko dawkowałem zgodnie z zaleceniami wytwórcę zarówno jeżeli chodzi o częstotliwość a także gramaturę i jestem dość usatysfakcjonowany z efektów. w pierwszej kolejności dostrzegłem pozytywny wpływ na redukowanie ;. Mięśnie stały się więcej widoczne i twardsze, a organizm świetnie regenerował się ćwiczenia. spory plus za zawartość kreatyny i glutaminy w zawartości co także bywa odczuwalne. Nie mogę w pełni ocenić działania tego białka gdyż brałem je w cyklu z kreatyną i hmb. Ale wczoraj zamówiłem znów 3250 g tym razem odczucie smakowe orzech i wkrótce postaram się opisać doznania ze względu na to że stosowaniu samego białka. 

 

Zobacz też 

Trenerzy w Stolicy


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness