Jak schudnać? Oto 10 rad, które Ci w  tym pomogą!

Jak schudnać? Oto 10 rad, które Ci w tym pomogą!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Te pyszne orzechy zawierają mnóstwo błonnika, białka i wit. E. szybkie  odchudzanie

Migdały okazują się świetnym przeciwutleniaczem i źródłem magnezu. Naukowcy odkryli więc, że migdały mają zdolność do blokowania kalorii. Skład migdałów sprawia, że nasze komórki zostają wzmocnione i wchłaniają mniej tłuszczu niż podczas zwykłego dania. 2. Jajka Jajka okazują się najlepszym źródłem białka. Jajka okazują się poprzez nasz organizm wykorzystywane do budowania masy mięśniowej – jak twierdzą naukowcy. Chociaż niektórzy uważają, że zawierają dużo cholesterolu, to tak naprawdę jeśli będziemy je odpowiednio dawkować, to nie zagraża nam nic niedobrego ze strony jajek. Spróbuj zjeść na śniadanie jajko, a spostrzeżesz, ż będziesz długo syta 3. Soja Soja jest świetnym źródłem antyoksydantów, błonnika i białka. Soję możemy spożywać w różnych postaciach, w postaci nasion, kotletów sojowych, kostki sojowej, napojów sojowych. Czytałam niedawno w magazynie o fitnessie, że przeprowadzono analizy napojów z dodatkiem soi. Wyniki były naprawdę zaskakujące. Osoby, które piły regularnie napoje na bazie soi, chudły więcej niż osoby spożywające standardowe mleko. 1 Szklanka szpinaku zawiera wyłącznie 40 kalorii. Szpinak jest zdrowy, zawiera dużo wapnia i błonnika. Koktajle z dodatkiem szpinaku szczególnie ładnie pobudzają do obowiązków jelita, sprawiają, że znika uczucie głodu i okazują się zalecane podczas treningów i zabiegu odchudzającej osobom odchudzającym się. 7. Jogurt Jogurt jest źródłem wapnia. Wapń natomiast jest koniecznym budulcem kości i zębów. Raport z czasopisma International Journal of Obesity, który niedawno został opublikowany pokazał zaskakujące wyniki. analiz wykazały, że osoby, które jedzą regularnie jogurt, traciły kilogramy i to właśnie najwięcej z brzucha! To wszystko dzięki bakteriom probiotycznym, które pomagają jak miotełka i oczyszczają nam układ trawienny i jelita. spożywanie jogurtu likwiduje wzdęcia, obstrukcje i gazy. 8.

Wegańska zup Wiecie dlaczego zupy okazują się takie zdrowe? bo zawierają wodę, jak  szybciej  schudnąć

a zupy ugotowane na niskotłuszczowym bulionie, obejmujące różne jarzyny okazują się bombą multiwitaminową. Zupy prosto się trawią, wit. prosto mogą przenikać do komórek i możemy zjeść jej dużo, a nie napchamy się pustymi kaloriami. Dlatego 10 rad, które sprawią że schudniesz! pamiętaj-będąc na zabiegu jedz zupy wegańskie! 9. Łosoś Łosoś to jedna z ryb proponowanych na zabiegu odchudzającej. Dlaczego? bo jest cennym źródłem omega-3. Omega-3 to kwasy, tzw. zdrowe tłuszcze, które dodają nam odporności, regulują przemiana materii i poprawiają samopoczucie. analiz wykazują, że osoby z nadwagą, które regularnie spożywały produkty obejmujące kwasy omega-3, prościej pozbywały się nadprogramowych kilogramów, prędzej nabierały odporności, a ich dawkę cukru we krwi ustabilizował się.   Ponoć każda kobieta chciałaby zmniejszyć masę 5 nadprogramowych kilogramów. Mam świetną informacja! obecnie jedynie kobiety będą mogły zmniejszyć masę i jedynie 5 nadprogramowych kilogramów. Wdrażając sugestie z każdych wymienionych poniżej tekstów będziesz w stanie osiągnąć spektakularne efekty odchudzania, a co najistotniejsze nie zwariować w trakcie. Obok efektu sylwetkowego chorego moją równie dużą ambicją okaże się jego dobre samopoczucie w trakcie odchudzania. Jestem głęboko przekonana, że jedyna jadłospis, która może okazać się skuteczna to ta jadłospis, którą człowiek okaże się gotów używać do zakończenia życia. i zamierzeniem może być zrzucenie kilku nadprogramowych kilogramów, a wraz z następującymi po sobie miesiącami pojawią się nowe (cele, nie kilogramy!). Start w joggingu ulicznym, bicie własnych rekordów, dbałość o zdrowie, chęć dawania dobrego przykładu dzieciakom, chęć bycia sprawnym jak najdłużej. Serwuję Ci pigułkę wiedzy na temat modyfikacje stylu życia. Może będziesz rozczarowany, ponieważ nie podałam tu łatwego przepisu na to jak zmniejszyć masę 3 kilogramy w tydzień, albo ewentualnie 10 w miesiąc? Może stwierdzisz, że taki tekst nie wnosi nic nowoczesnego, zjadając kolejnego chipsa? Na los jestem pewna, że okaże się obfite grono, które weźmie sobie rady do serca (a zaraz następnie do chłodziarki i na siłownię) i już za kilka tygodni zaczną spływać do mnie pierwsze maile z dobrymi wieściami o pierwszych efektach odchudzania. Za wszystkie dotychczasowe wiadomości dziękuję! Wydawałoby się – nic prostszego. okaże się maksymalna wyciągnąć ładny zeszyt i najpiękniejszą kaligrafią zapisać cel z datą realizacji, fakt? Niestety, większość tych romantycznych zrywów na kaligrafii się kończy, a to kiepskie ćwiczenie na redukowanie tłuszczu. Podejdź do tego etapu alt2 na poważnie. Dzień, w którym podejmiesz świadomą decyzję o rozpoczęciu odchudzania może odmienić resztę Twojego życia. Zadanie do wykonania Każdego wieczora począwszy od dnia podjęcia decyzji zadaj sobie przed snem jedno cholernie ważne pytanie: Jeśli kilka dni z rzędu odpowiedź okaże się brzmiała „nic”, to najprawdopodobniej źle określiłeś własny cel. bo jeśli nie zależy Ci na jego realizacji, to dowód na to, że założenie nie okazuje się zamierzeniem, ale pewnym tam marzeniem, dla którego niekoniecznie trzeba coś poświęcić Niewielka grupa ludzi ma stalową preferuję i okazuje się w pełni wierna swoim przekonaniom. Cała reszta po prostu powinna pozbyć się z czterech ścianach rzeczy, które mogą spowolnić przebieg odchudzania. Musisz mieć świadomość, że to zalecenie nie okazuje się

wymierzone przeciwko Tobie. Wręcz przeciwnie – wprowadzenie tegojak  szybko  spalać  kalorie

punktu w życie spowoduje, że spalenie tkanki tłuszczowej okaże się o wiele łatwiejsze, a Ty przestaniesz odczuwać frustracje. zazwyczaj słyszę od ludzi jedno magiczne pytanie związane z moim zrzucaniem wagi, a brzmi ono „jak tego dokonałeś?“. Odpowiedź nie jest prosta, ale dziś postaram się przybliżyć Ci kilka naprawdę prostych sposobów, które pomogły mi w osiagnięciu zamierzenia. Zobacz czym jest. 1. Zdefiniuj problem i ustal własny cel. Bez tego nie masz pojęcia tak naprawdę z czym chcesz walczyć i dokąd ta rywalizacja ze zbędnymi kilogramami ma Cię zaprowadzić. Ja wiedziałem, że chcę swoją masę zrzucić do 86 kilogramów i do tego dążyłem, udało się. Miałem jasno określony cel, a po drodze do niego obierałem odpowiednie ścieżki starając się nie błądzić. 2. Licz przez tydzień dawka skonsumowanych kalorii każdego dnia. Jedz standardowo, ale wszystko skrupulatnie zapisuj. później zobacz jaka jest standardowa, zdrowa dawka i zredukuj swoje menu do tej ilości. Możesz być w szoku, że przekraczasz normę, ale tak to niestety zazwyczaj bywa. Jeżeli różnica jest drastyczna, proponuję redukcję kalorii progowo. Np. co tydzień o konkretną dawka. Rozpisz sobie to na kartce i konsekwentnie wdrażaj w życie. 3. Jedz pięć pokarmów dziennie, średnio co 3, maksymalnie 4 60 minut. alt3 To najważniejsza rzecz w własnej ocenie, ale jednocześnie najtrudniejsza ze względu na różny tryb życia. Przy moim szczególnie dynamicznym i stale zmieniającym się kalendarzu dałem radę, Ty też posiadasz szanse. okaże się maksymalna, że będziesz sobie silniej planować życie. Kiedy wychodzę, mój kalendarz spotkań jest ułożony pod posiłki. Naprawdę rzadkością jest, abym się zagapił i przegapił spożywanie. 4. Nie wychodź bez śniadania z mieszkania. To naprawdę najważniejszy posiłek dnia! Ja dawniej śniadania jadałem o 10/11, a obecnie jem je mniej więcej 6/7 rano zanim ruszę się z mieszkania. Dodatkowo przestawiłem tryb oddziaływania, preferuję najpierw zjeść śniadanie niż skoczyć na poranny prysznic. Jem powoli, bez sytuacji stresogennych, Tobie też to zalecam. 5. Gotuj sobie spożywanie, a nie kupuj przetworzonego żarcia. Wiem, że jest to czasochłonne, ale m.in na moim blogu znajdziesz masę prostych i szybkich w przygotowaniu przepisów na smaczne dania. Gotowanie także musi zostać przez Ciebie uwzględnione w kalendarzu. Ja z początku gotowałem wieczorem na następny dzień, obecnie robię to o 5/6 rano. Naprawdę przydatna rzecz, a przy okazji tańsza niż spożywanie na mieście. 6. Mała rozgrzewka na początek dnia i przed snem na poprawienie krążenia nikomu nie zaszkodziła. zrób na start 20 przysiadów, 20 brzuszków i 10 pompek. Z czasem zwiększaj dawka

wykonywanych ćwiczeń, ale zrób je codziennie rano i wieczorem.

7. odstaw składniki pszenne albo zamień je na pełne ziarno. Pszenica jest smaczna, ale dupa od niej wzrasta. Naprawdę trzeba lokować środki finansowe w składniki pełnoziarniste. 8. Czekolada jest dozwolona na kuracji, ale gorzka i w małej ilośći. powinna posiadać ponad 70% kakao w składzie, a jej dawka w Twojej kuracji musi być znikoma. Wiem jak ciężko jest odstawić słodycze, szczególnie kiedy człowiek jest uzależniony od pustych węglowodanów, ale da się. No i w miejsce czekoladowych przysmaków lepiej zjeść owoce. 9. Jak już przy owocach i węglowodanach jesteśmy, to proponuję nie jeść ich po 14:00, gdyż nie zdążysz ich spalić jeżeli dodatkowo nie uprawiasz żadnego sportu. 10. Napoje gazowane to zło! Wypierdol wszystkie za okno albo wylej alt4 do kibla. Rdza w rurach puści, a Ty nie zagazujesz organizmu i nie pochłoniesz tys. pustych kalorii. W to miejsce wstaw szejker do robienia pysznych, owocowych smoothies albo wodę niegazowaną z cytryną i miętą. Ja tak wykonałem, a uwierz mi, że byłem uzależniony od Coli. taki zabieg już dał spory efekt bez zabiegu odchudzającej, to był mój pierwszy krok, dzięki któremu pozbyłem się ponad 5 kg. 11. Smaczne, pełne konserwantów kefiry z owoców zamień na jogurt naturalny. Tak wiem, dupy nie urywa, ale jak dodasz świeże owoce i zmiksujesz to żaden gotowiec nie może się równać. 12. Twoje zapasy spożywania

powinny uwzględniać składniki z dużą zawartością błonnika pokarmowego.

Efekt daje murowany, a Ty i Twoje jelita zobaczycie jasność, jeżeli rozumiesz co mam na myśli. 13. Licz kalorie zanim będziesz gotować. Rozpisz na kartce co chcesz zjeść, waż wszystko i przeliczaj. posiadasz 5 pokarmów, a na start zapewne mniej więcej 2000 kcal. Musisz rozsądnie tym gospodarować. Z czasem też będziesz musieć obniżyć dawka dziennie przyswajanych kalorii albo dorzucić aktywność fizyczną. zero do jakiego zejdź z kaloriami to 1500, ale stopniowo! 14. Nie głodź się, bo zrobisz beng i jojo Cię dopadnie. Jeżeli redukujesz masę musisz to robić z głową, inaczej ogranizm Cię przekona, że mak za rogiem nie jest taki zły i możesz tam wapść na 2, 3, 4 kanapki. Przecież nikt nie zauważy. 15. Nie armatę się przed aktywnością fizyczną. Bez tego niezależnie czy okaże się to jogging, rower, pływanie, rolki albo kombo tych sportów i tak będą Ci one potrzebne. W pewnym sytuacji osobiście zestaw dań to za mało. W sumie to by jest na tyle. Więcej swoich sposobów nie pamiętam, a jak coś mi się przypomni to nadpiszę i dam znać. Jeżeli chcesz o coś zapytać pisz na maila edwin.zasada@gmail.com albo w komentarzu. Na 100% odpowiem, tym bardziej, że zdaję sobie sprawę, że zestaw dań to naprawdę indywidualną kwestia i potrzeba w niej dużo wsparcia otaczających nas ludzi. Powodzenia i dawaj znać o wynikach zmagania się z kilogramami.

 

Zobacz też 

FormExplode


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness