Jak uniknąć nagłych napadów głodu? To musisz wiedzieć!

Jak uniknąć nagłych napadów głodu? To musisz wiedzieć!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Dbasz o linię, ale nie możesz dać radę sobie z nagłymi atakami głodu na przykład po powrocie z obowiązków albo późnym wieczorem?jak  sobie  radzić  z  atakami  głodu

okazuje się na to sposób. anna Jardanowska, dietetyk z Centrum Fitness Fabryka sprawności fizycznej radzi, jak zapanować nad atakami głodu: zazwyczaj przyczyną nagłych napadów wilczego apetytu bywa niewłaściwe odżywianie się w ciągu dnia. mnóstwo ludzi je nieregularnie, a ; pasuje na przykład z drugiego śniadania czy lunchu, przez co po powrocie czterech ścianach doznaje spory ssanie w żołądku i je szczególnie więcej. Jeśli chcemy temu zapobiec, powinniśmy przede wszystkim posiadać na uwadze o pięciu posiłkach w ciągu dnia, w odstępach około trzygodzinnych. Jedząc mniej, ale za to częściej nie będziemy odczuwać tak silnego apetytu wieczorem, a ponadto zwalczymy pokusę podjadania. Zadbajmy też o właściwe zbilansowanie posiłków, a w szczególności dostarczenie organizmowi błonnika, którego bogatym źródłem okazują się na przykład produkty pełnoziarniste. Unikajmy Jak poradzić sobie z nagłymi napadami głodu? natomiast spożywania dużej ilości żywności o wysokim indeksie glikemicznym – to niejako sprawia nagłe zmiany poziomu cukru we krwi i również przyczynia się do wilczy  apetytnapadów głodu Prostym i praktycznym środkiem na zapobieganie objadaniu się po powrocie z obowiązków bywa przygotowywanie sobie posiłków dzień wcześniej. Gdy domu okaże się na nas czekał gotowy główny posiłek, który potrzebuje jedynie podgrzania, prościej okaże się się opanować i nie pochłonąć pierwszej rzeczy, którą znajdują się w schładzarce. Z tego względu prawidłowo bywa też pozbyć się niezdrowych przekąsek i zapełnić kuchnię pełnowartościowymi wyrobami, po które będziemy mogli dotknąć bez wyrzutów sumienia. Dietetyk porady. Nagłe napady głodu, jak sobie z nimi radzic? Na naszą figurę aż w 60 proc. wpływa to, jak się odżywiamy. Jakimi zasadami się kierować, jeśli chcemy prowadzić zdrowy styl życia? W cyklu wskazówek wątpliwości rozwiewa dietetyk z Centrum Fitness Fabryka kondycji anna Jardanowska. Jak poradzic sobie z naglymi atakami alt2 glodu na przykkad po powrocie z pracy albo poznym wieczorem?   anna Jardanowska, dietetyk z Centrum Fitness Fabryka kondycji: zazwyczaj przyczyną wilczy  gółdniespodziebwanych napadów wilczego apetytu okazuje się niewłaściwe odżywianie się w ciągu dnia. mnóstwo ludzi je nieregularnie, a co więcej pasuje na przykład z drugiego śniadania czy lunchu, poprzez co po powrocie do mieszkania czuje wielki ssanie w żołądku i je szczególnie więcej. Jeśli chcemy temu zapobiec, powinniśmy przede wszystkim pamietać o pięciu posiłkach w ciągu dnia, w odstępach mniej więcej trzygodzinnych. Jedząc mniej, ale za to częściej nie będziemy odczuwać tak silnego apetytu wieczorem, a ponadto zwalczymy pokusę podjadania.  Zadbajmy więc o właściwe zbilansowanie posiłków, a w szczególności dostarczenie organizmowi błonnika, którego

bogatym źródłem są na przykład artykuły pełnoziarniste.

Unikajmy natomiast spożywania dużej ilości żywności o wysokim indeksie glikemicznym – to ponieważ przynosi nagłe modyfikacje poziomu cukru we krwi i również przyczynia się do napadów głodu. Prostym i alt3 praktycznym środkiem na zapobieganie objadaniu się po powrocie z pracy okazuje się przygotowywanie sobie posiłków dzień wcześniej. Gdy mieszkaniu okazuje się na nas czekał gotowy posiłek, który potrzebuje jedynie podgrzania, prościej okazuje się się opanować i nie pochłonąć pierwszej rzeczy, którą znajdziemy w schładzarce. Z tego względu prawidłowo okazuje się też pozbyć się niezdrowych przekąsek i zapełnić kuchnię pełnowartościowymi wyrobami, po które będziemy mogli dotknąć bez wyrzutów sumienia. W piłce nożnej dość ważna bywa siła, szczególnie siła nóg. Gdy bywa za słaba, jesteśmy narażeni na kontuzje (jak w moim przypadku). Gdy bywa za szczególnie wielka, może posiadać wpływ na niedobór zwrotności i dynamiki. Jestem zwolennikiem ćwiczeń na gumach, dzięki którym możemy odwzorować określone zachowania piłkarza z boiska. ta praca może poprawić nasze zachowania na boisku. Poniżej dokładnie opis jak ćwiczę i dlaczego: 1) Przywodziciel – 4×20. Każde podanie wewnętrzną częścią stopy czy przyjęcie angażuję mięśnie przywodziciela. zaleca się o nim wiedzieć. alt4 2)Odwodziciel – 4×15. wspiera przy zmianie kierunku joggingu

i błyskawicznym odbiciu w bok. 3) Dwójka – 4×15.

błyskawiczne nagłe przyśpieszenie mocno obciąża mięsień dwugłowy uda, dlatego ja lubię robić to ćwiczenie. 4) Skip na leżąco – 4×20. Ruch kolana do klatki bywa charakterystyczny dla przyśpieszeń i szybkiego joggingu, dlatego w tym ćwiczeniu wykonywana bywa podobna praca. Dodatkowym plusem bywa zwiększenie zakresu ruchu (nadmierna elastyczność) 5) Skip na stojąco- 4×20. Moje ukochane, ponieważ ma obfite przełożenie na specjalizację piłkarską. Praca rąk, napięcie brzucha, ruch kolana imitują szybki sprint. Kształtujemy odpowiednie nawyki ruchowe, technikę joggingu i wzmacniamy najpotrzebniejsze mięśnie, których używamy przy starcie i joggingu. Jeśli chociaż o procent jesteśmy w stanie poprawić technikę joggingu, szybkość czy zwrotność to chyba prawidłowo, fakt ;)? Każdy może posiadać teorię jaką chcę, nie ma złotego środka. Ja uważam, że ćwiczenia na gumach niosą za sobą dużo korzyści i je poleca! A wy co o tym sądzicie;)?

 

Zobacz też 

Taniec Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness