Jak utrzymać dietę w Boże Narodzenie? Oto 10 prostych trików

Jak utrzymać dietę w Boże Narodzenie? Oto 10 prostych trików

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

św. to pora szczególnie trudny dla wszystkich na kuracji. Mam siedzieć oraz patrzeć jak wszyscy jedzą? Mam przygotowywać sobie posiłki jak leczeniu? Nie wolno mi zjeść porcji makowca? Bzdury, nie zaleca się tak myśleć. Daj więc sobie pozwolenie w te 3 dni na skrawek ciasta albo pierogi z mąki pszennej. Twój przemiana materii nie ucierpi w ciągu 3 dni jeśli odpowiednio o niego zadbasz. przemiana materii bywa sumą wszystkich odpowiedzi chemicznych, które wytwarzają energię oraz regulują przemianę materii. Musisz jednak przyswoić, że przemiana materii jest zależne od mnóstwo czynników. Na czynniki takie jak wiek, uwarunkowania genetyczne czy płeć nie posiadasz wpływu. Ale posiadasz wpływ na 2 podstawowe czynniki, którymi możesz sterować: kuracja dietetyczna oraz SPORT *** Proponuję Wam kilka danych rad jak wytrwać w św. będąc na kuracji. dużej grupie z Was okazują się te zasady znane. niejednokrotnie o nich wspominam. Znane okazują się też z Internetu, gazet, książek - właściwie wszędzie trzeba o nich przeczytać. Niestety nie znajdziecie w nich KONKRETÓW odnoszących się do Siebie, do własnego JA...Nie znajdziecie w nich odpowiedzi na pytania... ...ile mogę zjeść JA, konkretnie JA, o której mogę zjeść JA? Czy mogę wypić lampkę wina JA? *** Przeczytajcie moje porady świąteczne a gwarantuję Wam, że jeśli dostosujecie się do wszystkich 10 rad nie przytyjecie a także schudniecie! 1. szczególnie ważna zasada!!! Trzeba powiedzieć wszystkim, z którymi obchodzimy św. , że jesteśmy na kuracji. Wtedy też nie będziemy słyszeć tych głosów za plecami : spróbuj!! nie zjesz tego?! zjedz to! nic się nie stanie jak spróbujesz kawałeczek! matka tak sie napracowała..! Nie ma czego się wstydzić, mówiąc że sie odchudzamy. Wiem, wiem, a co wtedy kiedy wszyscy się dowiedzą o naszej kuracji a my nie wytrwamy w własnym postanowieniu. Nic się nie stanie!!! Jesteśmy wyłącznie ludźmi, mamy swoje słabości. Mamy prawo nie wytrzymać. Z drugiej strony mamy kolejny bodziec aby trzymać menu - 10 rad jak trzymać dietę w czasie świąt Bożego Narodzenia czyli udowodnić przed innymi, że dam radę. Ale to taki bodziec więcej dla wytrwałych jak  nie  przytyć  w  św.oraz odpornych graczy!! 2. Kalorie. Chcesz wyliczać kalorie tak jak leczeniu? Proszę szczególnie! wyłącznie musisz mieć świadomość, że bywa to szczególnie pracochłonne oraz rzadko kiedy wychodzi prawidłowo. A co bywa najistotniejsze w św.? dania wigilijne na które czekał każdy z nas poprzez cały rok. Więc takie kalkulowanie kalorii odbiera radość z spożywania oraz to bywa chyba najistotniejsze, fakt? 3. Regularne menu. właściwie jemy 4-5 produktów. W czasie świąt (tu akurat zasada sprawdza sie też podczas np. wesela całonocnego) możemy pozwolić sobie na 5-7 a także 8 produktów. Wybieracie sami h produktów. Dla praktycznie wszystkich ludzi będących na kuracji św. Bożego Narodzenia stanowią nie lada wyzwanie – liczność smakołyków, tradycja całodziennego biesiadowania w gronie rodzinnym przy stole oraz troskliwe mamy/babcie/ciotki podsuwające dietującym pod nos kuszące kąski nie ułatwiają sprawy. Istnieje całe mnóstwo wskazówek jak radzić sobie z tym niełatwym czasem pełnym pokus testujących naszą silną preferuję – wyselekcjonowaliśmy wśród nich te, które są najskuteczniejsze a jednocześnie najłatwiejsze do korzystania z aby udzielić pomocy ci przygotować się do tego starcia.

Opaski na rękę Warszawa

Czego na pewno nie polecamy:

Popularna rada #1 Unikaj spotkań rodzinnych oraz z przyjaciółmi; tak, zapewne to rozwiązuje kłopot wystawnego składników, ale nie chodzi przecież o to, żeby niszczyć twoje życie towarzyskie, prawda? Popularna rada #2 Weź ze sobą lekki posiłek przygotowany wcześniej w plastikowym pojemniku oraz niepostrzeżenie połóż na talerzu. Nawet nie będziemy tego komentować. To już chyba skuteczniej skorzystać z rady #1 oraz zostać w 4 ścianach. Serio, św. miałyby polegać na jedzeniu gruczołów mlekowych z drobiu z pudełka ukrytego w rękawie? A dziś konkrety – jak jeść w św., mieć z tego radość, nie wywoływać krytycznych spojrzeń rodziny oraz jednocześnie nie przytyć? 1.   Niech powinno wyjątkowo przemyśl jakie dania świąteczne w szczególności uwielbiasz? Pomyśl o tych, które są alt2 niespotykane oraz w twojej rodzinie charakterystyczne wyłącznie dla świąt Bożego Narodzenia, jedzone raz do roku. Odpuść sobie tiramisu, puree ziemniaczane, schabowe, chleb – możesz jeść je zawsze. Przeznacz swoje ekstra kalorie na to, co ponownie zjesz tylko za rok – może kutia, zupa grzybowa albo piernik? Dla każdego powinno to inne danie, każda rodzina oraz rejon Polski mają swoje zwyczaje,   jak  nie  przejeść  się  w  św.dla niektórych niespotykane będą pierogi a dla pozostałych śledzie. Pamiętaj, że Wigilia, identycznie jak każdy inny dzień roku, ma zaledwie 24 h, tyle, że tego dnia więcej razy niż zwykle przyjdzie ci testować twoją silną preferują. lub wybredny/wybredna, weź wyłącznie to, co niespotykane. 2.   wybierz mniejsze zło mnóstwo ludzi popada w pułapkę zakładając, że skoro oraz tak złamią zasady własnej kuracji odchudzającej (jakakolwiek by ona nie była) jedząc zabronione na niej rzeczy, równie prawidłowo mogą jeść wszystko co popadnie w monstrualnych dawkach. Nie idź tą drogą, to po prostu głupie. Twoje ciało to nie śmietnik, weź wśród dostępnych dań te mniej ‘złe’. Wybierz mniej tłustą rybę albo taką, która ma więcej białka. weź po karpia w galarecie raczej niż po śledzia pod śmietanowo-majonezową pierzynką. Zacznij od zupy, nawet, jeśli jest zabielana śmietaną oraz zagęszczana mąką, to jest oraz tak świetnym rozwiązaniem. Wybierz kapustę z grzybami (lekka, bogata w witaminę C) raczej niż ciężki bigos. Myśl. Zanim. Zjesz. 3.   Miej swój (lekki) wkład w menu świąteczne Zorganizowanie kolacji wigilijnej dla całej rodziny to nie lada wyzwanie oraz twój wkład na pewno pozostanie doceniony. Dopytaj co możesz przygotować oraz przygotuj to w lekkiej wersji (może to być ciasto light z gotowej mieszanki – nikt nie zauważy a efekt murowany).  Pamiętaj, żeby nie przesadzać z dietetycznością dania – jeśli twoja rodzina lubuje się w ciężkich potrawach, zaserwowanie im ciasta fasolowego albo sałatki z samych brokułów z pomidorami o vinaigrette może być dla nich obszernym alt3 szokiem. Wybierz coś stonowanego, co trafi w ich gust oraz jest zgodne z zasadami twojego odżywiania. Możesz podjąć się wykonania sałatki majonezowej oraz zastąpić zwykły majonez lekkim (np. Walden Farms zero kalorii) albo przygotować ciasto oraz wybrać lekki przepis (np. sernik orzechowy z odtłuszczonym masłem orzechowym PB2). Nikt nie może mieć do ciebie pretensji, jeśli wśród dań dostępnych na stole wybierzesz przygotowane poprzez siebie, za to będziesz mieć stuprocentową gwarancję, że kalorie, tłuszcz oraz węglowodany posiadasz pod pełną kontrolą.  

Od świątecznego stołu trudno wstać.

Jak nie barszcz z uszkami, to pierogi z kapustą, jak nie pierogi to pyszne ciasta. oraz jak tu się oprzeć pokusie?   jak  wytrzymać  na  kuracji  w  św.Uwaga! Nie opieraj się za mocno... możesz na kilka dni zapomnieć o zasadach zdrowego żywienia. Jeśli mimo wszystko nie chcesz w św. zaprzepaścić efektów treningów, zachowaj odrobinę zdrowego rozsądku. Jedz powoli Przede wszystkim: nie rzucaj się na stół. Jeśli posiłek wieczorny wigilijna okazuje się planowana na późniejszą godzinę, zjedz w ciągu dnia standardowe śniadanie oraz posiłek: owsianka okazuje się świetnym pomysłem na początek dnia. Da Ci energię, ale jednocześnie z samego rana podkręci przemianę materii oraz przygotuje na wieczorną ucztę. Pomyśl też o lekkim obiedzie. przygotowana na grillu ryba z warzywami okaże się świetnym rozwiązaniem. Dzięki temu nie rzucisz się na stół jak wygłodniałe zwierzę. W św. zwykle spędzamy bardzo dużo okresu przy stole, więc zaleca się jeść powoli. wtedy trudniej nam okaże się pochłonąć za bardzo olbrzymie ilości smakołyków, ponieważ sprawniej poczujemy się syci. zrób przerwy między posiłkami zazwyczaj dochodzi do tej sytuacji, że nie wstajemy od stołu nawet na chwilę. Zaczynamy od przystawek oraz zupy, zaraz później przychodzi czas na ciepłe dania, a później pojawiają się tace z ciastami. Nasza rada: nie jedzmy wszystkiego naraz. Na pewno chcesz uniknąć niestrawności czy niedobrego samopoczucia, dlatego nie przedobrzaj. Kiedy zjesz jedno danie, wykonaj sobie przerwę na pogaduszki z kuzynką, której dawno alt4 nie zaobserwowałeś czy przeglądanie starych fotografii. Dzięki temu spędzisz miły czas z rodziną, usłyszysz kilka historii, o których do tej pory nie miałeś terminy oraz dasz sobie czas na odpoczynek. Pij wodę albo herbatę Wszyscy doskonale mamy przyswojone reklamy coli związane ze świętami. To już niemalże tradycja oraz trudno byłoby sobie wyobrazić taki czas bez butelki z czerwoną etykietą na stole. Pora mimo wszystko zmodyfikować zwyczaje. Jeśli nie chcesz żadnych komplikacji żołądkowych, pij wodę oraz herbatę. mała czarna w rozsądnej ilości też ci nie zaszkodzi. Zrezygnuj mimo wszystko z napojów gazowanych, które zawierają dużo cukru oraz konserwantów. oprócz tego, że w kombinacji z jedzeniem, które wielokrotnie okazuje się ciężkostrawne, mogą spowodować wzdęcia, to dołożysz sobie dodatkową porcję kalorii, a w czasie świąt już oraz tak dostarczasz ich sobie z nadwyżką. Nie polecamy też soków. Mimo tego, że niektóre z nich faktycznie są naturalne oraz zawierają mnóstwo witamin, to mimo wszystko non stop ustępuje taki sam problem: cukier. Makowiec, piernik czy czekoladowy Mikołaj pomogą. Po słodycze sięgaj z głową codziennie starasz się dbać o to, by sposób, w jaki się odżywiasz, był względnie zdrowy? Ograniczasz słodycze oraz słone przekąski? św. to czas, kiedy na chwilę zapominamy o wszelkich zakazach oraz nakazach. Cieszymy się smakiem, bez wyrzutów sumienia, ponieważ wiemy, że zaraz wszystko spalimy na nartach czy wracając do własnego planu treningowego. mimo wszystko nie przesadzajmy. Cukier w za bardzo dużej ilości - szczególnie dla ludzi, które zazwyczaj ograniczają jego jadłospis - może być bardzo niebezpieczny. Spróbuj po kawałku każdego z ciast, ale nie pożeraj natychmiast połowy makowca. idź na spacer Bez względu na to, czy za oknem okaże się prószył śnieg czy nie, zaleca się zabrać bliskich oraz pójść na wspólny spacer. To zawsze korzystny pretekst do tego, by choć na godzinę uciec od świątecznego stołu oraz przygotować miejsce na następne dania. Do tego zawsze się odrobinę poruszasz oraz 

 

Zobacz też 

Crossfit Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness