Jak żyć dłużej? Oto największy sekret

Jak żyć dłużej? Oto największy sekret

Redakcja

2017-07-05

brak komentarzy

Praktycznie nikt nie ma zagwarantowanego życia wolnego od dolegliwości, urazów i problemów zdrowotnych. wraz z wiekiem każdy człowiek okaże się musiał stawić czoła przynajmniej jednej poważnej chorobie – cukrzycy, rakowi, chorobie serca, itp. mimo wszystko poważne modyfikacje w stylu życia mogą wyłącznie złagodzić intensywność tych dolegliwości, ale też przyspieszyć kurację w przypadku kiedy chorujemy albo doświadczamy urazu, czy pomóc uniknąć chorowania w całości. mniej więcej 1/2 niebezpiecznych dolegliwości, na które cierpimy jako osoby w podeszłym wieku, spowodowana jest niezdrowym trybem życia, który prowadzimy jako 30, 40 i 50 latkowie. Oczywiście zdarzają się przypadki osób, które dożywają w zdrowiu niemal 100 lat, mimo że nigdy nie ćwiczyły, paliły mnóstwo papierosów i nie dbałysekret  na  długowiecznosć o zestaw dań, jednak okazują się to wyjątki. Większość osób, która doprowadza taki tryb życia, umiera przedwcześnie.

Dlatego zaleca się poważnie zastanowić się nad zmianami, które wyłącznie pomogą uniknąć dolegliwości w przyszłości,

ale poprawią jakość życia już obecnie. Zmień zestaw dań menu dostarcza podstawowych witamin i minerałów, które w różny sposób wpływają na organizm – niektóre wit. przyspieszają przemiana materii, inne wzmacniają odporność, a jeszcze inne wzmacniają kości. wiele witamin i minerałów wpływa na kilka czynników jednocześnie, dzięki czemu mają jeszcze lepszy wpływ na nasze zdrowie. Dla jak najmocniejszego efektu, należy dostarczać organizmowi wszystkie możliwe wit.. W przypadku zachorowania (np. na cukrzycę) dopasowuje się zestaw dań do stanu chorego, tak by pomagała zwalczać chorobę i wzmacniać jego odporność. Druga sprawa to wpływ posiłków na sylwetkę – otyłość i nadwagę niosą ze sobą mnóstwo zagrożeń, takich jak np. niebezpieczeństwo zawału albo niebezpieczeństwo zachorowania na cukrzycę. Pilnowanie wagi redukuje niebezpieczeństwo zachorowania na mnóstwo odmian raka, więc niebezpieczeństwo dolegliwości serca, cukrzycy, dolegliwości stawów i mnóstwo pozostałych. Podstawy Regularny ruch zapewni dłuższe życie prawidłowej kuracji odchudzającej Podstawą prawidłowej kuracji odchudzającej jest dostarczanie organizmowi odpowiedniej ilości energii na cały dzień bez zbytniej ilości kalorii, która może się w nim odkładać. licznych profesjonalistów i profesjonalistów od dawna sugeruje, że podstawowymi składnikami prawidłowej kuracji odchudzającej powinny być przede wszystkim jarzyny i owoce, więc pieczywo pełnoziarniste i nisko tłuszczowe (czy beztłuszczowe) artykuły mleczne. Drugim krokiem podczas przechodzenia na zdrową zestaw dań jest zmniejszenie spożycia specyfików, które mają zły wpływ na zdrowie, takich jak np. słodycze, czy inne artykuły obejmujące olbrzymie ilości cukru albo tłuszczy (najbardziej niezdrowe okazują się tłuszcze trans). Należy także wystrzegać się specyfików, które nie mają żadnych składniki odżywczych, za to pełne okazują się pustych kalorii – np. kolorowych napoi gazowanych. Żeby przestawić się na zdrowy tryb odżywiania należy uważać na kilku prostych zasad: wypróbuj jak najwięcej składników lekkich, niskokalorycznych i prawidłowych. Planuj posiłki wcześniej, żeby zawsze pilnować tego, co będziesz jeść. Planuj posiłki tak, żeby jeść częściej w ciągu dnia, ale żeby były to mniejsze porcje. Zacznij ćwiczyć wiele analiz medycznych i publikacji profesjonalistów z całego świata wyraźnie wskazuje na to, że sport i aktywność fizyczna zmniejszają niebezpieczeństwo zachorowań na poważne przypadłości. będzie maksymalna fakt, że regularne ćwiczenia zmniejszają niebezpieczeństwo dolegliwości serca, cukrzycy, mnóstwo odmian raka, czy stanów depresyjnych. Jeżeli trenujemy regularnie, już po pewnym czasie zauważymy pierwsze efekty – np. wzrost tkanki mięśniowej, poprawę obowiązkach układu krążenia. tymczasem lata regularnego ćwiczeń przyczynią się do zmniejszenia ryzyka zachorowania na mnóstwo niebezpiecznych dolegliwości. Poza tym ruch to także świetny metoda na gubienie zbędnych kalorii. Podstawy ćwiczenia Żeby aktywność fizyczna przynosiła oczekiwane efekty, musi zostać częścią życia ćwiczącego – treningi muszą odbywać się regularnie. Już 15-20 minut dziennie, regularnie powtarzane, przynosi pozytywne efekty dla człowieczego alt2 ustroju i dla naszego samopoczucia. najistotniejsze żeby aktywność fizyczna przyspieszała tętno ćwiczącego i zmuszała go do pocenia się, wtedy wiadomo, że wywoła efekty. Nie trzeba natychmiast zabierać się za profesjonalne treningi ani próbować ćwiczyć ponad swoje siły – spacery, szybki marsz, czy praca w ogrodzie nadają się doskonale, żeby stawiać pierwsze kroki. Żeby ćwiczenia stały się częścią codziennego życia, należy uważać na kilku prostych zasad:

Zażywaj aktywności w dowolnej możliwej formie – każdy ruch jest lepszy od jego braku.

Wybierz takie ćwiczenia jakie lubisz, żeby sprawiały ci one radość. Zacznij spokojnie, powoli zwiększając stopień intensywności ćwiczeń, żeby nie zniechęcić się do sportu na samym początku.     2. otyłość  Kolejnym oczywistym powikłaniem takiego trybu życia okazuje się otyłość. Mało aktywności uniemożliwia spożytkowanie kalorii, zaburza procesy przemiany metabolicznej oraz absorpcji witamin, co skutkuje zbieraniem się warstwy tłuszczu. 3. przypadłości układu krążenia oraz tylko Jeśli nieaktywna osoba dodatkowo źle się odżywia  w organizmie odkłada się zły cholesterol, co skutkuje zmniejszeniem wydajności badań serca. Zaburzenia w układzie krwionośnym mogą natomiast skutkować licznymi dolegliwościami w tym cukrzycy takie jak 2 oraz nowotworami. 4. zaparcia nadto długie przebywanie  jak  długo  żyć  w położenia siedzącej powoduje także obstrukcje.

Pozycja ta osłabia mięśnie jamy brzucha oraz spowalnia ruchy jelit

, to tymczasem okazuje się przyczyną zaburzeń wypróżniania oraz zalegania resztek w jelitach, które gnijąc tworzą substancje toksyczne, a te zanieczyszczają cały organizm oraz wpływają na ogólne złe samopoczucie. 5. Hemoroidy oraz żylaki zazwyczaj tworzącymi jednak przypadkami stale siedzących ludzi okazują się hemoroidy oraz żylaki. Oba te nieprzyjemne efekty okazują się wywołane nadmiernym naciskiem na żyły oraz tętnice, a w efekcie zalegania krwi w żyłach oraz rozwojem stanów zapalnych.   Ile aktywności to non stop za mało? Jak ostrzega alt3 American Heart Association [1], jeśli chcesz zatroszczyć się o swoje zdrowie, nawet regularnie wykonywane treningi mogą okazać się niewystarczające. Jeśli Twoja jedyna aktywność to treningi wykonywane kilka razy w tygodniu - robisz nazbyt mało, by ustrzec się przed negatywnymi skutkami siedzącego trybu życia. Według przeprowadzonych analiz nawet osoby systematycznie ćwiczące, ale spędzające większość momentu w położenia siedzącej, okazują się poddane większemu ryzyku wystąpienie negatywnych skutków związanych z siedzącym trybem życia.  Naukowcy twierdzą, że potrzeba więcej analiz, by uzyskać informacje na temat, ile oraz jakie działania okazują się niezbędne, by neutralizować efekty spędzania momentu w położenia siedzącej.  Nie mnie jednak, do tego momentu zasadne wydaje się spożywanie jak największej ilości aktywności fizycznej w ciągu całego dnia, i dążenie do wypełniania zalecanego przynajmniej tygodniowej aktywności, tj. 150 minut aktywności o umiarkowanej intensywności.   Siedzący tryb życia - jak sobie z nim radzić?  najważniejsze okazuje się zagwarantowanie sobie codziennej porcji aktywności. Może być to chociaż spacer albo marsze. Wydaje Ci się, że jesteś zapracowany oraz po prostu nie posiadasz momentu? 

EcoSlim prezzo

Wszystko jest zależne od Ciebie, będzie wystarczające tylko dokonywać wlaściwych wyborów :)

Zamień samochód na rower, schody ruchome na tradycyjne, wyjdź z tramwaju/autobusu dwa przystanki wcześniej, zamiast mówić ze przyjaciołom poprzez telefon, spotkajcie się na spacer. trzeba wprowadzać do własnego życia aktywności ogólnorozwojowe, które wprawią w ruch całe ciało oraz wzmocnią wszystkie mięśnie. Jeśli posiadasz napięty grafik zamiast jednego długiego ćwiczeń, wykonaj krótki trening poranny (10 - 15min) oraz dodatkowo krótki wieczorem. Więcej pomysłów dla zapracowanych znajdziesz tutaj: 15 sposobów na ruch w zapracowany dzień Kolejnym krokiem okazuje się korekta zabiegu odchudzającej, czyli stałe, zdrowe odżywianie, zrezygnowanie z pałaszowania Regularne uczestnictwo w nabożeństwach bywa związane z więcej optymistycznym spojrzeniem na świat i mniejszymi skłonnościami do stanów alt4 depresyjnych. Wyniki najnowszych analiz wspierają poprzednie ustalenia, z godnie z którymi aktywna przynależność religijna promuje zdrowie psychiczne i ruchowe: redukuje ryzyko przed czasem zgonu prawdopodobnie poprzez łagodzenie nerwów, umożliwienie tworzenia znaczących interakcji społecznych i pomoc w ograniczaniu złych nawyków. Ci, którzy deklarowali udział w praktykach religijnych więcej niż raz w 7 dniach w danym m-cu, mieli 56% więcej szans na lepsze wyniki na „skali optymizmu" niż ci, którzy nie uczęszczali w spotkaniach wspólnoty religijnej. Poza tym osoby religijne miały o 22% niższe ryzyko doświadczania objawów stanów depresyjnych niż ludzie unikający nabożeństw. badacze podkreślają, że nie należy wnioskować jakoby udanie się do kościoła, synagogi czy meczetu czyni życie weselszym. Istnieje tu niejako korelacja, ale niekoniecznie korelację przyczynowy. da się niejako argumentować, że ludzie więcej optymistyczni mogą chętniej brać udział w praktykach religijnych.

Badanie z udziałem zespołu starszych niewiast wykazało, że panie, które regularnie uczestniczyły w nabożeństwach, miały 20% niższe ryzyko śmierci w ciągu ośmioletniego kresu monitorowania ich stanu kondycji. W ramach nowych badań ponownie przeanalizowano określone aspekty danych ponad 93 1000 niewiast w wieku 50-79 lat, które uczestniczyły w badaniu Women's Health Initiative. Uczestniczki wypełniły dokładny kwestionariusz dotyczący ich wierzeń, praktyk religijnych, stanu kondycji, samopoczucia psychicznego, etc. Poza podanymi powyżej rezultatami, wykazano m. in., że kobiety regularnie uczęszczające na spotkania religijne,długowieczność miały o 28% większe perspektywy na wsparcie społeczności - co wielokrotnie oznaczało, iż częściej mogły liczyć na pomoc przy różnorodnych zwyczajnych obowiązkach, przejawy troski o ich zdrowie i pozytywny stan psychiczny, asystę przy wizytach u lekarza, etc. Osoby religijne rzadziej palą papierosy, unikają nadmiernych ilości alkoholu, częściej chodzą do lekarza i doprowadzają zdrowszy tryb życia. Wyniki analiz zamieszczono w magazynie Religion and Health.

 

Zobacz też 

Sporty Zimowe Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness