Jak czuć się aktywnie na plaży? Porady dla puszystych!

Jak czuć się aktywnie na plaży? Porady dla puszystych!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Jeśli spędzacie właśnie wakacje na wybrzeżu, da się wzbogacić swój wypoczynek oatrakcyjna  na  plaży

wspólną aktywność z bliskimi. Nie ma nic prostszego oraz przyjemniejszego jak aktywny wypoczynek nad skąpanym w słońcu brzegiem morza. nie jedynie będziecie mogli podziwiać wspaniałe okoliczności natury, ale złapiecie nieco promieni ogrzewając naturalnie swoje ciało oraz spalicie zbyt duża ilość wakacyjnych kalorioraz. Czy wspomnieliśmy, że ćwiczenia na piaszczystej plaży okazują się dodatkowym wyzwaniem dla waszych mięśni? Aktywność na takim podłożu to następne utrudnienie, które okazuje się kolejnym świetnym środkiem na budowanie sprawności. poniżej ćwiczenia, które musicie koniecznie wypróbować na plaży: bieg To najłatwiejsza rzecz jaką da się robić na plaży – da się biec wzdłuż linii brzegowej. Spróbujcie wyznaczyć sobie cel w postaci joggingu w różnych warunkach (przypływ, odpływ) oraz na różnej nawierzchni – sprawdźcie lokalne wiadomości odnośnie pływów morskich. Po plaży biegajcie wczesnym rankiem, lub o zachodzie słońca. W taki sposób unikniecie słońca w czasie jego największej aktywności oraz tłumu plażowiczów. Upewnijcie się także, że wasza plaża okazuje się dostatecznie długa oraz nie przecinają jej mola, czy nawierzchnie o innej strukturze. Jeśli chcesz uzyskać wiadomości na temat więcej o bieganiu na plaży,   jak  być  atrakcyjna  na  plażykliknij TUTAJ. Pływanie Pływanie to świetny metoda na zaangażowanie całego ciała w środowisku wodnym. Pamiętajcie, by pływać w miejscach do tego wyznaczonych! Dodatkowym bonusem pływania w morzu okazuje się naturalny peeling, jaki serwuje nam słona woda. Dodatkowo słynie ona z właściwości leczniczych oraz wzmacniających układ odpornościowy. Siatkówka plażowa Chyba każdy z nas lubi taki sport. Nie licząc samej zabawy, w ciągu 45 minut gry w siatkówkę plażową da się spalić 585 4 sposoby na bycie aktywną na plaży! kalorii. ta aktywność wzmacnia mięśnie (szczególnie górne części – ramiona, barki), więc utrzymuje smukłe oraz jędrne uda. Bodyweights Pompki, plank, squat, sqats – to wasza aktywność! oraz nie potrzebujecie żadnego sprzętu! Wybierzcie swoje ukochane ćwiczenia oraz spróbujcie wykonywać je w seriach poprzez 20 minut. Teoretycznie nic nie sprzyja więcej treningom niż wakacje. Wiecie: ciepło, słońce, mnóstwo wolnego czasu – wydaje się, że to idealne zasady do tego, żeby ćwiczyć, oraz to dużo więcej,   jak  się  dobrze  czuć  na  plaży  niż zazwyczaj. Oczywiście, tak wygląda teoria. bo w praktyce zawsze okazuje się albo za gorąco, albo za deszczowo, albo nadto leniwie, albo nadto krótka doba. Koniec z tym – dzisiaj kilka metoda na to, aby być aktywnym przez całe wakacje. Kocham okres letni, bo prawie codziennie da się ćwiczyć na dworze (no, może z wyjątkiem tych momentów, kiedy leje jak z cebra albo okazuje się jakaś duża burza). Słońce świeci, więc kiedy go nie ma, nadal okazuje się w miarę ciepło oraz nie trzeba posiadać na sobie pięciu warstw koszulek, bluzek oraz bluz, które jedynie przeszkadzają. Ale wakacje też rozleniwiają. Na tyle, że jak się opuści jeden trening, to zaraz za nim idzie drugi, trzeci oraz czwarty oraz zanim się obejrzysz, mija miesiąc, a ty zamiast regularnie biegać czy

ćwiczysz napinałeś mięśnie oglądając seriale. 1.

Jeżeli przenigdy nie udaje ci się zrobić ćwiczenia w dzień, zacznij wreszcie planować go RANO. Bądźmy szczerzy: nic ci się nie stanie, jak trzy razy w tyg. podniesiesz o 8, a nie o dwunastej oraz natychmiast zrobisz trening. To okazuje się wyjście, które w szczególności alt2 preferuję oraz pisałam już o tym wiele razy – dzięki temu mam ćwiczenia odhaczone , a przed sobą caaaaały dzień na wykonywanie czysto wakacyjnych rzeczy.  Jak zerwać się rano z łóżka oraz iść na trening?  1. Wieczorem przygotuj sobie ubiór do ćwiczeń albo biegania, rozłóż matę, jeśli okazuje się potrzebna, przygotuj buty oraz butelkę z wodą. 2.  w miejsce 50 budzików nastaw 2 w odstępie 15 minut. Ustaw do nich odmienną melodię niż zazwyczaj. 3. Po usłyszeniu budzika nie przysypiaj, jedynie usiądź. Posiedź chwilę oraz stopniowo wstawaj z łóżka. Drzemki nie otwierają perspektywy wstać 2. Zaangażuj znajomych Zawsze okazuje się pewien człowiek, kto spędza wakacje mieszkania. Wyciągnij go – niekoniecznie na zwykły trening, ale chociaż na wspólne jogging, jazdę rowerem, rolki czy jakieś wakacyjne sportowe wydarzenie (wielokrotnie olbrzymie miasta organizują jakieś sesje na ćwiczeń na rześkim powietrzu za darmo). Od biedy może być przecież także długi spacer – z towarzystwem nie będziesz się nudzić, a aktywność zaliczona. Jeśli nie możesz znaleźć nikogo, kto miałby energię się poruszać – na różnych portalach z ogłoszeniami zawsze pewien człowiek szuka kolegi/koleżanki do treningów, więc na pewno kogoś tam znajdziesz. Dodatkowo poznasz kogoś nowego! 3. Spróbuj czegoś nowego Może to być po prostu inny trening (może joga?) – ważne, żeby był zupełnie różny od tego, co robisz zazwyczaj. Znalezienie sobie nowoczesnej „zajawki” spowoduje, że chętniej będziesz ćwiczył oraz prościej musi ci znaleźć motywację oraz energię. „Coś nowego” to będą też rolki, skakanka, wspinaczka czy pływanie na miejskim basenie – sam wybierz aktywność, jaka ci odpowiada oraz po prostu zacznij ją robić. W niektórych sporych metropoliach siłownie w wakacje alt3 mają dni otwarte oraz da się sobie za darmo przyjść na zajęcia. także władze miejskie mogą zorganizować jakiś darmowy trening na rześkim powietrzu – trzeba więc śledzić strony internetowe swoich miast 4. Podejmij wyzwanie Biegowe, przysiadowe, brzuszkowe – nieważne. ważne, żeby wydrukować sobie jakieś cele oraz codziennie niewielkimi kroczkami je spełniać Nie wiem jak wam, ale mi okazuje się prościej z określonym zamierzeniem, do którego dążę. Jeśli żadne wyzwanie ci nie

odpowiada, wymyśl je sam – chcesz do zakończenia miesiąc przebiec bez przerwy 5 kilometrów,

albo zrobić 100 przysiadów? Do pracy. 5.  Prowadź dziennik treningowy świetnym środkiem na znalezienie motywacji okazuje się regularne uzupełniane dzienniczka treningowego. Kup sobie ładny zeszyt albo skorzystaj z w internecie wersji oraz codziennie po ćwiczeniach pisz, co dzisiaj zrobiłeś. Po oraz tyg. aż żal opuścić trening wiedząc, że tak ci prawidłowo już szło 6. przenigdy nie dopuszczaj do większej przerwy między treningami niż 2 dni Nie ma nic prostszego, niż rozleniwienie się w taki sposób. Wiadomo, że nie każdy chce robić trening codziennie, ale jeśli posiadasz 2 dni przerwy oraz trzeciego dnia nie ruszysz tyłka, to zwiększasz prawdopodobieństwo, że nie ruszysz go także dnia czwartego oraz piątego. oraz szóstego. A później nagle zleci miesiąc, a ty się zorientujesz, że ostatni raz machałeś nogą cztery tygodnie temu. 7. Wybierz aktywne wakacje Jedziesz nad morze? Super! Morze to z wyjątkiem leżenia plackiem także okazja do bycia aktywnym – primo, jogging po krawędzi plaży okazuje się super okazją do opalenia się, wzmocnienia mięśni nóg (na piasku biega się ciężej) oraz wyrobienia sobie lepszej kondycji fizycznej. secundo, równie prawidłowo możesz trochę pozwiedzać alt4 – a przecież poruszanie się to też aktywność. Po trzecie – spróbuj zrobić kilka ćwiczeń… w wodzie. Zakwasy na udach gwarantowane Jeżeli wybierasz jezioro, koniecznie weź się na długie spacery oraz trochę zwiedzania.  8. Zacznij chodzić pieszo Latem już nie ma wymówki, że okazuje się nadto zimno – przejdź pieszo chociaż kilka przystanków, to zawsze jakiś ruch w ciągu dnia – zwłaszcza dla ludzi, które przenigdy nie mają na nic czasu, albo które nie potrafią wcisnąć normalnego ćwiczenia do swojego planu dnia. To jakie macie plany na ćwiczeń na wakacje? Moje już w najbliższym Motywacyjnym Poniedziałku!  . Beach soccer, czyli piłka nożna plażowa Beach soccer to po prostu piłka nożna na plaży. W rozgrywce biorą udział dwie drużyny, składająca się z 4 uczestników w polu oraz bramkarza. Mecz ciągnie się 36 minut. Składa się z 3 tercji po 12 minut. To okazują się podstawowe wiadomości o piłce nożnej plażowej. Poza tym, zwykle chłopcy uwielbiają po prostu kopać do siebie, czy żonglować piłką. 3. Plażowa piłka ręczna Coraz większą popularnością cieszy się piłka ręczna na plaży. Jak wygląda ta gra? Drużyna składa się z 3 uczestników oraz bramkarza. Mecz, podobnie jak w halowej piłce ręcznej, ciągnie się dwie połowy, ale w tym wypadku po 10 minut. standardowa bramka punktowana okazuje się 1 punktem, a tzw. spektakularna to 2 punkty. dobrze też zaznaczyć, że mecz wygrywa się zdobywając punkty meczowe. Za zgarnięcie połowy meczu dostaje się 1 punkt meczowy. Dogrywka odbywa się w systemie „shoot-out” (czyli rzut na bramkę, zawodnik okazuje się sam na sam z bramkarzem). Kto nie lubi porzucać sobie czymkolwiek    


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness