Jak mieć zgrabne nogi? Poznaj 5 niezawodnych ćwiczeń!

Jak mieć zgrabne nogi? Poznaj 5 niezawodnych ćwiczeń!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

 filmie „Pretty woman” Julia Roberts oplata nogami Richarda Gere mówiąc mu, ile centymetrów farta ma wokół siebie.ćwiczenia  na  nogi

A bywa tych centymetrów mnóstwo – niejedna z nas chciałaby móc pochwalić się taką ich liczbą. Niestety, niewiele możemy uczynić, aby dorównać pięknej aktorce w tym względzie. Możemy natomiast skutecznie wysmuklić nogi. zostaną zgrabniejsze oraz sprawią odczucie dłuższych. Odpowiednio dobrane ćwiczenia dopomogą także mięśnie, dzięki czemu nasz krok nabierze sprężystości oraz lekkości. O czym powinnaś mieć świadomość przed rozpoczęciem ćwiczeń na uda? mnóstwo ćwiczeń da się wykonywać mieszkaniu. Potrzebne będą: – odpowiednie miejsce, zapewniające wygoda aktywności, – stabilne krzesło z oparciem, – hantle albo plastikowe (małe) butelki po napojach wypełnione wodą. Poniższe propozycje pomogą ujędrnić uda oraz nadać im ładny kształt, mimo wszystko jeśli chcesz zdecydowanie zmniejszyć ich obwód, konieczne okazuje się włączenie ćwiczeń cardio. Ta część ciała składa się, 5 ćwiczeń na zgrabne nogi! co fakt, z spektakularnych grup mięśni oraz angażując je znacząco poprawiasz metabolizm, może to mimo wszystko nie wystarczyć do wyszczuplenia ud. Skuteczność ćwiczeń okazuje się zależna konsekwencji oraz wytrwałości w ich wykonywaniu.   trening  nógNarzuć sobie „plan treningowy”. Jeśli preferujesz mniejszą intensywność wysiłku, krótsze „treningi” (20 minut to – w mojej opinii – przynajmniej momentu, jaki ; przeznaczyć na ćwiczenie jednej grupy mięśniowej), trenuj codziennie. Jeśli wytrzymujesz dłuższy oraz więcej intensywny wysiłek – rozłóż treningi na 3, 4 dni w tygodniu. Intensywność ćwiczeń okazuje się zależna obciążeń, z jakimi będziesz pracować (hantle, butelki z wodą), od liczby serii jednego ćwiczenia oraz od liczby powtórzeń ruchów w seriach. Jak długo ćwiczyć? Do uzyskania pożądanych rezultatów. Na pewno nie krócej, niż miesiąc. Jeśli nie ćwiczyłaś tej, zacznij od obowiązków bez obciążeń. zrób od 6 do 8 powtórzeń ruchów w alt2 jednej serii. Odpocznij oraz zrób dodatkowo 2 takie serie ruchów. Ostatnie w każdej jednej serii powinno być powtórzenie, w którym jesteś na granicy maksymalnego wysiłku. Granica ta okazuje się się przesuwała w miarę nabierania poprzez ciebie kondycji oraz siły. Kiedy dojdziesz do 12 – 15 powtórzeń w jednej serii oraz będziesz mogła wykonać po 3, 4 takie serie, włącz do ćwiczeniach nowe ćwiczenie albo stosuj je wymiennie.

Mięśnie przyzwyczajają się do obowiązków, więc nadto długie powtarzanie tych samych ruchów staje się mało efektywne.  ćwiczenia  na  zgrabne  nogi

  Połóż się na boku. rękę „leżącą” wyciągnij ponad siebie i ułóż na niej skroń.  Ćwiczenie 4. – Wykroki Angażowane okazują się mięśnie ud i pośladków. ustaw się prosto, nogi złącz razem, ręce opuść wzdłuż tułowia. Napnij mięśnie brzucha. Jeśli możesz, chwyć w dłonie hantle o wadze dobranej do Twoich alt3 szans albo trzymaj butelki napełnione wodą. Jedną nogę wysuń do przodu i zejdź do przysiadu (wdech) pilnując, by podudzie i udo wysuniętej nogi tworzyły kąt prosty. Plecy trzymaj prosto – nie pochylaj się do przodu. Wróć do pozycji startowej (wydech) stawiając nogi razem. zrób ten sam ruch wysuwając drugą nogę. Powtórz ćwiczenie 6 – 8 razy na każdą nogę. Odpocznij i zrób serię dodatkowo 2 razy. Ćwiczenie 5. – Stepper ten sprzęt w moim przypadku okazał się dość skuteczny. okazuje się niewielkich formatu, a więc niekłopotliwy w przechowywaniu. Jego ceny okazują się różne, ale nie należą do wygórowanych. Podczas zakupu trzeba zapytać o zasady używania tego przyrządu, przecież w zależności od ułożenia stóp na „pedałach”, pochylenia tułowia

i poziomu ugięcia nóg w kolanach ćwiczy się na nim różne grupy mięśni ud i pośladków.

Odpowiednia długość ćwiczeniach zapewnia także redukowanie ; alt4 (które zwykle rozpoczyna się po ok. 20 minutach ćwiczeń). Korzystanie ze steppera okazuje się zatem dość opłacalne dla dbania o naszą sylwetkę. 3 nieskomplikowane zasady pomocnicze starania o szczupłe uda – Podczas ćwiczeń nawadniaj organizm – pij wodę mineralną w przerwach między seriami i ćwiczeniach. Skutecznie podziałasz na redukcję „pomarańczowej skórki”. – Po wykonanych ćwiczeniach koniecznie rozciągnij mięśnie – pozwoli Ci to złagodzić zakwasy i uelastyczni tkankę mięśni. – Rozpieszczaj skórę ud balsamami i olejkami nawilżającymi i ujędrniającymi – dzięki temu sprawniej dostosuje się do nowoczesnej, mniejszej objętości tych partii ciała. Pamiętaj, że początkowo możesz nie widzieć efektów obowiązkach – mięśnie będą przyzwyczajały się do wysiłku; okazują się nieco obrzmiałe. Nie poddawaj się. Mniej więcej po dwóch tygodniach regularnych, intensywnych ćwiczeń poczujesz, że nogawki spodni stały się luźniejsze, a nogi „same Cię niosą”, gdy idziesz.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness