Jak nastawić swój umysł na odchudzanie? 4 sposoby!

Jak nastawić swój umysł na odchudzanie? 4 sposoby!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Nie wiem czy wiesz, ale każde zrzucanie nadwagi, jak  się  odchudzać

to zrzucanie nadwagi za pomocą głowy. To nie jest tak, że masz w sobie pewną magiczną moc, którą regulujesz wagę własnego ciała oraz jeśli obecnie bardzo się skoncentrujesz to stracisz kilogram wagi… Nic podobnego. To może zacznijmy od tego, dlaczego NIE tracisz wagi? Przecież nie jesteś potomkiem, wiesz czego potrzeba do zrzucenia kilogramów, fakt? Potrzeba: odpowiedniego bilansu kalorycznego, potrzeba pobudzenia mięśni do badań zawodowej, aby spalały tłuszcz, To okazują się dwie podstawowe rzeczy. Natomiast one rozbijają się na te kwestie: w zrzucaniu nadwagi należy stronić od nadmiernej ilości cukrów, przede wszystkim słodyczy, przy zrzucaniu nadwagi należy stronić od podjadania, do odchudzania trzeba dużo ruchu (ćwiczenia aerobowe), również użycia siły (ćwiczenia siłowe), zrzucanie nadwagi oraz fast foody, to złe połączenie, najadanie się do syta przy zrzucaniu nadwagi, to kiepskie połączenie, zróżnicowane posiłki okazują się przy zrzucaniu nadwagi bardzo kluczowe. Skoro to wszystko wydaje Ci się jasne, to dlaczego tego NIE przestrzegasz? ponieważ nie możesz wygrać ze swoją podświadomością, a dokładnie nawykami oraz przekonaniami. # rzeczywistość nr 1 – gdy coś Ci bardzo smakuje Wtedy wmawiasz sobie, że przecież jeden kęs nie zaszkodzi, po ; 10 kęsów oraz 2 razy więcej rzeczy zjedzonych niż się zakładało. # rzeczywistość nr 2 – gdy masz zjeść coś niezdrowego Przecież „raz na jakiś czas” nie zaszkodzi. w rezultacie czego „co jakiś czas” zdarza się co 2 – 3 dni oraz bomby pełne kalorii wybuchają w środku Twojego brzucha. # rzeczywistość nr 3 – nie chce mi się ćwiczyć, dobrze siedzieć mieszkania ponieważ nie mam czasu, bo siłownia jest za droga, bo nie znam ćwiczeń… 30 – 60 minut każdego dnia jesteś w stanie sobie   jak  się  mądrze  odchudzaćwyegzekwować. Nie kluczowe czy masz dziecko czy pracujesz po 12 godzin dziennie. Zawsze pół 60 minut się znajdzie. Jeśli nie – optymalizuj swój dzień. w miejsce jechać samochodem do badań zawodowej, pójdź pieszo, jeśli odwiedzasz pieszo, pójdź dłuższą drogą oraz 4 sposoby, jak nastawić swój umysł na odchudzanie! zrób to szybciej. poważne zakupy wyłącznie pomagają palić tłuszcz. # rzeczywistość nr 4 – dziś sobie odpuszczę zrzucanie nadwagi Dziś więcej podjem, dziś nie ćwiczę, etc. Jeden dzień w 7 dniach – to wręcz wskazane, mimo wszystko jeśli odpuścisz 2, trzy, pięć razy, to odstawiasz to na półkę. Wszystkie plany na ćwiczeniach które nie udały Ci się w przeszłości, okazują się odstawione na półkę. Dlaczego zrzucanie nadwagi mi nie wychodzi? Ano dokładnie z tego powodu, że nie masz całkowitej kontroli nad sobą. Pomimo ochoty oraz pragnień, rządzą Tobą nawyki, przyzwyczajenia oraz pobudki. Dzięki odpowiednim działaniom, możesz nauczyć się nad nimi panować oraz w całości je kontrolować, aż usuniesz wymienione wyżej sytuacje. Zapanuj nad umysłem – zapanujesz nad ciałem Jak ci się wydaje, jaką Ci wszyscy sportowcy mają etap psychiczny? Niesamowicie silną. mimo wszystko czy wszystko to wzięło im się z powietrza? Absolutnie nie. Pracowali nad tym latami. ; przedstawia się ludziom, którzy chudną 30, 40, czy 100 kilogramy (na przykład w programach telewizyjnych w których wspomaga się zrzucanie nadwagi ludzi). Najpierw pracuje się nad ich psychiką, wyłącznie później nad ciałem. oraz tak to właśnie funkcjonuje ZAWSZE. Hipnoza do odchudzania oraz afirmacje mp3 Te dwie rzeczy, mogą sprawić, że będziesz od modyfikacje nastawienia, kompletnie odmienisz swoje podejście do kwestii odchudzania oraz zamiast szukać kolejnej diety cud, wpoisz sobie do głowy solidne podstawy, nawyki oraz przyzwyczajenia, które poprowadzą Cię do wymarzonej sylwetki. Tu nie ma magii, nie ma efektów wow, nikt tu nie robi show. jasne, bezpieczne oraz bardzo po prostu słowo, które nazywa się „psychologia”.

Jeśli zamiast mówić sobie: dziś odpuszczę zrzucanie nadwagi / trening / zestaw dań,jak  szybko  schudnąć

wykrzyczysz w swojej głowie „dzisiejszy dzień to kolejny nieduży krok do mojego pięknego ciała”, lub gdy zamiast kolejny raz staniesz przed wyborem zjedzenia tego świństwa, powiesz sobie „to ja mam nad sobą kontrolę oraz to nie robi na mnie wrażenia”, wtedy zrozumiesz jak to funkcjonuje. Dlatego właśnie sprawdź nagrania hipnotyczne Jipnosencja (obejmujące alt2 nagranie pomocnicze zrzucanie nadwagi) zaś ewentualnie jako do tego przetestuj afirmacje mp3 fitness, które usprawnią Cię w walce z tłuszczem. Przyłóż się do tego raz a porządnie a spostrzeżesz efekty: przenigdy więcej frustracji z przerwanej diety, przenigdy więcej braku motywacji do ruchu, ćwiczeń, ćwiczeń, przenigdy więcej wyrzutów sumienia powodu podjadania słodyczy oraz innego świństwa. Zrozumiesz to już po pierwszych chwilach nagrania. Nie poddawać się im, nie zagłębiać emocjonalnie w nie ani nie badać ich logicznie – niech one sobie płyną.. To ćwiczenie na dziś, jutro oraz dni następne dla Was, Czytelnicy. Ale do rzeczy: 1. resetowanie umysłu poprzez wkroczenie na jego teren. Usiądź sobie komfortowo. wygładź oddech oraz oddychaj powoli. Policz od pięciu do zera, czyli odwrotnie. Gdy wypowiesz „zero”, powiedz: „jaka okaże się następna myśl” po czym skoncentruj wzrok na jednym punkcie. musi to „zresetować” mózg, nastawić go na „zero”, na zupełnie nowe ścieżki myślowe. funkcjonuje to dlatego, ponieważ zadając pytanie o to, jaka okaże się następna myśl, wbijasz umysłowi oraz ego ich broń. To one uważają, że mają jako jedyne prawo do decydowania o tym, jakie będą następne fantazje. Ty im to prawo odbierasz więc następuje chwilowe zawieszenie systemu. 2. weryfikacja prawdziwości „blablania” pochodzącego z umysłu. Tak jak powyżej, usiądź komfortowo oraz wygładź oddech. Rozluźnij mięśnie. To sposób na szczególnie bolesne, uciążliwe fantazje. Pomyśl o fantazje, która Ci doskwiera, sprawia ból. Nazwij ją. później zapytaj siebie na głos: „czy ta myśl bywa prawdziwa?”. albo: „czy ta emocja bywa prawdziwa?” (dotyczy to emocji). Wiecie, dlaczego to funkcjonuje? ponieważ 99% albo więcej tego „blablania” pochodzącego z umysłu / z ego, bywa z zasady fałszywa oraz służy fałszowaniu rzeczywistości. Paradoksalnie jeśli na pułapie świadomości zadasz pytanie o prawdziwość tego, to następuje chwilowe jedynie wytwarzania tego „blablania”. Twoje fantazje to nie Ty. Twoja osobowość to też nie Ty. Oba twory okazują się sztuczne oraz podrabiane z definicji. 3. technika mojego autorstwa, która wspiera mi czasami w trudnych

chwilach. zrób jedno co powyżej – oddech, rozluźnienie mięśni.

Pomyśl o alt3 całej historii wszechświata, planety, ostatecznie – naszego człowieczego gatunku. Pomyśl o ewolucji, pradawnych czasach stworzenia człowieka, kultów totemicznych oraz solarnych. nareszcie pomyśl ile imperiów powstało, trwało przez tysiące lat oraz upadło na zawsze. Pomyśl o państwie Sumerów, Imperium Aleksandra Wielkiego, Egipcie, Złotej Ordzie, Cesarstwie Wizygotów, państwie Wielkomorawskim, księstwach Łużyczan. Pomyśl też, ile wierzeń, religii, idei upadło na zawsze. kiedyś – dumne, potężne, ponadczasowe, a dziś wiedzą o nich wyłącznie zapaleńcy na studiach dzieje dawne. Kulty solarne, totemiczne, pogańskie. Faryzeusze, antytrynitarze, hugenoci, arianie.   zpoczęciem diety odchudzającej należy się bardzo dobrze do niej przygotować. oraz istotnym przedsięwzięciem bywa wyznaczenie sobie danego zamiarze. powinna on być mimo wszystko realny do spełnienia, w przeciwnym wypadku, już na wstępie będziemy czuć się jak przegrani. Jeśli więc Twoja masa ciała wynosi np. trochę powyżej 100 kg, niech oraz etapem powinno osiągnięcie wagi poniżej tych 100 kg, czyli np. 99kg. W punkcie kiedy osiągniesz ten etap, będziesz mogła wyznaczyć sobie nowy cel. Spisz swoje dietetyczne grzechy Kolejnym krokiem może być spisanie na kartce wszystkich swoich dietetycznych grzechów. Przypuśćmy, że w spisie znajdą się słodycze, alkohol oraz chipsy. Jedynym sposobem na wyeliminowanie tych suplementów ze swojej diety powinno ograniczenie dostępu do ich. Nie kupuj więc żadnych suplementów z takiej listy, a jeśli posiadasz już je w mieszkaniu, to albo je wyrzuć, albo rozdaj przyjaciołom. Stwórz listę motywującą Na świeżej kartce spisz główne powody, dla których chcesz się odchudzać. Dla każdego motywacją bywa coś innego. Może to być poprawienie wyników tekstów laboratoryjnych lekarskich, wyglądu swojej sylwetki, zmieszczenie się w dawno odłożone w kąt spodnie, itp. Listę tych powodów dobrze umieścić w widocznym miejscu, np. na lodówce, aby w chwilach kryzysowych pełniła funkcję prywatnego motywatora do zmagania się ze zbędnymi kilogramami. Myśl pozytywnie! Jeśli na początku diety wiesz już, że na pewno nie osiągniesz zamiarze, to lepiej w ogóle nie zabieraj się za spalenie tkanki tłuszczowej. W ten sposób wyłącznie niepotrzebnie będziesz się męczyć oraz po kilu dniach poddasz się będąc dodatkowo więcej rozgoryczona oraz tragiczna na cały świat. spalenie tkanki tłuszczowej nie bywa łatwe, ale bywa naprawdę możliwe. Dlatego uwierz w to, że ty też dasz alt4 radę. Nawet jeśli po drodze pojawią się drobne niepowodzenia, nie poddawaj się. Każdemu może podwinąć się noga, ważne bywa aby umieć się podnieść. Nie myśl tyle o jedzeniu używanie diety składnia do tego, aby częściej

myśleć o jedzeniu. powinniśmy przecież pamietać o tym, co nam wolno,

a co nie, odliczamy okres do następnego jedzeniu. Tymczasem może to być bardzo zgubne. Myśląc o jedzeniu sprawiamy, że organizm zaczyna przygotowywać się do przyjęcia jedzeniu, wzrasta zatem apetyt oraz zaczynamy odczuwać ssanie w żołądku. Jeśli pora następnego jedzeniu bywa już mniej więcej, to wszystko bywa w porządku, gorzej jeśli trzeba dodatkowo poczekać oraz zaczynamy podjadać. Pomyśl o kęsie, który za minutę zjesz Chociaż poprzednia rada nakazuje nie myśleć o jedzeniu, w przypadku konkretnych kęsów wykazano zupełnie odmienną zależność. Należy mimo wszystko pomyśleć dokładnie o tym, co za minutę oraz tak będziemy jeść. Co więcej, należy pomyśleć o każdym kolejnym zjadanym kęsie. interesujące analizy na ten temat przeprowadził zespół z Pensylwanii. 51 wolontariuszy zostało podzielonych na 3 grupy. pierwsza z nich dysponowała wyobrazić sobie zjedzenie 30 draży M&M's, druga wyłącznie trzech, a trzecia nie dysponowała wyobrażać sobie żadnych czekoladek. nastepnie uczestnikom podano miskę pełną słodyczy oraz poproszono, aby się nimi częstowali. Okazało się, że grupa pierwotna, która najusilniej myślała o jedzeniu czekoladek zjadła ich aż o połowę mniej niż grupa druga. Psychologowie nazywają to zjawisko habituacją, czyli przyzwyczajeniem. Im więcej ludzie czegoś mają, tym mniej tego pożądają. Dokładne wyobrażanie sobie dań funkcjonuje więc jako substytut prawdziwego odżywiania. Nie unikaj ludzi spalenie tkanki tłuszczowej musi, czy ; łączyć się z zerwaniem kontaktów towarzyskich. Chociaż podczas rodzinnych lub koleżeńskich spotkań trudno zachować zestaw dań, z powodzeniem trzeba przestrzegać zasad zdrowego odżywiania. Unikanie towarzystwa może natomiast sprawić, że poczujesz się osamotniona oraz bez wsparcia. Wtedy też jedynym pocieszeniem mogą stać się np. słodycze oraz w efekcie porzucisz zestaw dań. Chociaż samo odpowiednie nastawienie nie należy, aby osiągnąć sukces, na pewno  może bardzo uprościć spalenie tkanki tłuszczowej. Co więcej, pozytywne myślenie spowoduje, że nasza jadłospis nie powinno dla nas złem koniecznym, lecz po prostu nowym, lepszym sposobem odżywiania.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness