Jak pozbyć się zbędnych kilogramów? To musisz wiedzieć!

Jak pozbyć się zbędnych kilogramów? To musisz wiedzieć!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

ieta w połączeniu z ćwiczeniami to najzdrowszy metoda na spalenie tkanki tłuszczowej.jak  się  pozbyć  tłuszczu

Kiedy mimo wszystko okazuje się zależna nam na tym, by efekty zauważyć od razu, warto korzystać z gabinetów kosmetycznych. pomagające będą m.in. zabiegi liposukcji iniekcyjnej albo laserowej. Jedną z najnowocześniejszych metod pozbycia się większej ilości tłuszczu okazuje się lipoliza, bazująca na ostrzykiwaniu ciała odpowiednim preparatem. O rezultatach szybkiego odchudzania i o rezultatach ubocznych takich metod opowiedział dermatolog Maciej Krajewski. ednym z zwykle występujących problemów podczas odchudzania bywa trudna do usunięcia tkanka tłuszczowa na brzuchu. dużo ludzi skarży się, że mimo diety i intensywnych ćwiczeń cały okres nie może pozbyć się znienawidzonej oponki. Jeśli ty również do nich należysz, podpowiemy ci, co robisz nie tak.     Sprawdź, dlaczego nie możesz się pozbyć tłuszczu na brzuchu/©123RF/PICSEL 1. Nieodpowiednio ćwiczysz Kilkaset brzuszków z pewnością pozytywnie wpłynie na twoje ciało, ale nie przyspieszy wyszczuplania brzucha. Ćwiczenia te dopomogą mięśnie, ale niewiele ci to pomoże, jeśli nadal musi je zasłaniać zbędna tkanka tłuszczowa. Aby się jej pozbyć, zaplanuj poranne ćwiczenia cardio- trening w umiarkowanym czasie, jazdę na rowerze czy pływanie. Dzięki nim o dużo skuteczniej pozbędziesz się zbędnych centymetrów w talii.     2. Spożywasz za dużo soli Nadmierne konsumowanie soli sprzy  jak  schudnąćja obrzękom i kumulowaniu się nadmiaru wody mineralnej w organizmie. To dlatego twój brzuch wydaje się dodatkowo większy, mimo że chudnieszi pozbywa  jak  się  <img src= odchudzać " src="a" />sz się tłuszczu. Wydaje ci się, że solisz mało albo niemal wcale? uważaj więc na gotowe mieszanki przypraw, potrawy z restauracji, gotowe dania oraz przetworzoną żywność - zwykle to one kryją w sobie za bardzo ogromne ilości soli. 3. Jesz za mało preparatów bogatych w magnez Magnez bywa minerałem, który bardzo pozwala w odchudzanie. Według eksperymentów opublikowanych w 2013 roku w kombinacja właściwego odżywiania, ćwiczeń oraz zabiegów może dać zaskakująco dobre rezultaty – zapewnia dr Joanna Wójcik z bielskiego gabinetu estetycznej medycyny Estina. - Każdy człowiek ma osobiste podatności do odkładania tłuszczowej w poszczególnych partiach ciała – podkreśla trenerka osobista Dorota Cyman. – Wpływa na to mnóstwo czynników – m.in. hormony oraz płeć. zwykle obszary, w których błyskawicznie składa się nam tłuszcz, w trakcie odchudzania reagują niestety na samym końcu – mówi zawodniczka fitness sylwetkowego. widoczną rolę odgrywają również czynniki genetyczne. Jeśli u matki tłuszcz składa się w centralnej mierze na pośladkach, to u córki należy spodziewać się podobnych problemów. Zazwyczaj panowie mają w pierwszej kolejności kłopoty z nagromadzeniem tłuszczowej w obrębie brzucha. Natomiast u pań niedoskonałości figury pojawiają się zwykle od pasa w dół.  – paniom zwykle nie pozwala zbyt duża ilość tłuszczu w okolicach bioder oraz ud (tzw. bryczesy), ale zgłaszają się do gabinetu również w zamierzenia modelowania okolicy kolan albo podbródka – zauważa dr Joanna Wójcik, która bywa elementem Sekcji medycyny estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego. alt2 – tymczasem panowie często pracują nad swoją masą mięśniową na siłowniach, ale w wyrzeźbieniu wymarzonego kaloryfera nie pozwala im wałek tłuszczu w okolicy pasa. dowolnej sytuacji świetnym rozwiązaniem może okazać się zabieg lipolizy iniekcyjnej, mimo wszystko w pierwszej kolejności zalecamy modyfikację stylu życia. Zabiegi powinny stanowić jeden z składników modelowania sylwetki – mówi dr Joanna Wójcik. świetnie zacząć od modyfikacje diety i zwiększenia swojej aktywności fizycznej. To elementy niezbędne, które pomogą

zrzucić sylwetkę,

a w późniejszym okresie długo cieszyć się efektami zabiegów. Jeżeli nie nauczymy się racjonalnie odżywiać, to zaraz po skończeniu diety problem powróci, a cała praca pójdzie na marne.  – Największe problemy są zawsze z rozpoczęciem odchudzania – zauważa Dorota Cyman. – Każdy składa to na później, mówiąc sobie: w sobotę siostra ma urodziny, więc zacznę od poniedziałku albo za tydzień idę na wesele, to już nie świetnie zaczynać. Jeśli zaczniemy tak badać cały rok, to nigdy nie odnajdziemy odpowiedniego momencie. Najtrudniej bywa zacząć oraz przetrwać pierwsze 2-3 tyg.. Później wpada się w odpowiedni rytm oraz wszystko okazuje się o mnóstwo łatwiejsze niż na początku – uspokaja trenerka osobista. - dość istotne bywa pozytywne nastawienie, ponieważ właśnie to nakręca nas do oddziaływania oraz przybliża do wymarzonej sylwetki – dorzuca instruktor personalny Rafał Tkacz. – Kiedy zobaczy się pierwsze chociaż niewielkie efekty ćwiczenia, to chce się dalej pracować oraz dążyć do upragnionej sylwetki. Na początku należy znaleźć sobie cel, a alt3 później przygotować rozsądny plan oraz uparcie do niego dążyć. Systematyczność bywa podstawowym kluczem do sukcesu. Dzięki systematycznemu wysiłkowi przyspiesza się przemiana materii w organizmie oraz buduje się tkanka mięśniowa. - Nie każdy ma pora na siłownię, ale we własnym domu z trenerem albo nawet samodzielnie da się wybudować naprawdę mnóstwo w pół 60 minut. dziennie – powiadamia Rafał Tkacz. – Podstawowe ćwiczenia, jak pompki, squat czy wykroki, da się spokojnie wykonywać we własnym domu, korzystając np. z butelek z wodą w miejsce ciężarków. prawidłowo sprawdza się dodatkowo sprzęt fitness rodzaju TRX, który da się zamocować na każdych drzwiach oraz wybudować naprawdę skuteczny oraz bezpieczny trening dla stawów – doradza instruktor personalny. - Ćwiczenia przynoszą najlepsze efekty jeśli są powtarzane 3-4 razy w tyg. poprzez mniej więcej 3 miesiące -  zaznacza Dorota Cyman. – Oczywiście jedni dostrzegą modyfikacje wcześniej, a inni trochę później, ponieważ na to też wpływa mnóstwo czynników. Wszystkie „diety cud” przynoszą więcej szkody niż pożytku. Należy sobie uświadomić, że jeśli gromadziliśmy tłuszcz poprzez 5 lat, to trzeba go pozbyć w 5 dni. korzystny plan powinien połączyć odpowiednią zestaw dań, wysiłek ruchowy oraz zabiegi pomocnicze spalenie tłuszczu, np. masaże albo lipolizę – mówi trenerka osobista.  Lipoliza iniekcyjna, to nieoperacyjna metoda usuwania miejscowych otłuszczeń ciała. Metoda ta bywa znana szerzej od roku 2003, mimo wszystko obecnie stosowane preparaty dają zdecydowanie korzystniejsze efekty od swoich poprzedników. Zabieg taki nie bywa metodą odchudzania, alt4 ale bardzo skutecznej redukcji miejscowych otłuszczeń, które trudno zminimalizować ćwiczeniami oraz dietą. - dość dobre efekty daje lipoliza podwójnego podbródka albo tzw. chomików po bokach żuchwy -   zauważa dr Joanna Wójcik. – W przypadku bioder oraz brzucha uzyskujemy redukcję obwodu nawet o kilka centymetrów. Podobne efekty da się osiągnąć również w przypadku lipolizy odrębnych obszarów: pośladków, ud,

wałeczków na plecach, ramion oraz kolan. Otłuszczenia zostają usunięte trwale oraz nie odtwarzają się, oczywiści

e pod warunkiem, że nie dopuścimy do zdecydowanego wzrostu masy ciała  – uświadamia lekarka gabinetu Estina, w którym przeprowadza się najnowsze zabiegi estetycznej medycyny. Lek podaje się za pomocą umyślnie do tego zamierzenia opracowanych igieł, które pozwalają na zredukowanie ilości nakłuć. Zabieg stworzony tą techniką bywa praktycznie bezbolesny oraz ciągnie się mniej więcej 20 minut. Podany preparat rozpuszcza błony komórek tłuszczowych, w wyniku czego tłuszcz zostaje usunięty poprzez układ limfatyczny organizmu. - Osoby z dużym nadmiarem tłuszczowej nie są dobrymi kandydatami do zabiegu – podkreśla dr Joanna Wójcik. – Takim kuracjuszom zalecamy najpierw zestaw dań oraz ćwiczenia, a jedynie później da się usunąć miejscowe otłuszczenia za pomocą  lipolizy iniekcyjnej. Dla uzyskania całościowego efektu potrzebne są 3 albo 4 zabiegi wykonywane w odstępie 2 do 3 tygodni. Rezultaty terapii widoczne są zazwyczaj po drugim albo trzecim zabiegu, choć u niektórych osób widać je już nawet po pierwszej lipolizie. Po zabiegu bardzo istotne bywa przejście na zestaw dań niskotłuszczową  i przeprowadzanie ćwiczeń aerobowych.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness