Jak regularnie ćwiczyć? 10 rad, które Cię do tego przekonają!

Jak regularnie ćwiczyć? 10 rad, które Cię do tego przekonają!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

blizny, dzisiaj akurat muszę poćwiczyć – ci się wydaje sobie z rana, nakładając kapcie. później jakoś mija dzień:regularne  ćwiczenia

miałeś ćwiczyć ja jedynie wstaniesz, ale przesunąłeś to na południe. W południe stwierdziłeś, że poruszasz się po obiedzie, a po obiedzie byłeś zbyt wycieńczony, więc uciąłeś sobie drzemkę. ponieważ drzemce obiecałeś sobie, że poćwiczysz wieczorem i nie posiadasz terminy, jak to się stało, ale wieczór nagle się skończył, a ty dalej nie zrobiłeś ćwiczeniach, ze względu na to że przecież trzeba już iść spać. Brzmi znajomo? No to świetnie trafiłeś. oto moich 6 ulubionych trików, które pozwolą się wkręcić w regularne trenowanie. Zdaję sobie sprawę, że dla ludzi, które wcześniej się nie ruszały, wprowadzenie aktywności fizycznej może być defektem – to po prostu. okazują się jednak zapewne triki, które otwierają perspektywy wkręcić się w ćwiczenia i w tym wytrwać -i to wcale nie okazuje się takie trudne, jak się pozornie wydaje! Najważniejszą rzeczą okazuje się, oczywiście, zacząć. oraz wytrwać kilka dni. później, o dziwo, leci już z górki, a satysfakcja po ćwiczeniach sprawia, że motywujemy się do kolejnych treningów – trzeba o tym pamietać. To działa w dwie strony – im dłużej nie ćwiczymy, tym mniej motywacji mamy. A jakie okazują się te moje sztuczki, które otwierają perspektywy ćwiczyć regularnie Nikt ci natychmiast nie każe biegać maratonów ani regularne  treningiwykonywać szalonych interwałów. Jeżeli nigdy wcześniej się nie ruszałeś, zacznij od treningów, które przebiegają ok. 20 minut. Stopniowo dodawaj 5 minut co każdy kolejny trening aż dojdziesz do 40-60 minut. Kiedy zaczynasz i każde ćwiczenie okazuje 6 rad, jak regularnie trenować! się mordęgą, 20 minut wydaje się być czymś, co ratuje sytuację. Nikt ci nie każe pocić się poprzez pięć godzin i okupować siłownię cały dzień. Na początku wyznacz z dnia jedynie 20 minut… i poruszaj się trochę. W miarę polepszenia sprawności fizycznej sam zaczniesz posiadać ochota na więcej. Bez planu jak bez ręki. Życie życiem, obietnice obietnicami, wielka motywacja wielką motywacją, ale dopóki nie wywiesisz sobie w widocznym miejscu planu na najbliższy miesiąc z konkretnymi treningami, nie ma co liczyć na regularność.  To okazuje się KLUCZOWE. Wiem co mówię. Kiedy wiesz, że w poniedziałek biegasz, w środę idziesz na jogę o 19.00 a w piątki ćwiczysz z Martą, to uwzględniasz to w swoich planach. To w pierwszej kolejności. Nie umawiasz się ze znajomą o takiej godzinie, ze względu na to że wiesz, że będziesz wtedy ćwiczyć. Z drugiej strony, planowanie sprawia, że kończy ci się wymówka pod tytułem „poćwiczyłbym, ale nie wiem, co dzisiaj wybudować…”regularna  siłownia  . Patrzysz na plan i wiesz. Zerwać się raz po to, by poćwiczyć – to wcale nie okazuje się sztuka. Sztuką okazuje się za to zrywać się regularnie oraz na stałe wprowadzić aktywność fizyczną do swojego życia tak, by nie zdarzała się okresu, a była twardym oraz pewnym punktem naszego dnia. Jak to wykonać? Jak ćwiczyć regularnie oraz co najważniejsze – jak ruszać tyłek REGULARNIE? poniżej kilka rad, które pozwolą wam upewnić się, że w tym tyg. treningi będą wykonane „Nie mam motywacji do ćwiczeń”, „nie potrafię ćwiczyć regularnie”, „mam poprzez 2 tygodnie zryw, a potem już mi się nie alt2 chce” – znacie to? dość duża dawka ludzi ma problem ze stałym wprowadzeniem aktywności do swojego życia. ponieważ brakuje im motywacji, ze względu na to że okresu niedobór, ze względu na to że pewien człowiek mnie dzisiaj wkurzył, ze względu na to że oraz tak zjadłem zbyt mnóstwo… wymówek okazuje się dużo. A potem nieustannie zadajemy sobie pytanie – „jak ćwiczyć regularnie?”. JAK

ĆWICZYĆ REGULARNIE? Zanim zaczniemy oraz zanim podam wam kilka rad,

które pomogą wam w zaszczepieniu nawyku regularnych treningów, jedna rzecz, o której muszę powiedzieć. Przestańcie nieustannie szukać motywacji, a zacznijcie szukać kategorie oraz wymagać od siebie.  Motywacji przenigdy nie ma poprzez cały czas. Czasami okazuje się, a czasami jej nie ma. podstawowe to mimo wszystko działać nawet wtedy, kiedy nam się nie chce oraz kiedy znajdujemy miliony wymówek. jedynie w taki sposób coś się może mienić w naszym życiu. Więcej kategorie, mniej inspirowania się oraz wiecznego szukania kogoś, kto was zmotywuje. To wy sami musicie tego wszystkiego chcieć! A skoro to już wyjaśnione – to do sedna. Jak ćwiczyć więcej regularnie oraz częściej? W każdy weekend planuj swój tydzień treningowy. zrób sobie herbatę, usiądź przed kartką oraz rozplanuj, kiedy, o której oraz co robisz danego dnia. Pamiętaj o tym, żeby nie ponawiać nieustannie jednego ćwiczenia oraz jednej aktywności fizycznej – raz pójdź biegać, innym razem zrób trening ;, kolejny raz rusz się na jogę albo zaplanuj szczególnie niekrótki spacer. Pomyśl też o sytuacjach, w których pada albo możesz posiadać mało okresu oraz zaplanuj wtedy trening awaryjny – np. 15 minutowy.  Ustal swoją godzinę ćwiczeń. Z praktyki wiem, że najrozsądniej się alt3 organizujesz do ćwiczeń, kiedy posiadasz jedną, konkretną godzinę, np. codziennie o 7:00 albo o 20:00. To okazuje się twój czas na trening – oraz koniec! Jeśli mimo wszystko znasz siebie oraz wiesz, że to cię wcale nie zmotywuje, a wręcz przeciwnie – zniechęci, w miejsce konkretnej 60 minut wybierz pory, w których możesz trenować, np. w poniedziałek o 7:00, ze względu na to że posiadasz do pracy na 10:00, a w środę o 17:00, ze względu na to że o 20:00 posiadasz spotkanie z oraz to już wszystkie moje rady dla tych, którzy pragną ćwiczyć więcej regularnie. A Wam jak idzie z częstymi treningami? Trzymacie się swoich postanowień, czy macie z tym wielki problem? Dajcie znać w komentarzach! Sam fakt wykonywania ćwiczeń mimo wszystko nie zawsze należy. Aby odbywały się one z jak najsilniejszą korzyścią dla naszego organizmu, powinniśmy pamietać o kilku ważnych rzeczach. W tym artykule opiszę 11 sposobów na to jak maksymalnie powiększyć efektywność Twojego aktywności fizycznego. Nie jestem specjalistycznym trenerem, mimo wszystko miałem szansę dużo przeczytać na temat tego jak skutecznie ćwiczyć. okazuje się to wiedza ogromnie przydatna oraz może bardzo powiększyć korzyści, które czerpiesz z regularnego aktywności. Regularnie uprawiam ruch ruchowy już od dawna, mam więc spore doświadczenie oraz zaobserwowałem kilka dość interesujących zależności.   1. Rozgrzewaj się. Zawsze! niedobór rozgrzewki to niebezpieczeństwo kontuzji. Dobre rozgrzanie organizmu przed ćwiczeniami bardzo redukuje niebezpieczeństwo wystąpienia urazu. Możesz robić to na kilka sposobów. Ja preferuję krótki sprint, ćwiczenia rozgrzewające stawów poprzez kręcenie ramionami/tułowiem/głową/kolanami oraz rozciąganie. 2. Zaczynaj powoli. Nieważne czy biegasz, czy powiększasz ciężary, taki punkt okazuje się jednym z najważniejszych. Pamiętam jak wcześniej gdy chodziłem na siłownię pierwszego dnia ćwiczeń próbowałem

wszystkich ćwiczeń oraz ambitnie dawałem z siebie wszystko.

Zakwasy, które poczułem kilkanaście godzin alt4 później były zabójcze. Ledwo się ruszałem poprzez 2 następne dni a na siłownię wróciłem tylko tydzień później. Przesadzony start może Cię zniechęcić do dalszych ćwiczeń. Organizm powinna stopniowo przyzwyczajać się do coraz to wyższego wysiłku, w innym przypadku prawdopodobnie odmówi Ci posłuszeństwa. 3. Zwiększaj. Dystans, czas ćwiczeń, ciężar, ilość powtórzeń, intensywność. Nie wykonuj tego za szczególnie gwałtownie, tylko krok po kroku. tylko gdy Twój organizm będzie czuł się komfortowo z aktualnym poziomem ćwiczeń, lekko je utrudnij. Możesz to robić raz na 2 tyg.. 4. trenuj regularnie. taki punkt może być trudny do zrealizowania dla ludzi o napiętym planie dnia. dobrze mimo wszystko tak wszystko sobie poukładać, aby ćwiczyć tak regularnie jak tylko się da. najdogodniej trzy razy w 7 dniach. Wyrób sobie nawyk oraz próbuj go trzymać. Jeśli nie posiadasz okresu na dłuższe ćwiczenia, możesz ćwiczyć krócej ale za to częściej. świetnym pomysłem w tym wypadku będzie ćwiczenie poprzez 20 minut raz dziennie. Nawet jeśli posiadasz problem ze znalezieniem wolnych 20 minut w ciągu dnia, możesz skrócić swój sen o taki czas. Ćwiczenie 20 minut dziennie bardzo zwiększy jakość Twojego snu oraz w tym przypadku krótszy czasowo czasowo sen nie będzie miał negatywnych efektów, a wręcz przeciwnie. Pamiętaj tylko aby nie ćwiczyć na krótko przed snem. Pamiętaj o tych rzeczach a unikniesz niemiłych kontuzji oraz bardzo zwiększysz efektywność swoich ćwiczeń. Zdecydowałem się napisać na taki temat, ze względu na to że ruch ruchowy to tylko klucz do zdrowego życia (aczkolwiek okazuje się to już dostateczny przyczyna do tego, aby regularnie ćwiczyć). Poza zdrowiem ruch ruchowy to jeden z najlepszych sposobów na dobre samopoczucie (produkcja endorfin, hormonu szczęścia), na motywację, na wydajną pracę mózgu (większy przepływ krwi to obszerniejsza dawka dostarczanego tlenu) oraz na dużo innych aspektów codziennego życia. Dlatego jeśli jeszcze nie zaplanowałeś regularnego aktywności fizycznego, zrób to jak najprędzej a efekty pojawią się błyskawicznie. A może znasz jakieś inne sposoby na zwiększenie efektywności ćwiczeń? Podziel się w komentarzach.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness