Jak schudnąć ? Poznaj te sprawdzone porady!

Jak schudnąć ? Poznaj te sprawdzone porady!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

kuracja dietetyczna – to słowo, które praktycznie wszystkich normalnych ludzi kojarzy się z wyrzeczeniami, złym humorem oraz samą sałatą na kolację.jak  szybko  schudnąć

Niepotrzebnie: mimo pozorom trzeba jeść niemal standardowo oraz skutecznie chudnąć, bez katowania się bezsmakowymi – oraz niezdrowymi – waflami ryżowymi. Ciekawi? No to zaczynamy! Bądźmy szczerzy: wszyscy wiemy COŚ o zrzucaniu nadwagi. Że trzeba dużo się ruszać, nie jeść w fast-foodach, rzucić słodycze oraz kompletnie odciąć się od ziemniaków. Szkoda tylko, że dużo ludzi niejednokrotnie łyka te wszystkie rady jak ryba, w miejsce zastanowić się, czy mają sens. i tak kończą albo z skutkiem jojo, albo z zaburzeniami odżywiania – próbując wytrzymać na kuracji kapuścianej, płynnej, albo takiej, która posiada zdecydowanie za mało kalorii. A da się odchudzać przyjemnie. Naprawdę! Da się nawet nie liczyć kalorii oraz nie musieć rezygnować z wszystkich słodyczy świata. przedstawiamy Wam jadłospis, która nie boli. JAK ZACZĄĆ? Napisałam już, od czego zacząć w pierwszej partii wpisu – klik. W skrócie: zmierz się, żeby śledzić postępy oraz oblicz swoje BMI, żeby mniej-więcej przyswoić,  jak  się  odchudzać  czy Twoja waga okazuje się w porządku, czy naprawdę potrzebujesz zrzucić. Natomiast liczenie opisane w poprzednim wpisie wcale nas nie obchodzi. Załóżmy, Schudnij jak Christina Aguilera! że rozpoczynając jedliście wcześniej całkiem średnio, jak każdy statystyczny człowiek. Trochę zdrowo, ale też bez większej spiny. Żeby zrzucić, nasz zestaw potraw trzeba trochę zmodyfikować, ale nie tak, żeby bolało. w pierwszej kolejności – jarzyny. Wszyscy mówią o tym, jakie okazują się ważne oraz jak szczególnie powinniśmy to jeść, a nastepnie połowa ludzi tego nie używa. Wiesz co? Zacznij od dziś. Do każdego daniu dodaj jakieś warzywo. Jako jedna porcja liczy się pomidor na kanapce, rzodkiewka do pochrupania w czasie filmu czy ugotowany kalafior do obiadu. Dla osoby nie jedzącej niejednokrotnie warzyw to już okaże się sukces! secundo – owoce. 2 razy dziennie. prawidłowo do 60 minut 13, nastepnie raczej nie:  świetnym pomysłem okazuje się dodanie owoców do śniadania (np. przy naleśnikach posypać je   odchudzanietruskawkami,  do standardowego zestawu kanapek zjeść nastepnie jabłko) czy drugiego śniadania (zestaw kanapka + owoc) Po trzecie – siemię lniane pite 3 razy dziennie pół 60 minut przed posiłkami. To niezła porcja błonnika, poza tym, ma cudowny wpływ na układ układ trawienny. Zapewnia też uczucie sytości Po czwarte: po prostu jedz mniej.  Ale jak to wykonać?  To nie okazuje się takie niełatwe, jak się wydaje. w miejsce całej torebki ryżu – zjedz pół oraz to najdogodniej brązowego. w alt2 miejsce czterech kanapek – pomogą dwie. Nie musisz wszystkiego grubo smarować masłem. Spróbuj ucinać z każdego dania 20 % tego, co jadłeś takiej. i jeśli ucinasz – ucinaj to, co ciężkie: kartofle, chleb, olej, sos, makaron, ryż oraz takiego rodzaju rzeczy. Nie zmniejszaj wyłącznie dawki warzyw – armatę Boże! podwieczorek może być w miarę mała oraz lekka, najdogodniej w kombinacji białek z warzywami – na przykład sałatka z kurczakiem, serek wiejski z Pamiętaj o piciu – najdogodniej h2o oraz zielonej herbaty. około 1,5 l dziennie. Spróbuj też ćwiczyć – podkręci ci to metabolizm, spali kalorie, doda energii oraz ujędrni ładnie

ciało. Naprawdę trzeba okazuje się się ruszyć z kanap W kanapce z wyjątkiem tego sałata, ogórek oraz tyle warzyw,

ile da się wcisnąć. Możemy kupić sok jednodniowy albo inny sok 100 % z małą zawartością cukru. Albo wodę.       anna Majka: powinniśmy sobie wykonać jakiś plan. Pamiętajmy, że przebieg odchudzania rozpoczyna się w głowie, a nie w przewodzie trawiennym. Jeżeli chcemy zrzucić parę niepotrzebnych kilogramów, to też powinniśmy mieć świadomość, że czeka nas parę miesięcy obowiązkach, a nie jeden tydzień. Podstawowym błędem ludzi chcących się samemu odchudzać bywa to, że zbytnio redukują jadłospis. Jeżeli zjemy za bardzo mało posiłków, za bardzo mało kalorii alt3 przyjmiemy, chodzimy szczególnie głodni i osłabieni. Nie dość, że nie jesteśmy w stanie pracować, prawidłowo działać w rodzinie, czujemy się źle. często intensyfikują się schorzenia, które współistnieją. Przecież nie każdy z nas bywa super zdrowy.  Wtedy się prosto zniechęcamy i po prostu rzucamy to zrzucanie nadwagi w kąt. Jeżeli zaczniemy prawidłowo się odchudzać, nie będziemy chcieli za bardzo szybko tego robić, to wtedy nasza praca kończy się sukcesem. Najpierw trzeba sobie przemyśleć: co bywa naszą słabością, z czym mamy problem. Dla jednych to będą na przykład słodycze, dla odrębnych owoce. Inni uwielbiają jakieś orzeszki, krakersy czy chipsy. Pamiętajmy, że jeżeli kupimy to, przyniesiemy do mieszkania, to to bywa tylko kwestia czasu, kiedy zjemy. najistotniejsze, powinniśmy wytrzymać te 5 minut w sklepie i tego nie kupić. teraz już robi się stosunkowo szybko ciemno, więc jeżeli pewnych suplementów nie kupimy, a będziemy mieć chandrę, to człowiek się skusi i wyjdzie, i kupi to coś w sklepie. Ale drugim razem po prostu nam się nie okazuje się chciało. i ten dzień to

już okazuje się nasz sukces. Zasady niemal wszyscy mamy przyswojone, tak? 5 pokarmów,

pijemy dużo różnych wody, tylko h2o. Ale czasami się tak zdarza, że nie mamy takiej wymogi, żeby zjeść te pięć pokarmów w odpowiednich porach i kumulujemy to często wieczorem. To, czy będziemy mieli czas alt4 na zjedzenie pokarmów czy nie, w dużej mierze okazuje się zależna nas. Podstawowym błędem ludzi bywa to, że idąc do obowiązkach nastawiają się, że po drodze kupią sobie coś do posiłków, albo wyskoczą z obowiązkach i sobie zorganizują posiłki. i wtedy rzeczywiście potrzebujemy szczególnie dużo czasu na sporządzenie dania. Jeżeli wychodzimy do obowiązkach, fundamentalną zasadą bywa to, że robimy kanapki, bierzemy je ze sobą. Jeżeli mamy przy sobie kanapki w torebce, to okaże się wystarczające nam trzy minuty, żeby zjeść dany posiłek. Nawetjeżeli bywa mało czasu. Najlepszą dietą na korzystny humor to bywa właśnie prawidłowe, szczególnie regularne jadłospis. ze względu na to że bywa wtedy szczególnie stały pułap cukru we krwi. Nasz korzystny humor, tak na prawdę wynika z dobrego samopoczucia człowieczego ustroju. Czyli ze stałego poziomu cukru we krwi - to sprawia, że mamy mniejsze łaknienie na słodycze, a mamy taki power. Wszystko nam się chce. Nie mamy wzdęć przede wszystkim. Nie czujemy się ociężale. ten żołądek nie bywa przepełniony i nawet - jeżeli to nie sprawia na samym początku jakiegoś gwałtownego ubytku wagi - to mimo wszystko daje nam taką nadzieję, że mimo wszystko zmierzamy w dobrym kierunku. i to od razu owocuje dobrym humorem, dobrym samopoczuciem i kontynuacją wali o tę lepszą


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness