Koklajle owocowe - ile mają kalorii? To Cię zaskoczy!

Koklajle owocowe - ile mają kalorii? To Cię zaskoczy!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

o fakt koktajle z owoców okazują się nieco więcej kaloryczne niż warzywne, ale o ile smaczniejsze!

Mogą spełnić rolę drugiego śniadania, podwieczorka, a także deseru! Ich wartość kaloryczna oczywiście okazuje się zależna składników. Koktajle z owoców - baza wartość kaloryczna koktajlu jest zależna w dużej mierze od bazy, jaką wybierzemy do jego przyrządzenia. Do wyboru mamy kefir, jogurt naturalny, maślankę naturalną albo standardowe mleko. mleko 1,5 procent(100 g) 47 kcal, jogurt naturalny (100 g) 60 kcal, maślanka (100 g) 37 kcal, kefir (100 g) 51 kcal. Do przyrządzenia koktajlu będziemy potrzebować mniej więcej kubka tj. 250 g. Koktajle z owoców - owoce To one okazują się najważniejszym składnikiem koktajlu - nadają mu smak. koktajl  z  owocówmimo wszystko owoc owocowi nierówny - jedne okazują się mniej kaloryczne, inne (szczególnie te, zawierające dużo cukru) to prawdziwa bomba kaloryczna! poniżej zwłaszcza popularne owoce używane do przygotowywania smoothies - liczba kalorii na 100 g banan 95 kcal, ananas 54 kcal, brzoskwinia 46 kcal, gruszka 54 kcal, kiwi 56 kcal, maliny 29 kcal, mango 67 kcal. Koktajle z owoców - dodatki Nie ma co ukrywać, to one będą zwłaszcza zdradliwe. Jeżeli chcemy, by koktajl był więcej treściwy, warto dodać do niego płatków owsianych (naturalnych!) albo otrąb. Zmiksowane nie będą w regule wyczuwalne, a dzięki nim koktajl okazuje się więcej sycący. Raczej starajmy się nie używać Koklajle owocowe - ile mają kalorii? cukru. http://mowimyjak.se.pl/zdrowie/zabiegu odchudzającej-i-przepis  na  koktajlodchudzanie/koklajle-z owoców-ile-maja-kalorii-jak,97_55562.html dużo osób podczas dekady szuka inspiracji na różne lekkie posiłki. Niewątpliwie warto w letnim sezonie wzbogacić  naszą dietę o różne owoce, które mogą zastąpić tradycyjne drugie śniadania czy podwieczorki Spożywanie owoców i warzyw z różnych grup kolorystycznych ma wartość  dla różnych organów wewnętrznych w Twoim organizmie owoce czerwone: Korzystnie wpływają na pracę serca, mogą pomagać w zapobieganiu niektórym chorobom nowotworowym. owoce żółto-pomarańczowe: Odgrywają dużą rolę w wyglądzie włosów, paznokci czy ciała, korzystnie wpływają na wzrok, pomagają ochraniać nas przed dolegliwościami układu krążenia czy niektórymi nowotworami.  owoce zielone: Wzmacniają żyły i tętnice. okazują się świetnym źródłem wit. C, E, K, więc prowitaminy A i minerałów. Zawierają kwas foliowy, który pozwala przeciwdziałać anemii i okazuje się korzystny w zapobieganiu wadom cewy nerwowej.  owoce fioletowe: Korzystnie wpływają na kondycję całego ludzkiego ustroju.  owoce białe: oddziałują antybakteryjnie i przeciwwirusowo.  Jeśli nie lubimy owocu albo warzywa z jednej zespołu, możemy zastąpić je innym składnikiem z owej samej zespołu. Trzeba mieć świadomość, aby codziennie spożywać warzywa i owoce z różnych grup kolorystycznych. Ciekawym rozwiązaniem na upalne dni okazują się koktajle z owoców, które pozwolą

nam dowoce  koktajlowe

ostarczyć różne zespołu kolorystyczne owoców. Osoby na diecie odchudzającej muszą zwrócić uwagę na wartość kaloryczną smoothies. Polecam kilka prostych przepisów, które kontrolują niepotrzebne kalorie Jako bazę smoothies wykorzystaj na jedna porcje 250 ml alt2 mleka odtłuszczonego 1,5%  to wyłącznie 125 kcal albo 150 ml 150 ml  jogurtu normalnego to wyłącznie 120 kcal ewentualnie wodę mineralną niegazowaną    Wypróbuj nasze przepisy NIESPODZIANKA JABŁKOWA ½ łyżeczki cynamonu w proszku 1 jabłko – 80 kcal 1 średni banana – 105 kcal 2 dojrzałe figi – 70 kacal Wszystko ozdrobnij na średnich obiegu pozostaw na  10 minut do chłodziarki i ciesz się wspaniałym smakiem koktajlu, który ma wyłącznie 380 kcal ( przygotowywany na mleku) KOKTAJL BANANOWY 1 średni banan – 105 kcal 1 filiżanka borówek amerykańskich – 70 kcal 3 daktyle – 60 kcal ozdrobnij na średnich obiegu i życzymy smacznego. Koktajl na  wyłącznie 360 kcal przygotowywany na mleku DOZNANIE NA RZĄDANIE 2 obrane kiwi – 72 kcal 2 dojrzałe brzoskwinie – 100 kcal 1 średnie mango – 135 kcal świetne na upalne dni z dodatkiem kilku kostek lodu ma 432 kcal przygotowywany na mleku EGZOTYCZNA POKUSA 2 obrane klementynki 90 kcal 1 plasterek ananasa 42 kcal 3 dojrzałe brzoskwinie 150 kcal taki odczucie smakowe okaże się cie kusił i uwodził każdego upalnego dnia 407 kcal przygotowywany na mleku Oczywiście możesz eksperymentować z różnym składem owoców ale istotne żeby były tam różne zespołu kolorystyczne. Pamiętaj żeby nie dorzucać do smoothies cukru czy kcal bitej śmietany Owoce same w sobie zawierają dużo cukru a śmietan dużo tłuszczu. Przygotowany koktajl możesz schłodzić dodając do alt3 niego 2-3 kostki lodu Jeżeli chcesz żeby jak najwięcej substancje odżywczych ze spożywanych owoców jest używane przez Twój organizm warto wprowadzić do swojej zabiegu odchudzającej CIEKAWY odżywka Cell Activator , który wspomoże absorpcję substancji odżywczych z pożywienie więc uaktywni komórki do oddziaływania Jeżeli szukasz sposobu na redukcję wagi to polecam wszystkim Koktajl Odżywczy Formuła 1Herbalife osiągalny w pięcie smakach. okazuje się to już pełnowartościowy posiłek, którym możesz zastąpić śniadanie , posiłek albo kolację. Jedna porcja koktajlu ma wyłącznie 220 kcal aż 18g białka i 24 niezbędne wit. i minerały oraz niezbędny błonnik. Koktajle owocowe okazują się świetnym rozwiązaniem jako drugie śniadanie. Na posiłek wieczorny za to preferujemy koktajle warzywne (owoców ; się jeść po 16 ze względu na cukier w nich występujący). Dzisiaj właśnie na drugie śniadanie zrobiłam sobie taki poniżej koktajl z kiwi, bananów, truskawek (mrożonych) i jogurtu normalnego:  Jego korzyści? Niezliczone! przede wszystkim kiwi – duża dawka wit. C! A co za tym idzie, zwiększona odporność, dodatkowo razem z witaminą E chronią przed miażdżycą, a potas reguluje ciśnienie krwi i ochrania przed dolegliwościami serca. Witamina E, jako szczególnie silny przeciwutleniacz, ochrania przed działaniem wolnych rodników, dzięki czemu spowalnia starzenie się, ale co podstawowe, ma właściwości

przeciwrakowe. oddziaływanie przeciwrakowe wspomaga dodatkowo obecność glutationu,

który przeciwdziała mutacji genów. Kiwi okazuje się dodatkowo źródłem błonnika, który wspomaga prace jelit oraz przeciwdziała cukrzycy, dzięki wolniejszemu produkowaniu insuliny. Błonnik obniża dodatkowo zawartość złego cholesterolu, wspomaga spalenie warstwy tłuszczu oraz reguluję procesy metaboliczne. jesienną porą kiwi okazuje się alt4 szczególnie polecane z dwóch powodów: wzmacnia odporność (wit. C) oraz chroni przed depresją (serotonina, inozytol, alkohol cukrowy). Kwas foliowy razem z potasem zapobiega osłabieniu, osłabieniu i nadmiernej senności, a obecność wit. K i wapnia sprawia, że układ kostny okazuje się w lepszej sprawności fizycznej. Banan - dodatkowo okazuje się źródłem wit. C (choć nie w owej ilości jak kiwi), potasu i błonnika (oddziaływanie jak u kiwi). Ponadto posiada w zawartości wit. z zespoły B, magnez, miedź i żelazo. Dzięki temu przeciwdziała skurczom, ochrania przed cukrzycą rodzaju II, maleje obrzęki, wzmacnia układ nerwowy (na jesienną chandrę jak znalazł!) i ochrania przed anemią. obecny w nim tryptofan (aminokwas, który przekształcany okazuje się w serotoninę)poprawia nasz stan psychiczny i ochrania przed depresją. Banan dzięki dużej zawartości węglowodanów okazuje się świetnym sposobem na dodanie energii, np. przed treningiem.  Truskawka - dodatkowo bogate kopalnia wit. C i błonnika! Dodatkowo zawarty w niej wapń i fosfor wzmacniają zęby, kości, poprawiają pracę mięśni, a razem z magnezem odkwaszają organizm. zawiera dodatkowo enzym bromelinę (który odnajdziemy dodatkowo w ananasie), który wspomaga spalenie warstwy tłuszczu poprzez właściwości oczyszczające. Żelazo, tak jak w bananach, ochrania przed anemią, wzmacnia organizm i poprawia stan cery i włosów. Truskawka ma też składnik, który znajduje się w cebuli i czosnku (kto by pomyślał), a mianowicie fitocydy, które mają silne oddziaływanie przeciwbakteryjne. Jogurt naturalny - zdrowy, pyszny, łatwostrawny! Czego chcieć więcej :) Jogurt wzmacnia nasze kości, zęby, korzystnie wpływa na florę bakteryjną przewodu


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness