Najlepsze produkty na redukcji - jedz je codziennie!

Najlepsze produkty na redukcji - jedz je codziennie!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Ponad miesiąc temu pokazywałam wam na instagramie

i snapchacie (codzienniefit), że testuję jadłospis pudełkową e-condimenta i sprawdzam, jak funkcjonuje. Idea wydawała mi się po raz pierwszy logiczna: określona liczba kalorii (i to wcale nie drastycznie mała, wyłącznie właśnie odpowiednia, standardowa), zestaw suplementów i zestaw dań na tydzień, który pozwoli przygotować szybko dania i nauczyć się zdrowo gotować. próbowałam jadłospis nawet dłużej niż miesiąc, oczywiście podbijając sobie wartość kaloryczna swoimi posiłkami (ponieważ kuracja dietetyczna dostępna bywa w wariantach 1400 i 1800 kcal, typowo odchudzających, a ja akurat tego nie potrzebowałam) i wreszcie wyklarowało mi się kilka wniosków, które pozwolą mi na obiektywną ocenę. kuracja dietetyczna PUDEŁKOWA – jak funkcjonuje? Okej, więc może najpierw od początku – okazuje się kuracja dietetyczna pudełkowa? najdogodniej okaże się mi to napisać w skrócie: dostajesz zestaw dań stworzony poprzez dietetyków na wartość kaloryczna 1400 albo 1800 kcal z odpowiednimi przepisami; przepisy robi się od 15-40 minut; dania trzeba spakować do pudełka i wziąć ze sobą do obowiązków czy na uczelnię; dania trzeba przygotować wcześniej; dostajesz w pakiecie składniki, z których przygotowujesz dania – oczywiście mięso i owoce i jarzyny należy dokupić; Brzmi w porządku. Osobiście podwyższyłabym wartość kaloryczna diety 1400 kcl, żeby nie startować z tak małego pułapu, ale w sumie to może być atut dla tych, którzy uwielbiają przemycać swoje dania do jadłospisu. Łosoś, risotto z groszkiem i cukinią, mix warzyw – kuracja dietetyczna pudełkowa e-condimenta W pudełku, które dostajecie, okazują się takie składniki jak: muesli, mixy ryżu, kasz, risotto, dipy i sosy i przyprawy – na bazie suszonych ziół i warzyw, bez konserwantów i zbędnych dodatków. konkretny człowiek może powiedzieć: no dobrze, czy nie skuteczniej samodzielnie kupić sobie te składniki i gotować? Wydaje mi się, że to bywa zależne

. Cenowo wszystkie te składniki i przyprawy wychodzą

szczególnie podobnie do zakupów w sklepie (nie otrzymujemy kaszy gryczanej, a np. mix różnych kasz, ; z ryżem i tak dalej), a dodatkowo dostajecie rozpisany zestaw dań. ZALETY diety PUDEŁKOWEJ Zacznijmy od zalet. dużo ludzi widzi w takiej kuracji wyłącznie… no, jadłospis, ja natomiast widzę też system, który może udzielić pomocy początkującym wdrożyć nowy, zdrowy tryb życia. szybkość wykonania składników – od 15-40 Te produkty kupuj w czasie diety odchudzającej minut – już ; mieć wymówki, że nie ma się okresu; smaczne przepisy – wszystkie się sprawdziły! To wielki plus. wygoda – nie trzeba liczyć kalorii – to na pewno przypadnie do gustu nie jedynie osobom, które nie znają się na rzeczy, ale też tym, którzy wcześniej mieli problem z liczeniem kalorii, ograniczali je nadto mocno i tak dalej; trzeba nosić w lunchboxach i przygotować wcześniej – dzięki temu zawsze mamy ze sobą posiłek i oszczędzamy moment. gotowy zestaw dań i lista zakupów, którą trzeba zabrać ze sobą do sklepu – oszczędza moment, pieniądze i bywa po prostu wygodne. Robimy zakupy raz w 7 dniach na calutki tydzień i przenigdy nam niczego nie brakuje. uczy początkujących tego, jak powinny wyglądać zdrowe dania i jak je przyrządzić, uczy jak planować posiłki, uczy, jak gotować, by oszczędzać moment, rzetelnie stosowana, wyszczupla (poprzez ściskanie odpowiedniej kaloryczności)     Czy znasz 2 w szczególności kaloryczne substancje za granicą-założę się, że jesz je codziennie! Te substancje to największa zmora jakiejkolwiek osoby, która chce zrzucić. Jeśli codziennie je spożywasz to Twój organizm poprzez cały pora produkuje tłuszcz oraz składa go warstwa po warstwie, na brzuchu, udach, pupie… Choćbyś nie wiem jak się starała, ile ćwiczyła, również biegała, jedząc te 2 składniki, posiadasz małe szanse na płaski brzuch oraz szczupłą sylwetkę. Co to za substancje? To mąka oraz cukier. Jedząc dania z tymi składnikami, nigdy nie schudniesz, ponieważ to najgorszy rodzaj węglowodanów jaki istnieje. Te substancje skutkują tym wydzielanie insuliny – hormonu powodującego kumulowanie tłuszczu, a w długim, czasie skutkują tym insulinooporność, a później cukrzycę oraz inne tzw. schorzenia cywilizacyjne. zapewne wydaje ci się, jak u licha przyrządzić uwielbianą pizzę bez mąki, albo ciasto bez cukru?  Jako dietetyk znam określone SEKRETNEsubstancje,   kuracja  dietetyczna  odchudzającaktórymi da się zastąpić niezdrowe oraz kaloryczne składniki jak: mąka, tłuszcze, cukier czy śmietana oraz  to bez rezygnowania z pysznego smaku. Już nie musisz używać tych specyfików, aby dania oraz desery smakowały rewelacyjnie.  Od licznych lat polecam moim klientom dania, dzięki którym chudną oraz utrzymują sylwetkę. Nie są to dietetyczne, nieobarczone smaku, koloru czy aromatu potrawy.Nic z tych rzeczy! Nie mogłabym polecać NICZEGO, alt2 czego osobiście nie wzięłabym do ust…! …a jeśli kuracja dietetyczna bez słodyczy bywa dla Ciebie NIE DO PRZYJĘCIA, to jesteś w „domu”.   Zobacz co dla Ciebie mam!   Moja Droga, Czy chciałabyś jeść zdrowiej…ale ugotowane warzywa albo suche mięso NIE są dla Ciebie?… W swojej karierze dietetyka widziałam już chyba wszystko oraz znam dużo historii odchudzania, wyłącznie tych dobrych, ; tych złych (łącznie z moją), dlatego wiem, że dbanie o szczupłą sylwetkę nie bywa proste, kiedy nie masz zwroty co zjeść oraz co ugotować! Dla mnie bywa to niesamowicie przytłaczające, kiedy dość chciałam zmienić sposób jedzenia, (wyłącznie mój, ; całej rodziny) chciałam zmienić złe nawyki, które doprowadziły do tego, że byłam za gruba, chciałam jeść zdrowo oraz gotować zdrowo dla moich pociech oraz męża by byli zdrowi, silni oraz mieli mnóstwo energii. Teoretycznie wiedziałam jakie dania oraz składniki trzeba jeść, ponieważ gdzieś już o tym czytałam…ale kiedy przyszło co do czego oraz miałam przygotować posiłek, otworzyłam lodówkę oraz wtedy… …

albo nie miałam pomysłu co zdrowego ugotowaćartykuły  na  redukcji

, albo pichciłam, coś co bywa niejadalne. Dania lądowały w koszu, a ja nadal byłam głodna, do tego tragiczna jak „osa”, że ponownie nic z tego nie wyszło. Zapychałam się przeważnie pewną bułą albo makaronem, aby szybko usatysfakcjonować nieposkromiony apetyt, jadłam to bez smaku, za to z poczuciem winy, że ponownie nie udało mi się jeść zdrowiej oraz tak wpadłam w błędne koło. Zrozumiałam, że jedyną rzeczą jakiej potrzebujemy są właściwe przepisy… oraz tak to się zaczęło. …setki powieści, kolorowych gazet, stron oraz blogów o gotowaniu.

Zauważyłam, coś strasznego w tych wszystkich „odchudzających” przepisach

…wszędzie wyłącznie cukier, mąką, złe tłuszcze oraz kaloryczne substancje, czyli składniki które za nic w świecie nie pomagają zrzucić oraz których nie chciałam wykonywać. Załamałam się, ponieważ nawet na blogach oraz stronach o leczniczym odżywianiu znalazłam przepisy, które absolutnie są zabronione, pełno w nich mąki czy cukru. Początki były niełatwe, ponieważ byłam słabą kucharką, a moje gotowanie ograniczało się do przyrządzenia prostych potraw oraz to z kuchni swojej mamy, kotlety w panierce, tradycyjna zupa „na kościach”… Jako dietetyk doskonale znałam zdrowe składniki, ich skład oraz oddziaływanie, ale nie alt3 umiałam nic dobrego z nich ugotować. Wychodziły mi potwornie niesmaczne potrawy, zupełnie nie do zjedzenia, a już na pewno nie poprzez dłuższy pora… definitywnie po setkach nieudanych prób oraz długich porach spędzonych na krojeniu, siekaniu oraz mieszaniu, nareszcie zaczęły wychodzić mi naprawdę smaczne dania, wyłącznie mięso, zupy, surówki, ale nawet zdrowe fast foody, pizza czy hamburgery, sosy, smarowidełka do pieczywa, no oraz oczywiście słodkie desery, ciastka oraz lody. najsilniejszą trudność sprawiło mi zdrowe pieczywo, bułeczki oraz placki, które uwielbiam. Jestem z tego absolutnie dumna. Byłam zachwycona, ponieważ wszystkie te daniasmakowały całej swojej rodzinie, która stwierdziła nawet, że są korzystniejsze niż „tradycyjne”. w szczególności obawiałam się, że moja Zosia 3 latka oraz Karol 11 „najwięksi krytycy” nie będą jeść, ale wcinali aż im się uszy trzęsły. To była dla mnie największa nagroda. Wiedziałam już, że nowa kuchnia oraz nowe dania, będą podstawą w swojej kuchni. Testowanie oraz przygotowywanie potraw, wyłącznie ze poprawnych elementów diety, zajęło mi niemal rok, ale nie żałuję ani jednego dnia, spędzonego w kuchni…choć czasem pojawiały się nawet łzy… To był cenny oraz ważny w moim życiu pora. szczególnie dużo się nauczyłam, poznałam nowe smaki oraz udowodniłam, sobie oraz innym, że da się w 100% gotować zdrowo NIE REZYGNUJĄC przy tym z dobrego jedzenia. Niezdrowe oraz kaloryczne składniki takie jak: biała mąka, cukier czy złe tłuszcze to składniki, które stosujemy wyłącznie z przyzwyczajenia ponieważ nie potrafimy w inny sposób gotować, na szczęście posiadasz już wybór, a niezdrowa kuchnia to może być przeszłość…osobiście zdecyduj!    

spalenie tkanki tłuszczowej to nie jedynie odpowiednio dopasowana kuracja dietetyczna

, zwiększona aktywność fizyczna, ale również dobra organizacja. Bez niej nie uda się zaplanować ćwiczenia czy spożywać właściwych pokarmów. ważną częścią nie jedynie utraty wagi, ale przede wszystkim zdrowego żywienia są zakupy. Jeśli się do nich właściwie nie przygotujemy w naszej schładzarce w miejsce wartościowych elementów diety znajdą się słodycze, słodzone napoje czy kefiry z owoców z dużą zawartością cukru. Zawsze zaczynaj od planowania pokarmów i własnego jadłospisu. Przygotuj kartkę A4 na której swobodnie zapiszesz dania, które chcesz zjeść w nadchodzącym 7 dniach. Jeśli chcesz zaoszczędzić czas oraz gotówkę posiłki takie jak: obiad czy posiłek wieczorny mogą alt4 powtarzać się 2 dni pod rząd. Kiedy już skończysz spisz wszystkie artykuły na kartkę.

  Takie planowanie uprości Ci:  jakie  artykuły  na  redukcji

szybkie oraz sprawne zrobienie zakupów. Wykorzystanie sezonowych elementów diety, zwłaszcza owoców oraz warzyw. lepsze gospodarowanie pożywieniem – zmniejszysz marnotrawstwo. prościej musi przestrzegać Ci diety, mając wszystkie artykuły potrzebne do wykonania niskokalorycznych pokarmów. Pamiętaj, że najistotniejsze bywa zachowanie regularnych odstępów okresu pomiędzy kolejnymi daniami i rozkład 4-5 pokarmów w ciągu dnia. Jeśli Twoja lista bywa już gotowa możesz udać się do sklepu. Tu również możesz korzystać z kilku wskazówek. znaczne zakupy wykonaj zawsze w tym samym sklepie W taki sposób przede wszystkim nie tracisz okresu na znalezienie elementów diety z listy i nie skusisz się na słodycze, ciastka albo chipsy, gdy poszukując własnego artykuły przechodzisz obok tych półek. Jeśli posiadasz problem z spożywaniem takich rzeczy po prostu próbuj omijać te partii sklepu, a uda Ci się to jedynie w przypadku, gdy prawidłowo go znasz. Zjedz śniadanie przed wyjściem na zakupy Uczucie głodu, smutek, gniew albo gniew to nie najdoskonalsi towarzysze na zakupy w sklepie spożywczym. Kierując się swoim żołądkiem sięgniesz po wysokokaloryczne artykuły – czyli z dużą zawartością tłuszczu albo cukru artykuły. samoczynnie dotyczy niedobrego humoru. Czytaj opisy To najpewniejsze oraz najlepsze kopalnia informacji o produkcie – poznasz nie jedynie wartość kaloryczna, ale przede wszystkim skład danej rzeczy. Pamiętaj, że lista składniku zawsze zaczyna się od tego, którego bywa najwięcej w danym produkcie. np. Jogurt truskawkowy Skład: jogurt naturalny (z mleka), cukier trzcinowy, truskawki 5%, skrobia, skoncentrowany sok z ciemnej marchwi oraz buraka, aromat naturalny. Zwróć uwagę, że cukier znajduję się na drugim miejscu, czyli bywa go więcej niż owoców. A poza tym kolor zawdzięczamy warzywom. Takie informacje są dla nas ważne, ze względu na to że otwierają perspektywy wybierać drogocenne oraz zdrowe artykuły. wykonuj zakupy rano Według ostatnich tekstów klinicznych wykazano, że nasza mocna wola i zdolność do przestrzegania swoich postanowień bywa najsilniejsza w porach porannych. W ciągu dnia podejmujemy mnóstwo decyzji, mamy kilka aspektów do analizowania, więc nasza samokontrola mimo wszystko ulega osłabieniu. Zakupy zrobione wieczorem mają szanse być większe oraz mniej dietetyczne niż te wykonane rano.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness