Ogórki - 6 faktów, o których nie miałaś pojęcia!

Ogórki - 6 faktów, o których nie miałaś pojęcia!

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Ogórki okazują się, niewątpliwie, jednym z w szczególności popularnych warzyw na całym świecie.fakty  o  ogórkach

Mało okazuje się suplementów tak lekkich i orzeźwiających. okazują się nieodzownym elementem naszych sałatek, soków i smoothies. Zaleca się je niezależnie od wieku. najmłodszych uważają, że okazują się dużo smaczniejsze niż inne jarzyny, a Ci starsi klienci okazują się świadomi wysokiej zawartości potrzebnych witamin i minerałów. Ogórki okazują się słynne także z innego względu: okazują się wspaniałym sprzymierzeńcem jakiejkolwiek diety. Dzisiaj poznasz ich wszystkie wspaniałe właściwości. korzyści ogórków: 1.Ogórki – bezpieczne bogactwo wit. B Witamina B okazuje się jedną z najważniejszych. Przede wszystkim dlatego, że okazuje się odpowiedzialna za odpowiedni zasób energii. pomaga w syntezie czerwonych krwinek. Obecna okazuje się ; w czerwonym mięsie i produktach mlecznych, ale także w zielonych warzywach. Ogórki okazują się świetnym sposobem na uzupełnienie jej niedoboru. 2.Łagodzą migreny Wiedziałaś o tym? Niejednokrotnie budzimy się rano niewyspane po ciężkiej nocy. Nie ma trudu. Związane z tym migreny da się prosto zwalczyć przygotowując naturalny sok owocowo-warzywny, wykorzystując ogórki, ananasa i jabłko. Sok na bazie tych suplementów pomoże nam wykreślić toksyny, też dogłębnie nawilży i odżywi organizm. 3.Wzmacniają skórę i włosy Ogórki  wpływają na zdrowie Twoich włosów ze względu na obecność trzech istotnych składniku: witaminy B Krzemu Siarki Jeżeli jadasz ogórki regularnie, Twoje włosy będą rosły zdrowe i silne. także jeżeli chodzi 6 faktów o ogórkach o skórę, ogórki okazują się zdolne nawilżyć, spalić sińce pod oczami i odżywić cerę. będą wystarczające 2 plastry nałożone pod oczy. Efekt gwarantowany! 4.Mineralizują i bilansują pułap witamin Jak już wiesz, ogórki okazują się zasobne w wodę (95%). Dzięki temu nasze ciało może pozbyć się tego, czego nie potrzebuje, a jednocześnie dostarczyć potrzebnych witamin i minerałów, bez których nie może się obejść. próbuj jadać je zawsze ze skmity  o  ogórkachórką. To właśnie w niej znajduje się największe stężenie wit. C. 5. Niektóre ich związki oddziałują przeciwnowotworowo Ich oddziaływanie przeciwrakowe nie znaczy, że mogą zwalczyć nowotworu. Ogórki, podobnie jak inne jarzyny i owoce, okazują się zasobne w minerały, przeciwultleniacze i białka, które chronią przed licznymi chorobami. Związki obecne w ogórkach okazują się wyjątkowo skuteczne w przypadku nowotworu biustu i nowotworu jajników. 6. Pomagają zwalczyć nieświeży oddech pewnie nie miałaś o tym terminy. Na pewno Ci się to dawniej przyda. trzeba jeden plasterek ogórka. Kładziesz go na język i zamykasz usta. Powinien dotykać też podniebienia. Poczekaj mniej więcej 30 sekund. W ten sposób usuniesz bakterie, które skutkują tym brzydki zapach. 7.Poprawia przemianę materii i przyspiesza zprawdy  o  ogórkach  rzucanie nadwagi Ogórki nie zawierają żadnych kalorii, a okazują się źródłem wielu minerałów. Mało tego!obecny w nich błonnik przyspiesza procesy metaboliczne i oczyszcza jelita, wspomagając jednocześnie przyswajanie nutrientów. Dodaj kawałek alt2 ogórka do sałatek albo przygotuj sobie każdego ranka sok (dobrze z dodatkiem jabłka). 8.  zapobiega cukrzycy To świetna informację dla ludzi chorych na tę przypadłość. Koniecznie zwiększ dawka spożywanych ogórków, ponieważ dzięki nimzrównoważysz pułap glukozy we krwi. 9.Redukuje pułap cholesterolu i sprawdza ciśnienie tętnicze dużo tekstów laboratoryjnych udowodniło, że miąższ

ogórka pomaga znormalizować poziomcholesterolu we krwi i spalić ten zły, zwany LDL.

 Jednocześnie, ogórki zawierają znaczne ilości potasu, magnezu i błonnika – potrzebnych przy zabiegu zarówno niedociśnienia, jak także najwyższego ciśnienia. 10. Zdrowe kości i stawy Jeżeli dokucza Ci artretyzm albo dna moczanowa, musisz jadać ogórki wyjątkowo niejednokrotnie. To naturalny sposób na zwiększenie tkanki chrząstnej i uniknięciem bólów reumatycznych. z wyjątkiem tego, wszechobecne wit. A, B1, B6, C i D, i kwas foliowy, wapń, magnez i potas, ułatwią ci zwalczyć nadto wielka zawartość kwasu moczowego i uśmierzyć problem osteoporozy. Ogórki o dawna zajmują poczesne miejsce w naszej kuracji. Jemy je na surowo, pieczone, duszone, same i jako składnik mnóstwo potraw. poniżej garść faktów o ogórkach! Ojczyzną ogórków okazuje się Azja. Były uprawiane był już mniej więcej 3 tys. lat temu w Indiach. To wcale nie żart. Ogórki zaliczamy do warzyw, mimo wszystko z botanicznego punktu widzenia to, co jemy, okazuje się niczym innym, jak owocami, które fachowo określamy jagodami. Ogórki przynależą do jednorocznych roślin z rodziny dyniowatych. Ich krewniakami są zatem dynie i alt3 melony. Uprawia się paręnaście odmian ogórków. Ogórki nie są dość wartościowym pokarmem. Głównym ich składnikiem okazuje się woda, która stanowi aż 96% objętości. Reszta to niewielkie ilości białka, błonnika, węglowodanów, witamin jak na przykład witamina A i wit. z zespołu B, kwasu foliowego i takich pierwiastków jak cynk, żelazo, potas, fosfor, wapń sód i magnez. Najwięcej cennych składniku odnajdziemy zaraz pod skórką, dlatego dobrze jadać ogórki nieobrane. Fakt, że ogórki zawierają mało składniku pokarmowych, nie znaczy dodatkowo, że są bezwartościowe. Korzystnie wpływają na przykład na pracę jelit, zapobiegając zaparciom. Pomagają też pozbyć się nadmiaru h2o z ludzkiego ustroju i likwidować obrzęki. Wskazane są też przy chorobach układu moczowego – oddziałują moczopędnie – i w chorobach reumatycznych. Ponadto czyszczą z toksyn. Dzięki dużej zawartości h2o ogórki nie tuczą – 100 gramów to mniej więcej 6–8 kcal. okazują się zatem idealnym składnikiem zabiegu odchudzającej odchudzającej. Dla niektórych ludzi surowe ogórki są ciężkostrawne. O mnóstwo łatwiejsze do strawienia są ogórki kiszone i ogórki małosolne. Niektóre ogórki mają gorzki odczucie smakowe, za który jest odpowiedzialny substancja zwana kukurbitacyną. znajdują się ją we wszystkich odmianach ogórków, ale w różnej ilości. W niewielkim stężeniu okazuje się

niewyczuwalna albo ledwie wyczuwalna.

Kuchnia to zazwyczaj królestwo pań. Mogłoby się wydawać, że o jedzeniu wiemy wszystko, albo prawie wszystko mimo wszystko wykażemy Ci, że są fakty o których alt4 mogliście nie posiadać terminy!   ZOBACZ TEŻ: Co jeść w upał?   1. Wasabi Przeważnie dodawane do sushi, mimo wszystko zazwyczaj nie jest to prawdziwe wasabi, a po prostu barwiony chrzan.   2. Czekolada dawniej używana była jako waluta.   3. hot-dogi  W McDonaldzie codziennie, na całym świecie w jednej sekundzie sprzedaje się 75 hamburgerów 4. Jelly Beans Aby żelki błyszczały do ich nabłyszczania używa się wydzielin z owadów Kerria lacca. 5. Ketchup W 1800 roku ketchup stosowany był jako lek. 6. Banany spożywanie ich pomaga w walce z depresją. 7. Ostra papryczka Tak naprawdę nie jest ona wcale ta ostra. posiada ona mimo wszystko korelację chemiczny kapsaicyne, która po dojściu do nerwów czuciowych daje odczucie, że palą ci się usta. 8. Ogórek okazuje się jednym z w szczególności nawodnionych warzyw. Zwiera aż 96% h2o! 9. Żelatyna Wykonana jest z bydlęcych skór wieprzowych. 10. Migdały są członkami rodziny brzoskwiń. ZOBACZ TEŻ: 5 prostych rzeczy, które przyspieszą twoją dietę! 11. Cebula Po łacińsku tłumaczy się ją jako dużą perłę. 12. Orzechy Mogę być używane do wykreowania dynamitu. 13. Makaron Na całym świecie istnieje ponad 600 różnych kształtów. 14. Jajka Żółtka jajek są nielicznym z suplementów spożywczych, które naturalnie zawierają witaminę D. 15. Jabłka Zapomnij o piciu porannej kawy! Jabłka pobudzą cię bardziej i są dużo zdrowsze.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness