Oto najlepszy motywator do ćwiczeń! Sprawdź

Oto najlepszy motywator do ćwiczeń! Sprawdź

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Ostatnio tematyka motywacyjna jest bardzo popularna na Facebooku

i różnych stronach w internecie. Materiału jest tak dużo, że ludzie zaczynają lekko się tym nudzić. konkretny człowiek mówi, że jest to sztuczna motywacja, konkretny człowiek inny stwierdzi, że jest to bardzo fajna kwestia. W tym artykule opowiem o mojej własnej motywacji. O tym, czym się kieruję i kierowałem parę lat temu, kiedy promocja internetowa dyscyplin sportowych nie była tak powszechna.   SPIS TREŚCI: 1. konkretny człowiek się na nas wzoruje 2. Gdzie znajdę wymarzoną motywację? 3. Robisz to dla siebie! Wielki FINAŁ! Chcesz zrzucić masę, ale brakuje ci chęci i motywacji do ćwiczeń i zabiegu odchudzającej? nieustannie odkładasz na później swoje treningi i przygotowanie zdrowego jadłospisu? Ewa Chodakowska zmotywuje cię do oddziaływania! Trenerka przygotowała krótką listę sposobów, dzięki którym można dać radę sobie z brakiem chęci i motywacji do ćwiczeń. zobacz, co zrobić, żeby wreszcie ćwiczyć regularnie! dużymi krokami zbliżają się wakacje. ogrom niewiast zabiera się za aktywność fizyczną.

Niestety dużo z Nich pasuje po kilku treningach.

okazuje się to największy błąd jaki mogą popełnić. Każda osoba, która przynajmniej raz w życiu tak zrobiła, może przyznać mi rację. Jak zmotywować się do regularnych ćwiczeń? Co może podnieść Waszą motywację? W dzisiejszy artykule postaram się zaserwować Wam porcję motywacji, która postawi Was na nogi!;)   1) Wysportowana sylwetka, to Wasz cel.   Pamiętajcie, że nikt za Was Jak zmotywować się do ćwiczeń? nie wykonana ćwiczenia. Jeżeli chcecie osiągnąć sukces i z dumą prezentować swoją sylwetkę, wzbudzając podziw setek niewiast, to najpierw musicie się spocić. Nie ma nic za darmo. Wasz wysiłek pozostanie nagrodzony pod jednym warunkiem, że przyłożycie się w 100 % do tego! Jeżeli Wam nie jest zależne i myślicie, że raz w tyg. poćwiczycie pół 60 minut i Wasze efekty powalą pozostałych na kolana, to się grubo mylicie. Aby osiągnąć cel musicie wspiąć się na szczyt, nawet jeżeli kilka razy ” upadniecie „, to Waszym zadaniem w takim punkcie okazuje się ” podniesienie się ” i walczenie dalej! 2) Efekty nie pojawiają się natychmiast. zazwyczaj oczekujecie, że Wasze ciało odmieni się w ciągu 2 tygodni rozpocznie. Później czujecie się rozczarowane, że efekt okazuje się mniejszy niż się spodziewałyście. przenigdy nie róbcie tego! Każda minimalna zmiana Waszego ciała ” pociągnie ” za sobą większą metamorfozę, na którą Twoje ciało potrzebuje czasu. Cieszcie się z każdego straconego centymetra. nie można zmodyfikować sylwetki w tydzień. Po prostu okazuje się to nierealne, no chyba, że pewien człowiek sobie zafunduje jakieś odsysanie czy coś w tym stylu;). Mam nadzieję, że przenigdy nie wybierzecie tej drogi na skróty. 3) wzbogacone zestawy. O to akurat ja dbam :).  Ale jeżeli któraś z Was chciałaby osobiście sobie układać treningi, to róbcie to tak, żeby nie jest rutyny.

To ona wielokrotnie prowadzi do alt2 rezygnacji.

Poza tym trenowanie cały okres tych samych zestawów da zdecydowanie mniejsze efekty. Panie, które kiedyś np: robiły codziennie trening pośladków z Mel B mogą potwierdzić, że w pewnym punkcie te ćwiczenia przestały działać. Nasze ciało potrzebuje czasami ” szoku „, który sprawia zmieniony zestaw :). 4) Myśl pozytywnie i wyznacz sobie cel. To okazuje się najważniejszy podpunkt tego treści. Jeżeli nie wyznaczycie sobie celu, a przede wszystkim nie będziecie nastawione pozytywnie, do tego co robicie, to gwarantuję Wam, że Wasz motywacja bardzo szybko minie. Zapiszcie sobie na kartce to,  co chcecie osiągnąć i powieście w widocznym miejscu. W dowolnej momencie zwątpienia przypomnijcie sobie po co to wszystko robicie :). 5) odstaw wymówki na bok! Wszystkie ” Nie chce mi się ” odstawiamy na bok. Każdą Waszą wymówkę mogłabym obalić. Nie masz czasu na trening?  To którym cudem masz okres na FB? Mamy bliźniaków potrafią zorganizować sobie okres tak, żeby 50 minut poświecić na trening. niedociągnięcie czasu nie okazuje się wymówką! trzeba świetnie rozplanować wszystkie obowiązki. Nie masz odpowiedniego sprzętu do ćwiczenia? będą wystarczające butelki napełnione wodą, skrawek dywanu i sportowe buty!:) Ewa Chodakowska od dawna przeprowadza swój fanpage, na którym motywuje fanki do ćwiczeń, zdrowego stylu życia, prawidłowej zabiegu odchudzającej. Na Facebooku często publikuje swoje ćwiczenia, linki do nowych nagrań z treningami lub też przepisy na zdrowe i pożywne posiłki.

Profil Ewy Chodakowskiej

na Facebooku alt3 notuje już ponad 1,5 miliona użytkowników! Każdego dnia trenerka publikuje też zachęcające i motywujące do aktywności posty. Tym razem zdradziła, co trzeba zrobić, żeby zmotywować się do regularnych treningów. Przede wszystkim Ewa Chodakowska radzi, by Zapewne, w okresie wakacyjnym, mnóstwo z Was wyznaczyło sobie nowe fitnessowe cele. Paradoksalnie, pierwszy pora jest najwłaściwszy. Trenujesz z podekscytowaniem, nową energią i nowiutkimi pomysłami.  Zgadza się? Jak dotrwać jednak do zakończenia? Nie poddawać się, kiedy zaczyna się górka? Jeśli uda Ci się przejść poprzez taki “trudniejszy” pora, kiedy motywacja jest bliska zeru, będziesz na szczycie. Osiągniesz swoje cele. Jak dotrwać do zakończenia i wreszcie zobaczyć rezultaty? często zmieniaj rutynę i ucz się nowych “ruchów”. Postaraj się, aby Twój trening był zróżnicowany. Stawiaj sobie nowe cele. Nic tak nie motywuje jak uczenie się czegoś nowoczesnego. na przykład, naucz się tańczyć Zumbę albo jeździć na łyżwach. największym wrogiem motywacji i entuzjazmu jest nuda.

Zmieniaj pora wykonywania treningów.

Zawsze robisz treningi wieczorem? Może zaleca się zacząć wykonywać je z samego rana? Twój organizm na pewno powinno zaskoczony, a Ty poczujesz nowy przypływ energii. Stawiaj sobie małe, krótkoterminowe cele. Wyznaczenie sobie tygodniowych celów, a co podstawowe ich osiąganie, jest super motywujące. niekrótki plan treningowy więc ma duże wartość. Jeśli jednak szybko nie spostrzeżesz rezultatów ćwiczeniach i będziesz musiała dłużej poczekać na osiągniecie swoich celów, możesz się zniechęcić. Zapisz się na zawody czy odmienną alt4 fitnessową imprezę. Postaraj się, aby treningi sprawiały Ci radość. Zapisz się na zawody, poczuj energię i poznaj nowych ludzi. Gwarantuję, że będziesz zmotywowana na dłużej. Dodatkowo, samo przygotowanie się do zawodów, jest niesamowicie motywujące. Chcesz wypaść jak dobrze, prawda? Znajdź ukochanego treningowego.

Trenowanie z koleżanką, bratem, siostrą czy chłopakiem pozwoli

Ci na przetrwanie tych “gorszych” dni. Wzajemne motywowanie się ma tu duże wartość. myślę, że “zdrowa” rywalizacja, więc doda Ci skrzydeł:) Miej gwarancję, że Twój partner ma więc cele ćwiczeniowe i jest mocno zmotywowany, żeby je osiągnąć. wysłuchuj muzyki podczas ćwiczeniach. Zmieniaj ją wielokrotnie. Muzyka, jest jednym z najlepszych motywatorów. sama pomyśl, czy nie wydarzyło Ci się trenować silniej, ponieważ piosenka Cię dobrze do tego zmotywowała. Dodatkowo, notoryczne wymienianie muzyki spowoduje, że Twój trening musi nużący. Stwórz swoje “fitnessowe środowisko”. staraj się otaczać ludźmi, którzy żyją fitnessem. Oglądaj programy fitnessowe. Przyklej sobie na ścianie, schładzarce motywujące zdjęcia i cytaty. Wykup prenumeratę czasopisma o fitnessie. Czytaj książki. Im więcej będziesz wiedziała, tym większy sens ma Twój trening. Będziesz do niego skuteczniej opracowana – będziesz więc zmotywowana. Czytaj książki, magazyny. Znajdź nowe inspiracje. Jak odczuwasz się ćwiczeń? Za dowolnym razem, kiedy nie chce Ci się wyjść na trening, przypomnij sobie co odczuwasz ćwiczeń. Dumna z siebie, pełna życiowej energii, pomysłów na życie? Pamiętaj o tym. można jedynie wyjść z domu. od razu poczujesz się skuteczniej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness