Palisz papierosy? Oto dieta dla nałogowych palaczy!

Palisz papierosy? Oto dieta dla nałogowych palaczy!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Palacze zazwyczaj chwytają za papierosa, aby odreagować stres, i „puszczają” dymek, gdy nie mają czasu na posiłek. Od dawna wiadomo, że substancje nikotynowe zagłuszają apetyt i upośledzają zmysły węchu i smaku – odpowiadające za odczuwanie przyjemności podczas spożywania. bezpiecznym bywa, iż większość byłych palaczy po nagrody walce z nałogiem, zaczyna na nowo odkrywać smaki i zapach, a hamowany do owej pory apetyt zaczyna nadrabiać zaległości. Gdy paliliśmy nikotyna wspomagała przemianę materii, która dziś spowalnia, w szczególności gdy palacz nie uprawia żadnego sportu (ponieważ przecież pojemność płuc i sprawność organizmu były rozpocznie obniżone). Co należy wybudować po rzuceniu palenia?kuracja  dietetyczna  oczyszczająca

primo należy zdetoksykować organizm – aby nie przytyć, należy oczyścić się z gromadzonych toksyn

– w tym zamierzenia pij dziennie zero 2 litry wody mineralnej mineralnej mineralnej z rześkim sokiem z cytryny, zacznij się ruszać - uprawiaj sport zero 3 razy w tyg. po godzinie; odstaw kofeinę, która odwadnia i wypłukuje mikroelementy – zastąp ją zieloną herbatą – najcenniejsze bywa drugie i trzecie parzenie (listki zalewamy wodą mniej więcej 70 st.C); nawyk sięgania i trzymania papierosa w palcach zazwyczaj zastępują słone krakersy, chipsy lub batoniki – miej zawsze wobec powyższego pokrojone surowe jarzyny, które są mało kaloryczne, dostarczą witamin i soli mineralnych i błonnika; napraw swój system odpornościowy – palenie tytoniu szczególnie osłabia system odpornościowy, dzięki czemu wolne rodniki mają łatwiejszy dostęp do komórek. Aby ochraniać organizm antyoksydacyjnie, pamiętaj by twoja nowa kuracja dietetyczna była obfita w wit.: A, C i E, likopen, i beta-karoten - znajdziesz je w domowej pracy sosie pomidorowym, płatkach, pestkach dyni, słoneczniku, orzechach włoskich, kiełkach spożywanych na surowo, kapuście kiszonej, owocach borówkowatych: jagody, maliny, jeżyny, owocach, szczególnie cytrusowych, papryka – wszystkie kolory, jarzyny krzyżowe: brukselka, kapusta - w szczególności kiszona, brokuły, kalarepa, soja, cebula, szpinak, karczochy; aby nie zakwaszać człowieczego ustroju wyrobami odzwierzęcego, jak czerwone mięso i mleko krowie, zaleca się wymienić je na pofermentacyjną soję, mleko sojowe, i pofermentacyjne składniki mlecznej jak: kefir, twarożek, jogurt naturalny czy mleko acidofilne Tyjemy dlatego, że nasz organizm nie bywa „spalić” kalorii dostarczonych poprzez cały dzień z pożywieniem. Dlatego: jedz odpowiedzialnie – mniejsze posiłki, ale spożywane częściej pozwolą na Oczyszczająca dieta dla palących! normalizowanie i utrzymywanie poziomu cukru we krwi, dzięki czemu unikniesz napadów głodu; śmietanę, zasmażki z mąki, panierkę z tartej bułki, potrawy smażone na rafinowanych olejach zamień na jogurt naturalny, mięso grillowane z ziołami, dania przyrządzane na parze, lub pieczone w piekarniku w foli, ale bez tłuszczu – ograniczysz nadwyżkę kalorii; białe pieczywo, makarony, biały ryż, kartofle z sosem to węglowodany jasne, po zjedzeniu których możesz posiadać gwarancję, że zamienią się w tkankę tłuszczową – zaleca się, by kuracja dietetyczna byłego palacza obfita była w węglowodany złożone, które dłużej są trawione, dzięki czemu nie wzrasta zakres insuliny, znajdują się one w: kaszy gryczanej, jaglanej, ryżu bezpiecznym, makaronie razowym, chlebie z pełnego ziarna na zakwasie; regularna aktywność fizyczna bywa finałem post nikotynowych starań - istotne by były to treningi, które sprawiają radość i które lubimy – orbitrek, wycieczki rowerowe, zajęcia fitness, wizyta na siłowni czy basenie mogę się stać twoim pełnym kondycji nałogiem, a zmora papierosowego uzależnienia odejdzie w niepamięć. Zmieniając swoje nywki żywieniowe może okazać się, iż wyłącznie nie przytyjesz po zerwaniu z tytoniem, ale dodatkowo zrzucisz wagę. Twoje ciało stanie się jędrne, skóra gładka i bez śladu niezdrowego ciemnego kolorytu. Niech wizja białych zębów, braku nieprzyjemnego aromatu z ust, i lepszej sprawności fizycznej zmotywuje Cię do zmagania się o swoje zdrowie.

Nikotyna i jej oddziaływanie na ciało bywa mocno narkotyczne. oczyszczająca  kuracja  dietetyczna

Kiedy palimy wyzwala się serotonina (hormon farta), i hormony stresowe – kortyzol i adrenalina (to one wywołują podwyższenie ciśnienia, działania serca, pobudzenie, przez co łaknienie bywa zahamowane).  Ludzie boją się zaprzestać palenia ; wymogi przybrania wagę. Ale czy musi tak być? ze względu teoretycznego oddziaływania odchudzającego (bywa to wyłącznie chwilowe zastopowanie apetytu, które ustępuje) nastolatkowie czasem zaczynają palić, aby zrzucić parę kilo  Dym tytoniowy składa się z kilkaset szkodliwych związków chemicznych, które osoby palące przyswajają codziennie. Podczas rzucania palenia człowiek może się gorzej czuć, gdyż organizm się oczyszcza z toksyn. bywa to jedna z głównych powodów niechęci rzucenia palenia papierosów. Drugą bywa obawa przed przybraniem wagę. Wiedza jak trzeba do tego nie dopuścić może udzielić pomocy w motywacji do rzucenia wagi. Wskazówki: 1. Obniż wartość kaloryczną substancji. Prawdą bywa, że nikotyna alt2 rozbudza nieco przemianę materii, który może się nieco obniżyć po zrezygnowaniu z palenia. Obniż wartość kaloryczną substancji o ok 200-300kcal. Zrezygnuj z 1 kanapki, deseru albo słodzonej kawy kupionej na mieście. 2. Wiedz, że nawet jak starasz się odchudzać w punkcie rzucania nałogu, może się to nie udać. Dodatkowo jeśli rzucamy palenie, organizm oczyszcza się z toksyn i to bywa główne jego zadanie, wątroba bywa obciążona toksycznymi składnikami i nawet jeśli zaczynamy się ruszać i ograniczamy wartość kaloryczną substancji albo węglowodany, waga może stać w miejscu. Trójglicerydy z warstwy tłuszczowej, która standardowo by się zmniejszała, nie okazują się rozkładane i wydalane z człowieczego ustroju.

Ale nie martw się, uzbrój się w cierpliwość, organizm się oczyści i waga powinno spadać

3. Zrezygnuj z picia wysokoprocentowych napojów. Spotkania, imprezy podczas których pijemy alkohol zazwyczaj okazują się nierozerwalnie połączone z paleniem tytoniu. Alkohol bywa bodźcem, punktem zapalnym do sięgnięcia po paczkę. Nie bywa tak? Dodatkowo alkohol obniża silną wolę, która bywa obecnie dość potrzebna. Zrezygnujmy z picia wysokoprocentowych napojów co najmniej na miesiąc czy 2. 4. Zwiększ picie warzyw i owoców (ale nie przedobrzaj z tymi drugimi ze względu na sporą zawartość cukru). palenie sprawia wytwarzanie się dużej ilości wolnych rodników. Aby się ich pozbyć potrzebne okazują się antyutleniacze, których w jarzynach i owocach bywa najwięcej. Dodatkowo zielone warzywa zawierają chlorofil (barwnik), który świetnie oczyszcza organizm 5. Pij zieloną i czerwoną herbatę – jak w poprzednim punkcie – zawierają dużą dawka przeciwutleniaczy i pomagają w walce z uzależnieniem od sięgnięcia po papieros. w miejsce po niego – zrób herbatę. 6. Jedz awokado (i brokuły, szparagi, czosnek i cebulę) – zawierają glutatnion, białko, które ma niesamowitą zdolność antyutleniającą i oczyszczającą (niedobór tego związku w organizmie i np. wielka dawka wysokoprocentowych napojów sprawia marskość wątroby – taki off topic ) 7. Pij wodę z cytryną. Szczególnie na czczo, ale możesz ją popijać cały dzień. mimo pozorom ma właściwości odkwaszające organizm, który bywa mocno zakwaszony poprzez palenie papierosów, picie wysokoprocentowych napojów, menu mięsa, nabiału i prostych węglowodanów. 8. Jedz artykuły kiszone (nie konserwowe!), jak kapusta kiszona czy ogórki. z wyjątkiem odkwaszania człowieczego ustroju, dość dobrze czyszczą organizm. 9. Imbir – również świetnie oczyszcza organizm. Możesz go dorzucać do wody mineralnej alt3 z cytryną. 10. artykuły zasobne w błonnik, który „wymiata” toksyny z układu pokarmowego, który poprzez zanieczyszczoną od dymu papierosowego śliny również trafiają do jelit. 11. Unikaj cukrów prostych – słodyczy, białego pieczywa, chipsów, a także za bardzo ogromnych ilości owoców. Takie artykuły wywołują wahania poziomu cukru we krwi, a co za tym idzie – chęć na menu, mimo, że tak naprawdę nie jesteśmy głodni. produkt z dużą zawartością cukru sprawia podwyższenie jego we krwi, ale nastepnie insulina obniża poziom glukozy poniżej akceptowalnego i organizm wysyła sygnał aby znów coś zjeść. Brzmi znajomo?kuracja  dietetyczna  dla  palaczy 12. Dlatego też – utrzymuj stały poziom cukru we krwi. Nikotyna sprawia hamowanie apetytu i przez to możliwe bywa mniejsze spożywanie pokarmów. Podobnie kawa. dużo ludzi zaczyna poranek od niewielkiej ciemnej i papierosa. także brzmi znajomo? Jedz zazwyczaj, 5-6 razy dziennie niewielkie ilości, za to z dużą zawartością warzyw. Kasze, makarony pełnoziarniste czy brązowy ryż powoli uwalniają cukier do krwi. dobrze się z nimi „zaprzyjaźnić” 13. Używaj cynamonu – reguluje on poziom cukru we krwi. również jabłka (pektyny, czyli błonnik) z cynamonem! (ale bez cukru Mniam! 14. Nie słodź. w miejsce cukru użyj normalnego słodzika, jakim bywa stevia albo xylitol. Nie podwyższają cukru we krwi (stevia w ogólę, xylitol odrobinę podyższa) i okazują się w 100% nieprzetworzone. Spróbuj wypróbować się do wskazówek i zobacz o ile łatwiej powinno rzucić palenie i nie przytyć! nie zwlekaj, zacznij od dziś! Zmniejszanie ilości papierosów nie działa… po co się męczyć i czekać aż będziesz mógł rozbłysnąć swojego reglamentowanego papierosa? palenie papierosów to zwłaszcza generalny nałóg. W naszym kraju, według sondaży Ministerstwa kondycji, codziennie albo okazjonalnie pali aż jedna trzecia Polaków! Nikotyna podobnie jak heroina czy kokaina bywa narkotykiem i silnie uzależnia, różnica polega na tym, że bywa ona dostępna w następującymi po sobie sklepie. Jeśli i ty jesteś nałogowcem to przeczytaj ten artykuł, by uzyskać wiadomości na temat jak oczyszczać swój z tego szkodliwego związku i jak redukować jego złe efekty. Czym tak właściwie bywa nikotyna? Nikotyna bywa silną neurotoksyną działającą na układ nerwowy. oddziałuje szczególnie sprytnie i szybko uzależnia. razem z i pociągnięciem papierosa nikotyna już po 8 sekundach dociera do mózgu, gdzie przynosi alt4 wyrzut adrenaliny- neuroprzekaźnika, który podnosi ciśnienie tętnicze krwi, przyspiesza oddychanie i bicie serca, przynosi zanik bólu i głodu.

Nikotyna bywa uzależniająca

, a dym papierosowy posiada w składzie dużo niebezpiecznych składników. zapewniana regularnie organizmowi nawet w niewielkich dawkach blokuje oddziaływanie kilkudziesięciu rożnego rodzaju ważnych enzymów. W znaczniejszych dawkach trwale uszkadza układ nerwowy. Przedawkowanie tego niebezpiecznego związku przejawia się halucynacjami, utratą przytomności i drgawkami. niezwykle wysokie dawki nikotyny w krwiobiegu mogą doprowadzić nawet do śmierci! Wypalając papierosa wydaje się nam, że dajemy naszemu organizmowi nagrodę. Ma to związek ze sprytnym mechanizmem oddziaływania tej zwodniczej składników. Nikotyna w niedużych dawkach, takich jakie posiada w składzie jeden spalony papieros, oddziałuje stymulująco. Wprowadza osobę ją zażywającą w korzystny etap psychiczny. Efekt ten bywa powiązany z produkowaniem dopaminy, którą nikotyna pobudza. Dopamina bywa odpowiedzialna ze utrzymanie dobrego nastroju. Dobre samopoczucie obecne po wypaleniu papierosa staje się więc faktorem do wypalenia kolejnego. i tak zatacza się błędne koło. Nie bez względu nikotyna bywa nazywana jako cichy i sprytny zabójca. Nikotyna swoją toksycznością przewyższa dużo nielegalnych narkotyków. Sieje spustoszenie w naszym organizmie. Dlatego jeśli nawet sporadycznie zaglądasz po papierosy musisz oczyszczać swój ustrój z tego szkodliwego związku. detoksykację z nikotyny

Oczyszczenie człowieczego ustroju z nikotyny może być początkową

i zarazem ostatnią próbą  zerwania z tym szkodliwym nałogiem. Ta metoda polega po prostu na wydaleniu osadzających się w ustroju toksyn, w szczególności pozostałości uzależniającej nikotyny. pora oczyszczania człowieczego ustroju bywa zależne od ilości wypalonych papierosów i długości okresu kiedy wpadłaś w nałóg. Ponadto efekty okazują się zależne od twojego układu odpornościowego i nerwowego. By skutecznie usunąć toksyny i inne szkodliwe związki papierosowe z człowieczego ustroju potrzebne okazują się trzy rzeczy: odpowiednia jadłospis wspomagana ziołami, aktywność fizyczna i dużo cierpliwości. Całkowite oczyszczenie z nikotyny potrzebuje momentu i systematyczności, jednak twoje wysiłki zaprocentują i możliwe że na zawsze uwolnisz się od papierosów. Zielona herbata z udziałem Aby rozpocząć neutralizację człowieczego ustroju ze szkodliwego wpływu nikotyny wprowadź do własnej codzienności ogromne ilości zielonej herbaty. okazuje się ona mocnym antyoksydantem, który walczy z powstającymi przez palenie wolnymi rodnikami. Wolne rodniki przyspieszają procesy starzenia się naskórka i wywołują powstawanie nowotworów. Parz więc zieloną herbatę przeważnie jak się da.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness