Suszone śliwki - czy można je jeść na diecie?

Suszone śliwki - czy można je jeść na diecie?

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

  • Zjadaj niewielkie posiłki co mniej więcej 3 h. Jeśli przerwy są dłuższe, tempo przemiany metabolicznej spada,śliwki  na  diecie

 

a organizm magazynuje tłuszcz na zapas... w postaci następnej fałdki. • Dużo pij! najdogodniej 6 szklanek h2o mineralnej dziennie. Sięgaj też po herbatki ziołowe przyspieszające przemiana metaboliczna, np. z mniszka lekarskiego, pokrzywy, fiołka trójbarwnego. Skuteczne produkty na poprawę metabolizmu • Cytrusy i jabłka : Zawierają pektyny, które pęczniejąc w żołądku, na długi okres zapewniają uczucie sytości. Ponadto przyspieszają trawienie tłuszczów, poprawiają pracę jelit i pomagają usunąć z ludzkiego ustroju szkodliwe produkty przemiany metabolicznej. • Suszone owoce: Przede wszystkim morele i śliwki. Zawierają one szczególnie dużo błonnika, który przyspiesza trawienie i przeciwdziała wchłanianiu tłuszczu z pożywienia. są też źródłem potasu uczestniczącego w spalaniu węglowodanów i białek. • Kapusta: Biała i włoska okazuje się jednym z zwłaszcza śliwki  a  odchudzanieodżywczych, a jednocześnie najmniej kalorycznych warzyw. 3-4 łyżki dostarczają jedynie ok. 30 kcal. dwa jej produkty - błonnik i chrom - wzmagają przemianę materii. Natomiast wit. C przyspiesza spalanie tłuszczu. • Ryby i chude mięso: Zawierają białko, które przyspiesza przemianę materii. Dlaczego? Aby je strawić, nasz organizm potrzebuje dużo energii, a co za tym idzie szybciej spala kalorie. W rybach znajdują się także jod i kwasy omega-3 pomocnicze zrzucanie nadwagi. • Oliwa i awokado: Zawierają kwasy omega-3 i witaminęB6, które Suszone śliwki - doskonałe na poprawę metabolizmu są prawdziwymi dopalaczami przemiany metabolicznej. odpowiedzialne są za prawidłową gospodarkę tłuszczową ludzkiego ustroju i obniżają dawkę cholesterolu. Podobne właściwości ma także siemię lniane. • Kiszone jarzyny: Kapusta i ogórki zawierają bakterie kwasu mlekowego, które regulują pracę jelit i pomagają trawienie. są także bogatym źródłem błonnika i wit. C. Sycą na długo, a mają niewiele kalorii: 1 łyżka kapusty to ok. 12 kcal, a niewielki ogórek kiszony - ok. 6 kcal. Otręby wszystkich zbóż to jedno z najbogatszych źródeł błonnika.  /© Panthermedia • Płatki zbożowe i otręby:  suszone  śliwki  właściwości  Otręby wszystkich zbóż to jedno z najbogatszych źródeł błonnika. Zapobiegajązaparciom, oddziałują jak szczotka, ponieważ niwelują z jelit niestrawione resztki pokarmów. Podobnie oddziałują płatki zbożowe, które są także bogatym źródłem wit. z zespoły B.   Śliwki suszone, jak wszystkie owoce suszone, świetnie sprawdzą się jako zdrowszy substytut słodyczy. Bogactwo wartości odżywczych czyni z takiej pysznej bakalii doskonałą przegryzkę, a jej oryginalny odczucie smakowe urozmaici zarówno desery, oraz dania mięsne czy zupy. Śliwki suszone to drogocenne źródło polifenoli, składniku przeciwutleniających, które chronią zdrowe komórki przed rozpadem, a w rezultacie przed rozwojem niebezpiecznych dolegliwości m.in. rakowych. Śliwki obfitują także w błonnik, zwierają go aż 7 razy więcej niż świeże owoce. Substancja ta wspomaga pracę układu pokarmowego, a w sposób pośredni obniża zakres cholesterolu oraz cukru we krwi. Dzięki zawartości składniku zwanej sorbitolem, alt2 owoce te mają właściwości lekko przeczyszczające, ich spożywanie to świetna profilaktyka zaparć. Śliwki suszone to także nieocenione bogactwo cennych składniku odżywczych, potrzebnych pierwiastków oraz witamin. Znaleźć w nich da się przede wszystkim spore pokłady wit. A, która razem z beta-karotenem doskonale wpływa na poprawę jakości wzroku oraz stanu cery. Owoce te zawierają także wartościową witaminę K, która reguluje procesy krzepnięcia krwi. Wysokie stężenie potasu w śliwkach sprzyja regulacji ciśnienia krwi, magnez wspomoże pracę układu nerwowego, a miedź oraz mangan poprawią koncentrację oraz zwiększą odporność ludzkiego ustroju oraz dopomogą kości. Śliwki suszone korzystnie wpływają na zdrowie także dzięki własnym właściwościom zasadotwórczym. Odkwaszając organizm, w pełni poprawiają jego funkcjonowanie. Do własnej kuracji odchudzającej powinny je włączyć zwłaszcza te osoby, które spożywają dużo żywności przetworzonej oraz suplementów zwierzęcego. Jeśli chodzi o wartość kaloryczna świeżych świeżych śliwek suszonych, to bywa to właściwie ich jedyny mankament. Niestety, w 100 g zawierają aż 360 kcal. mimo wszystko osoby odchudzające się nie powinny z nich zupełnie rezygnować, ze względu na zawarty w nich błonnik, wspomagający przebieg zrzucania wagi. dobrze bywa zjadać kilka sztuk świeżych świeżych śliwek dziennie. W taki

sposób skorzystamy z ich właściwości prozdrowotnych, a nie ucierpi na tym obwód naszej talii.

Śliwki suszone bio firmy Vita Natura są w pełni organiczne oraz pochodzą, wyłącznie z atestowanych upraw naturalnych. Nie zawierają więc pestycydów, chemicznych dodatków, nie są też siarkowane. alt3 Ich bezpieczne pochodzenie sprawia, że charakteryzują się doskonałymi zaletami smakowymi, także bogactwem witamin oraz mikroelementów. domowe sposoby na przeczyszczenie jelit to siemię lniane, śliwki albo truskawki. Należy wiedzieć, że z domowych sposobów da się korzystać wyłącznie wtedy, kied Suszone śliwki są idealnym środkiem na zaparcia. Zawierają więcej błonnika od świeżych śliwek surowych, dzięki czemu wpływają na ruchy jelit. Błonnik w przewodzie związanym z trawieniem wchłania wodę, a jednocześnie potęguje objętość masy kałowej i przyspiesza wyeliminowanie niestrawionych resztek. Kilka suszonych świeżych śliwek zostaw na noc w przegotowanej wodzie, po czym rano je zjedz. Maślanka i kefir na zaparcia Na przeczyszczenie jelit używa się produkty mleczne takie jak: kefir, jogurt czy maślankę. Pomagają one w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania jelit. Kiszona kapusta na przeczyszczenie Kapusta posiada w składzie ogromne ilości błonnika, a odczucie smakowe zawdzięcza fermentacji, w której biorą udział żywe bakterie. Poprawiają one trawienie i dostarczają wit. B. Jeśli masz problem z obstrukcjami, możesz też wypijać szklankę soku z kapusty raz dziennie na czczo. Jabłka pomagają zwalczyć lekkie zaparcia Jabłka są pomagające przy lekkich zaparciach, utrzymujących się od 3 do 4 godzin, gdyż zawierają ogromne ilości błonnika. Siemię lniane na oczyszczenie jelit Nasiona lnu, czyli siemię lniane, pęcznieje w jelicie grubym, a jednocześnie przyspiesza ruchy robaczkowe i ułatwia wypróżnienie się. Należy wsypać 2-3 łyżki zmielonego lnu do filiżanki, zalać ciepłą wodą i odstawić na 2-3 60 alt4 minut. najrozsądniej napój pić przed snem, a rano organizm oczyści się bez trudu. Buraki korzystnie wpływają na zaparcia Buraki są stosowane w chorobach nerek i w nadwagi, gdyż są zasobne w błonnik. Jednego buraka zetrzyj na tarce, dodaj łyżkę

zmielonego kminku, łyżeczkę oleju i szczyptę soli. Całość ze sobą wymieszaj i najdogodniej zjedz na czczo.

Poprawę zauważysz już po kilku dniach. mała czarna na poranne wypróżnienie mała czarna wypita rano powinna udzielić pomocy przy zaparciach, gdyż ma właściwości przeczyszczające. Szklanka wody mineralnej mineralnej z cytryną ureguluje pracę jelit Woda z cytryną – codziennie rano wypijaj na czczo szklankę gorącej wody mineralnej mineralnej z odrobiną soku z cytryny albo z miodem. Napój korzystnie wpływa na zaparcia. Kasze oddziałują oczyszczająco na jelita Kasze zawierają błonnik pokarmowy, który zasobny jest w ligninę, celulozę i hemicelulozę. Usuwają skutecznie zaparcia, a dodatkowo obniżają wzrost masy ciała. Aby pozytywnie wpłynęły na organizm trzeba zjadać od 25 g do 30 g dziennie. Bromelina w truskawkach poprawia trawienie Truskawki zawierają bromelinę – enzym ułatwiający trawienie. są źródłem błonnika pokarmowego, który reguluje pracę przewodu pokarmowego i ułatwia wydzielanie toksyn. Truskawki mają oddziaływanie przeczyszczające i diuretyczne. Zioła na zaparcia Zioła też korzystnie wpływają na pracę jelit, przede wszystkim rumianek, mięta, melisa, kminek, lukrecja i glistnik. trzeba ich używać nadto długo, gdyż organizm szybko się do nich przyzwyczaja, a to spowoduje rozregulowanie zdolności metabolicznych.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness