Talerz zdrowia 2017 - co powinno się na nim znajdować?

Talerz zdrowia 2017 - co powinno się na nim znajdować?

Redakcja

2017-10-02

brak komentarzy

Coś pysznego i jednocześnie zdrowego?co  na  talerzu  organizmu

Czy takie zestawienie okazuje się możliwe? W książce W swojej książce Dale Pinnock, specjalista z zakresu żywienia i kucharz w jednej osobie, wyjaśnia uzdrawiającą moc pożywienia. Udowadnia, że oddziaływanie pewnych składniku będących w pokarmach wykracza daleko poza zaspokajanie zapotrzebowania naszych organizmów na witaminy i minerały. Te niezwykłe substancje to drogocenne fitozwiązki, które funkcjonują podobnie do roślin leczniczych, a także terapii farmakologicznych, ale nie wywołują żadnych skutków ubocznych.   Dzięki tej książce: • zrozumiesz, na czym polegają niespotykane właściwości lecznicze tego, co jesz • nauczysz się przygotować smaczne i kolorowe potrawy, które służą w profilaktyce i kuracji współczesnych problemu cywilizacyjnych • dowiesz się, jak radzić sobie z problemami trawiennymi, dolegliwościami serca, zaburzeniami układu odpornościowego i nerwowego i dolegliwościami skórnymi i stawowymi   Dale Pinnock, licencjonowany specjalista z zakresu żywienia człowieka, regularnie gości w programach telewizyjnych i radiowych, również na łamach gazet, gdzie przekonuje, że Fitozwiązki - leki na talerzu pożywienie może posiadać oddziaływanie podobne do silnych leków (www.dalepinnock.com)   Ta książka okazuje się dla mnie wielką inspiracją. Dale Pinnock olśniewa swoją gruntową wiedzą z dziedziny żywienia, również  niezwykłymi zdolnościami kulinarnymi. Zadziwiające okazuje się to, że łączy w sobie wykwalifikowanego specjalistę z wykwintnym kucharzem. dr Chris Steele, lekarz medycyny nagrodzony Orderem Imperium brytyjskiego, propagator zdrowego stylu życia znany z programu This Morning ukazującego się w ITV Kiedy ostatni raz liczyłeś porcję potraw zawierających jarzyny i owoce? Czy dostarczasz swojemu organizmowi niezbędną porcję substancji odżywczych? Niestety zaledwie 7% Polaków konsumuje rekomendowaną porcję warzyw i owoców. To zdecydowanie za mało. Zgodnie z rekomendacją globalnej Organizacji kondycji (WHO) powinniśmy zjadać przynajmniej 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Wyobraź sobie swój upragniony, nowo kupiony samochód. Czy wlewasz do niego najgorszej  czy najlepszej jakości paliwo? No zapewne, że najlepszej. Przecież chcesz, aby jeździł jak najdłużej. Bez awarii. Dlaczego więc posiadasz traktować swój gorzej? Przecież to Twoje zdrowie. drogocenne! Dlaczego menu warzyw i alt2 owoców okazuje się takie istotne? To najlepszej jakości paliwo dla Twojego człowieczego ustroju. Fitozwiązki – lekarstwo na

Twoim talerzu Sposób odżywiania może posiadać ogromny wpływ na Twoje samopoczucie i zdrowie.zdrowe  menu

Kuchnia pełna nieprzetworzonych substancji roślinnych funkcjonuje jak naturalna apteczka. To właśnie rośliny kryją w sobie bogactwo naturalnych związków chemicznych, które mają właściwości lecznicze. To nieprzetworzone specyfiki, które pomagają podobnie jak substancje występujące w lekach, które możesz kupić w aptece. Z tym, że okazują się w pełni nieprzetworzone. Mowa o fitozwiązkach. Fitozwiązki – co to tak naprawdę okazuje się? Fitozwiązki to substancje aktywne biologicznie, wytwarzane poprzez rośliny. Pełnią dużo różnych funkcji w roślinach – nadają im kolor, aromat, pomagają jak hormony stabilizując ich wzrost, chronią przed szkodnikami, toksycznymi związkami i promieniowaniem UV. Jeśli nasza zestaw dań okazuje się obfita w nieprzetworzone artykuły roślinne to występujące w nich fitozwiązki będą oddziaływać także na nasz człowieczego ustroju i ochraniać go podobnie jak chronią alt3 rośliny. A jak? Co mogą nam dać fitozwiązki? Jedząc rośliny dostarczamy do własnego człowieczego ustroju tysiące co  powinien  zawierać  talerz  organizmuróżnych fitozwiązków. Fitozwiązki nie okazują się ani witaminami ani minerałami, ale mają spory wpływ na nasze zdrowie. Wzmacniają układ odpornościowy, zmagają się z bakteriami i drobnoustrojami, mogą działać przeciwzapalnie, a także przeciwnowotworowo. Co chwila pojawiają się nowe badania naukowe na temat dobroczynnego oddziaływania warzyw i owoców, m.in. dzięki będących w nich aktywnych substancji chemicznych. Fitozwiązki okazują się przedmiotem badań badaczy i chociaż odkryto ich tysiące, to nikt nie wie ile naprawdę ukrywa się ich w naturze. A ich najlepsze źródło to oczywiście owoce i jarzyny. oto tylko kilka wybranych przykładów fitozwiązków: Antocyjany – to czerwone albo ciemnopurpurowe barwniki, które mają silne oddziaływanie przeciwzapalne, i obniżają ciśnienie tętnicze krwi, zapobiegają zawałom i udarom. Znajdziesz je np. w wiśniach, czereśniach, borówkach, jagodach czy winogronach.

Karotenoidy – okazują się obecne w marchwi, dyni, brzoskwiniach czy ciemnozielonych jarzynach alt4 liściastych.

Zmniejszają niebezpieczeństwo zachorowania na nowotwory, przypadłości układu krążenia, i wzmacniają układ odpornościowy. Flawonoidy skrywają się m.in. w brokułach, jarmużu, czerwonych winogronach (i czerwonym winie) i w ciemnej czekoladzie. Chronią nas przed dolegliwościami układu krążenia, pomagają przeciwzapalnie i przeciwnowotworowo. Beta-glukany – obecne w grzybach i pestkach okazują się jednymi z najsilniej działających czynników na układ odpornościowy. będą więc pomagające w zabiegu chorób autoimmunologicznych. Allicyna – znajdziesz ją np. w czosnku (okazuje się odpowiadający za charakterystyczny zapach czosnku). To prawidłowy antybiotyk i lek na dużo problemu. okazuje się skuteczny w bitwie z drobnoustrojami, grzybami i bakteriami i rozbudza krążenie. Recepta na zdrowie Co zrobić, żeby skorzystać z dobroczynnych właściwości fitozwiązków? trzeba wprowadzić do swojej zabiegu odchudzającej dużą porcję nieprzetworzonych substancji roślinnych. Miej zawsze pod ręką pożądny zapas świeżych owoców i warzyw. Pij nowiutko wyciskane soki i koktajle. zestaw dań obfita w nieprzetworzone artykuły roślinne to tylko klucz do organizmu, ale także do pięknej, nawilżonej skóry i smukłej sylwetki.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness