Trening w domu? - skorzystaj z tych kanałów na youtube

Trening w domu? - skorzystaj z tych kanałów na youtube

Redakcja

2017-07-06

brak komentarzy

Zadbaj o to, by zawsze posiadać przy sobie zdrową przekąskę. Mimo, że jednym z głównych założeń odchudzania małymi krokami okazuje się spożywanie regularnych posiłków, to żyjemy w realu, a nie na kartce papieru. Nie zawsze da się podgrzać lunchboxa, pobyt ; się przedłuża, wypada nieplanowane spotkanie. Zawsze miej przy sobie zdrową przekąskę. W kieszeni, w torebce, w szufladzie biurka. będą to: orzechy pestki, ziarna owoce liofilizowane marchew pokrojona w słupki rzodkiewka (mój faworyt dostępny w Biedronce to „rożki” wypełnione umytymi, pozbawionymi partii zielonych rzodkiewkami)   2. Woda zawsze pod ręką   Szczerze mówiąc średnio interesuje mnie to czy uwielbiasz wodę. Jesteś już dużą dziewczynką, albo całkiem sporym chłopcem, więc chwytaj się do pracy zawodowej oraz spróbuj ją polubić. Możesz przetestować moje propozycje domowych wód smakowych. notoryczne picie wody mineralnej mineralnej w niedużych proporcjach ułatwia ściskanie leczeniu odchudzającej, poprawia samopoczucie, koncentrację, sprawność organizmu, a z wyjątkiem tego zaprocentuje w przyszłości. Pamiętaj, że uczucie pragnienia świadczy o pierwszym stopniu odwodnienia! nie zwlekaj, aż zachcetrening  domowy  Ci się pić – zapobiegaj temu uczuciu.

3. Szukaj aktywności w swojej codzienności

  Nie posiadasz czasu na trening? Trudno, zdarza się. Ale opuszczony trening nie powinien powodować fantazje „skoro nie byłem na ćwiczeniach, to dziś nie prawidłowo trzymać leczeniu odchudzającej”. prawidłowo, zawsze prawidłowo! identycznie, jak prawidłowo wejść po schodach – zamiast korzystać z windy, wysiąść przystanek wcześniej oraz wybudować sobie spacer czy odkurzać w rytmie cha cha. Każda dodatkowa postać aktywności składa się na większą całość – ma wpływ nie jedynie na poprawienie rezultatów odchudzania, ale też zapobieganie chorobom układu krążenia. Wiecie, że to właśnie one są najczęstszą przyczyną śmierci w Polsce? Nie nowotwory, nie wypadki samochodowe, a choroby, z których większość mamy na własne życzenie, ponieważ zależą głównie od stylu życia. 4. Czytaj opisy Wiem, że nie chce Ci się studiować sportowe  kanały  na  youtubekażdego składnika, każdego specyfiku. Nie ma sprawy. Zapamiętaj jedną zasadę – im krótszy czasowo skład, tym dobrze. Jeśli ; uda Ci się przeczytać spis substancji bez połamania sobie języka – to pozytywny znak. ; (nie jedynie odchudzającej, ale po prostu prawidłowej) należy unikać cukru oraz soli. mnóstwo osób fantazje, że skoro nie słodzi kawy czy herbaty, a soli zwiększa poziom „aby aby”, to pełni założenie o ograniczeniu tych dwóch substancji. Niestety, znacznie więcej cukru oraz soli czeka na nas w gotowych produktach. nadprogramowe kalorie, kolejny czynnik uzależniający, stopujący wodę oraz mogący powodować zaburzenia gospodarki hormonalnej – tym charakteryzuje się większość przetworzonych specyfików.   5. Wzbogacaj posiłki produktami o Sportowe kanały na Youtube, które pomogą ci schudnąć! niewielkim indeksie glikemicznym oraz wysoką zawartością błonnika   kopalnia: www.fit.pl Obecność takich specyfików na talerzy nie jedynie spowoduje, że będziesz syty na dłużej, ale apetyt na słodycze stanie się znacznie mniejszy. To prosty zabieg na ustabilizowanie poziomu glukozy we krwi oraz ilości wydzielanej insuliny. 6. Nie bój się odmawiać Jeśli nie posiadasz ochoty na „dodatkowo jeden kawałeczek ciasta” albo „tylko jeden niewielką kieliszeczek” nie bój się mówić nie. Nie zgadzaj się na podobne odskocznie od leczeniu odchudzającej z grzeczności.  Babcia nie pogniewa się, jeśli zjesz skrawek mniejszy, niż zwykle. To Ty jesteś kowalem własnego losu oraz od Ciebie jest zależne czy dopniesz się w te cholerne stare jeansy, czy nie. 7. Siebie oszukasz, znajomych oszukasz, ale jeansów nie oszukasz bądź ze sobą szczery. Nagradzaj się oraz chwal za nawet najmniejsze postępy, ale musisz też umieć powiedzieć sobie „zawaliłem”. Jeśli dojdziesz do tego chwili nie rwij włosów z głowy, tylko jak najszybciej wróć na dobre tory. Przeżywanie niepowodzeń oraz rozpaczanie nad zaprzepaszczonymi efektami na pewno nie przybliży Cię do wymarzonych efektów. Jestem skłonna porwać się na powiedzenie, że oddali, ponieważ złemu humorowi nadto zazwyczaj towarzyszą lody czekoladowe ;). 8. Nie pij kalorii Napojów gazowanych, piwa, sklepowych półkach soków.

Nawet soki wyciskane nie są najlepszą opcją w początkowej fazie leczeniu

odchudzającej odchudzającej ze względu na dość wysoki indeks glikemiczny. Jeśli posiadasz energię na taki sok, połącz go z innymi produktami, ponieważ jadłospis go w pojedynkę, gwarantuje szybki skok glukozy, później duuuży wyrzut insuliny, który spowoduje baaaaardzo błyskawiczne obniżenie poziomu glukozy. i co? i pstro. Im prędzej glukoza spada, tym prędzej zachce Ci się jeść. 9. Używaj przypraw, a nie „przypraw” Mieszanki przypraw z wyjątkiem super smaku charakteryzują się obecnością zawrotnych ilości soli, glutaminianu sodu, potasu, wzmacniaczy smaku oraz konserwantów. Zresztą – nie jedynie mieszanki. da się spojrzeć na zwykły czosnek. licznych producentów proponuje w gratisie znacznie więcej substancji. 10. Za punkt honoru postaw sobie odnalezienie pasji Do sportu oraz zdrowego spożywania. Daj sobie wystarczająco dużo czasu, podejmij dokładnie tyle prób, ile jest potrzebne do odnalezienia aktywności fizycznej, która spowoduje Ci radość. To jedyny istniejący gwarant, który pomoże Ci być regularnym. ponieważ czemu nie miałbyś iść na trening, skoro sprawia Ci radość? identycznie kwestia ma się z spożywaniem. Przestań patrzeć na zdrową żywność, jak na składniki gorszej kategorii. Mamy mnóstwo powieści oraz świetnych blogów, które udowadniają, że da się jeść smacznie oraz zdrowo. Korzystaj z mnogości specyfików na sklepowych półkach półkach oraz z tego, że dostęp do wiedzy mamy większy, niż kiedykolwiek wcześniej. dziś nie istnieje alt2 nawet coś takiego jak „nie gotuję, ponieważ nie umiem” – taki argument okazuje się do śmieci. Istnieją kanały na YT, które krok po kroku przeprowadzą Cię poprzez przebieg przyrządzania posiłków, a potrawa wyjdzie pyszna nawet wtedy, kiedy za chiny ludowe nie odtworzyłbyś jej bez pomocy laptopa. Żywym przykładem, że się da, okazuje się mój Łukasz. Dodalibyście coś do tej listy? YouTube to źródło wyłącznie filmików z zabawnymi zwierzętami, dziećmi i ulubionej muzyki. portal jest też inspiracją dla tych, którzy pragną zmodyfikować siebie - pragną schudnąć, żyć zdrowo oraz aktywnie. To dość korzystny metoda na zaoszczędzenie nawet kilkudziesięciu złotych na sprzęcie, karnecie i dojazdach na siłownię. Niektórzy zdecydowanie bardziej wolą trening w domu. Wtedy najszybciej jest poradzić się w internecie. mnóstwo stron poświęconych zdrowemu oraz aktywnemu trybowi życia proponuje ćwiczenia na konkretną grupę mięśni i wskazówki, dotyczące zbilansowanego żywienia.

Głównym źródłem inspiracji są fitness konta na Instagramie, też na YouTubie. 

taki drugi portal to kopalnia kont, z których trzeba brać garściami ćwiczeniowe porady. doprowadzają je mniej albo bardziej znani trenerzy personalni. z wyjątkiem złożonych planów w trakcie treningów budowanych pod osiągnięcie danego efektu, dają jak na tacy pakiet wskazówek żywieniowych. Zanim jednak postanowisz poszukać porady w tym świecie video, sprawdź czy instruktor na którego trafiłeś ma certyfikat.  Kogo na pewno zaleca się śledzić? Mike Donavanik, czyli MikeDFitness W każdy poniedziałek, na koncie YouTube Mike'a Donavanika występuje długie video z pełnym treningiem. prawidłowo za prywatną sesję z tym instruktorem trzeba byłoby uregulować płatność prawdopodobnie setki dolarów. W jego niewielkim zakątku internetowym otrzymujesz na los garść wskazówek za darmo. Mike wydał już swoją prywatną serię płyt DVD z ćwiczeniami -  ozumiem, że chcesz zrzucić. być może próbowałaś już licznych metod. Tym razem przedstawimy cztery postanowienia, które wdrożone w życie spowodują długofalową zmianę w Twoim wyglądzie, myśleniu oraz przede wszystkim samopoczuciu. Zrezygnuj z leczeniu odchudzającej „Jak to zrezygnuj z leczeniu odchudzającej?!” pewnie zastanawiasz się czy nie jestem szalona. Ano tak to.  leczeniu odchudzającej oraz ograniczenia, jakie sobie nakładamy nie funkcjonują.  Mogę swobodnie uznać, że leczeniu odchudzającej doprowadzają do tycia, bądź huśtawki rodzaju „tyję-chudnę”, potocznie zwanej „Co sobie przytyję, to sobie schudnę”. Skończ z dietami, w innym przypadku one wykończą Ciebie. 90% ludzi wraca do wagi sprzed leczeniu odchudzającej (bez względu czy to zestaw dań rodzaju Cambridge, czy zestaw dań 1500 kacl czy menu od dietetyka) – dokładnie tak mówią badania. Zacznij od modyfikacje nawyków oraz obserwuj mój kanał na YouTube. Prowadź dzienniczek analizie. Zmieniaj je niewielkimi krokami, jeden po drugim, jak  trenować  w  domutydzień po tyg., rok po roku. Testuj nowe alt3 smaki oraz przepisy. Gotuj ukochane dania oraz przysmaki w zdrowszych wersjach.   Przestań marzyć Spokojnie, nie odbieram Ci radości z życia. zamiast marzyć oraz wyobrażać sobie, że jesteś szczupła oraz piękna, planuj oraz działaj.  zazwyczaj bywa tak, że skupiamy się nadto mocno na samym zamierzenia, zamiast na realizacji. Osiągamy marzenia w naszej głowie, jednakowym tkwimy w nierealnym świecie. posiadasz o wiele większe szanse, jeśli wyobrażasz sobie samą drogę – to jak zmieniasz nawyki, jak jesz zdrowe rzeczy, jak trenujesz, niż to, że jesteś rozmiaru Kate Moss. analiz, jakie prowadziła amerykańska psycholog zdrowia Sherri Taylor, pokazały jednoznacznie, że myślenie o procesie okazuje się o wiele ważniejsze, niż fantazjowanie o zamierzenia. Podzieliła ona studentów na trzy zespoły: pierwsza grupa miała wyobrażać sobie pozytywny wynik, zdanie egzaminu na ocenę bardzo świetną.

Druga grupa miała wyobrażać sobie przebieg uczenia się do egzaminu

– jak krok po kroku doprowadzili do tego, że otrzymali pozytywną ocenę – znalezienie literatury, wypożyczenie książki, zrobienie notatek, czytanie, przyswajanie wiedzy,  zrezygnowanie z imprezy oraz pozostałych atrakcyjnych czasopochłaniaczy na rzecz uczenia się,  itd. Trzecia grupa miała nie wyobrażać sobie niczego specjalnego, wyłącznie uczyć się do egzaminy tak jak zawsze. Jak pewnie się już domyślacie, najdogodniej wypadli studenci, którzy wyobrażali sobie konkretny plan działania, konkretny przebieg, który pozwolił im osiągnąć cel. Dlaczego? oddziaływanie, które przećwiczyliśmy w naszej myślach  staje się łatwiejsze – czujemy się pewniej wykonując je oraz mamy znacznie niższy zakres sytuacji stresogennych, który okazuje się powiązany z wykonywaniem go.  analiz wykazały, że studenci z drugiej zespoły więcej się uczyli, sprawniej siadali do uczenia się oraz byli znacznie efektywniejsi. Mam też złą wiadomość – trzecia grupa studentów, ta która wyobrażała sobie świetny wynik z egzaminu wypadła najsłabiej. Sukces w myślach nieco nas rozleniwia, czujemy, że oraz tak osiągniemy daną rzecz – bez obowiązkach oraz wysiłku.   wypróbuj metodę 1% nieduże działania, które podejmujesz każdego dnia przez wakacji, doprowadzają konsekwentnie do obranego cel oraz sprawiają, że przebieg realizacji okazuje się znacznie prostszy oraz przyjemniejszy, a osiąganie założonego możliwe. Postaw sobie każdego dnia pytanie:

Co mogę dziś wykonać, aby poprawić swoje życie o jeden procent?

zmiany, jakie osiągniesz na terenie tygodnia, trzydziestu dni czy roku naprawdę Cię zaskoczą. Mało tego – tak małe modyfikacje, okazują się w Twoim zasięgu – wykorzystujesz swój potencjał, nie podnosząc znacznie poziomu sytuacji stresogennych oraz nie czując trudu. To, że odczuwasz się prawidłowo każdego dnia oraz osiągasz zamierzony cel motywuje dalej.  Może to powinno kilka stron nowoczesnej książki, e-book lub dłuższy spacer. Pamiętaj o tym punkcie każdego dnia. Nie okłamuj się oraz trenuj! Zastosuj na punkt alt4 drugi oraz trzeci do realizacji czwartego. Stosunkowo niedawno zrozumiałam, że nie ma zdrowia – zarówno psychicznego jak także fizycznego bez ćwiczeń, treningów oraz aktywności. Wcześniej byłam fanką po prostu ruszania się, obecnie wiem, że potrzeba czegoś więcej. Tak skonstruowane okazuje się nasze ciało oraz umysł – potrzebuje aktywności. Nie istotne w jakiej postaci – dla jednych powinno to taniec, dla pozostałych crossfit, dla kogoś innego jogging. Osoba dorosła może ćwiczyć około 150 minut tygodniowo, aby wysiłek taki zaprocentował usprawnieniem sprawności fizycznej oraz poprawą zdrowia. To wyłącznie 2,5 h, spróbuj pogrupować tydzień czy dni robocze, wychodzi niewiele w ciągu dnia, fakt? Działaj. przemyśl, co uwielbiasz? Jeśli nie posiadasz ulubionej formy, testuj.

Zacznij od spokojnych treningów, nie musisz nawet notować się na siłownię (wiem jak wiele ludzi źle reaguje choćby na słowo „siłownia”). Dobierz sobie trening online – możesz zacząć od jogi. Nie wymaga ona sprawności fizycznej osoby, która ćwiczy wiele lat. Joga rozluźnia, umożliwia uwolnić się od napięcia, poprawia nastrój oraz umożliwia skupić się na sobie oraz własnym ciele. Sprawdź darmowe treningi jogi dla początkujących, może każdy przypadnie Ci do gustu.     Podoba mi się, jak definiuje ją joginka Annie Clarke (sprawdźcie cały wywiad oraz pozostałe trzy filmiki jogi otutaj). „Uczy nas to, aby nie oceniać, gdzie jesteśmy dzisiaj, ale spojrzeć, gdzie byliśmy wczoraj. ubóstwiam siłę – fizyczną oraz emocjonalną – jaką daje mi joga, oraz to, że tak wiele uczy mnie o mnie samej.” Nie zapomnij o nagrodzie! Jeśli zrealizujesz dany cel – nagradzaj się. osobiście staram się czerpać maksymalną radość z ćwiczeń – gdy już sprawdzę oraz polubię daną aktywność, stopniowo wybieram gadżety, które wpływają na jakość moich ćwiczeń. zazwyczaj okazują się to odzież oraz przyrządy na treningu. Zobaczcie, co w kwestii jogi proponuje Zalando, może wpadnie Wam coś w oko jak także mi. Pamiętaj wyłącznie, że najpierw testujemy daną aktywność, zaledwie potem się nagradzamy oraz nabywamy co nam się podoba – dzięki temu unikniemy rozczarowania (choć analizuję, że jogą się nikt nie rozczaruje). Dowolna aktywność fizyczna okazuje się lepsza, niż jej całkowity niedobór. Kombinuj. To nieodzowny składnik zdrowia oraz szczupłej sylwetki. Wszyscy jesteśmy ludźmi, a w naturze człowieka leży upodobanie do pewnego rodzaju „zlikwidowania” rozdziału, dlatego tak ochoczo wypisujemy sobie postanowienia na nowy rok oraz podsumowujemy poprzedni, dlatego też zaczynamy od początku, kończąc jakiś etap – „od jutra”, „od nowoczesnego tygodnia”, „od nowoczesnego trzydziestu dni”. Wydaje nam się, że tak łatwiej odmienić nasze życie. Nie ma w tym nic niedobrego – korzystajmy z dobrego czasu oraz do dzieła!

 

Zobacz też 

Krav Maga Warszawa

Opaski na rękę Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness