Ćwicz 10 minut dziennie i chudnij! Hit

Ćwicz 10 minut dziennie i chudnij! Hit

Redakcja

2017-08-07

brak komentarzy

Jesteś nieustannie zabiegana. ćwiczenia  10  min

Pracujesz zawodowo, a po powrocie domu musisz się walczyć z całą masą choroby. Zakupy, pranie, prasowanie, gotowanie... dodatkowo musisz udzielić pomocy synkowi w lekcjach, wyjść z psem, odwiedzić matek i ojców. A gdzie pora na ćwiczenia? Wieczorem posiadasz już jedynie ochotę usiąść przed telewizorem i poprosić męża, żeby przyniósł ci coś do picia - a tłuszczyk niedostrzegalnie, lecz nieubłaganie składa się na biodrach i brzuchu.     Dla wszystkich zabieganych mamy rewelacyjną ofertę - skuteczny i szybki plan odchudzania. okazuje się on efektem pracy zawodowej znanego amerykańskiego trenera - Jorge Cruise'a, który przeprowadził w ciągu licznych lat zajęcia z tysiącami ludzi. Chciały one pozbyć się kilogramów, ale miały dość mało wolnego czasu. Jego program bywa oparta na dwóch głównych zasadach. pierwsza - trenuj rano. Druga - postaw na trening siłowy.   Dzięki owej strategii będziesz w stanie zrzucić 1 kg tygodniowo, a po niespełna miesiąc nie poznasz swojej sylwetki! Posłuchaj więc rady doświadczonego specjalisty. Wstań i Schudnij w mniej niż 10 minut dziennie! trenuj mnóstwo ludzi, słysząc, że ma wstać wcześniej, jest odpowiedzialny: Poświęć sobie zaledwie kilka chwil rano, aby w 28 dni odzyskać szczupłą sylwetkę. Bez chodzenia na siłownię! Jesteś nieustannie zabiegana. Pracujesz zawodowo, a po powrocie mieszkania musisz się walczyć z całą masą kłopoty. Zakupy, pranie, prasowanie, gotowanie... jeszcze musisz udzielić pomocy synkowi w lekcjach, wyjść z psem, odwiedzić matek i ojców. A gdzie okres na ćwiczenia? Wieczorem posiadasz już jedynie ochotę usiąść przed telewizorem i poprosić męża, żeby przyniósł ci coś do picia - a tłuszczyk niedostrzegalnie, lecz nieubłaganie składa się na biodrach i brzuchu. Dla wszystkich zabieganych mamy rewelacyjną ofertę - skuteczny i szybki plan odchudzania. okazuje się on efektem pracy zawodowej znanego amerykańskiego trenera - Jorge Cruise'a, który przeprowadził w

ciągu licznych lat zajęcia z tysiącami ludzi.

Chciały one pozbyć się kilogramów, ale miały szczególnie mało wolnego czasu. Jego program bywa bazujący na dwóch głównych zasadach. pierwotna - trenuj rano. Druga - postaw na trening siłowy. Dzięki takiej strategii będziesz w stanie zrzucić alt2 1 kg tygodniowo, a po niespełna miesiącu nie poznasz własnej sylwetki! Posłuchaj rady doświadczonego specjalist Wstań i trenuj mnóstwo ludzi, słysząc, że ma wstać wcześniej, bywa odpowiedzialny:  trening  w  10  minut  zapewne wydaje ci się, że to bujda, i że mam cię za naiwną, ale to fałsz. bywa możliwe spalenie niepotrzebnych kilogramów w 2 tygodnie. można, że uwierzysz w siebie i zmobilizujesz się do zwyczajnych ćwiczeń. posiadasz 14 dni, jeśli codziennie poświęcisz kilka minut i będziesz realizować ćwiczenia

odchudzające,

które prezentujemy ci w tym artykule, z pewnością poczujesz i zauważysz różnicę. Jeśli dodatkowo poprzez te 14 dni będziesz odpowiednio się odżywiać, nie ma szans na porażkę – tłuszczyk na pewno ulotni się! Spróbuj ćwiczyć razem z nami – nie posiadasz nic do stracenia, a zyskać za to możesz zgrabną i szczupłą sylwetkę. Kilka prostych ćwiczeń na zrzucanie nadwagi może uczynić cuda już w 2 tygodnie. Jeśli mi nie wierzysz koniecznie osobiście spróbuj. jasne ćwiczenia, które znasz od dziecka, które dawniej były alt3 dla ciebie zabawą – dziś mogą pomóc zdobyć ci upragnioną sylwetkę. Nie katuj się rygorystyczną dietą, ale po prostu zdrowo się odżywiaj a przede wszystkim Piłka lekarska – ćwiczenia z piłką lekarską powinny wam się kojarzyć w zajęciami wychowania fizycznego w szkole. mimo wszystko to było dawno.

Dziś piłkę lekarską możesz wykorzystać do walki z zbędnym tłuszczykiem

. Jak? poniżej kilka wariantów: • podskoki nad piłką – ułóż piłkę na środku pomieszczeniu i ustaw się obok niej ze złączonymi nogami, a później ugnij lekko kolana i przeskocz poprzez piłkę, spadając również na ugięte • rębacz – chwyć piłkę obiema rękami i ustaw się w lekkim rozkroku. następnie unieś piłkę nad lewe ramię, prawą nogą zrób krok w przód, ugnij kolano, a lewą nogę wysuń, a piłką zrób zamach tak, jakbyś chciała rąbać drewno. później wróć do położenia startowej i powtórz ćwiczenie na drugą stronę. • sprint w miejscu z piłką – ustaw się z wyprostowanymi plecami, piłkę chwyć oburącz i wyciągnij prosto ręce na wysokości klatki alt4 piersiowej.

następnie zacznij sprint w miejscu podnosząc

kolana aż dotkną piłki, którą trzymasz przed sobą. trenuj tak poprzez 2 minuty. Ćwiczenie Kopniaki – kopać to też się zapewne lubiłaś będąc potomkiem i nawet nie zdawałaś sobie sprawy, jakie to ma cudowne właściwości dla twojego ciała. ustaw się, więc obecnie w lekkim rozkroku i połóż ręce na biodrach. Lewą nogą zrób daleki wypad w tył. Prawą nogę ugnij w kolanie, na kąt 90 stopni. następnie lewą nogą zrób energiczne kopnięcie  szybkie  ćwiczenia jednocześnie prostując prawą nogę. Powtórz ćwiczenie po 20 razy na każdą z nóg. Bokser – też ci się zapewne kojarzy z czasami podstawówki, kiedy to biło się chłopaków… Do tego ćwiczenia na schudnięcie potrzebne będą 1-kilogramowe hantle. Chwyć dłońmi hantle, a później podnieś ręce na wysokość brody tak, jak to robią bokserzy. później wysuń energicznie jedną rękę i odchyl się w bok tak, jakbyś chciała wybudować unik. ; zrób z drugą ręką. Ćwiczenie powtórz 20 razy na każdą rękę.  

 

Zobacz też 

FormExplode Opinie

Dr Farin


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness